Σώστε την Ελλάδα, αγοράστε ελληνικά” είναι το σύνθημα με το οποίο οι έμποροι προσπαθούν να κερδίσουν την καρδιά, το μυαλό και – φυσικά- την τσέπη των πολιτών εν μέσω κρίσης, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Euronews από τη χώρα μας… Η τάση προς τα ελληνικά προϊόντα είναι “παιδί” της κρίσης και χρησιμοποιείται από τους ανθρώπους της αγοράς ως “όπλο” σύμφωνα με τον καθηγητή Οικονομικών Γιώργο Μπαλτά. “Όσο περισσότερο προβάλλεται ως πλεονέκτημα η ‘ελληνικότητα΄του προϊόντος τόσο περισσότερη προσοχή δίνει ο καταναλωτής σε αυτή την πλευρά” αναφέρει.
Η αλλαγή αντίληψης στο ελληνικό καταναλωτικό κοινό φέρνει την ελπίδα ότι θα στηριχθούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που
στηρίζουν την οικονομία, θα υπάρχει ρευστότητα στην αγορά και δεν θα γίνουν νέες απολύσεις.