Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ κ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΧΑΡΗ



Μετά το πέρας των σπουδών μου αποφάσισα να εργασθώ πλέον μόνιμα στα Μέγαρα, όπου και διατηρώ το Γραφείο μου.
Η επαφή μου με την καθημερινή και δυστυχώς γεμάτη προβλήματα όψη της τοπικής κοινωνίας μας δεν με πτόησε οποιαδήποτε στιγμή. Αντιθέτως, η ιδιότητά μου ως εργαζόμενης γυναίκας, συζύγου και μελλοντικής μητέρας, η οποία με έφερε σε επαφή με χρόνιες δυσλειτουργίες, με παρακίνησαν να αναλάβω δράση ως υποψήφια  μίας νέας γενιάς πολιτών προς το σκοπό της άμβλυνσης προβλημάτων που χρονίζουν στον τόπο μας.
Έτσι λοιπόν πιστεύοντας ακράδαντα πως οι νέοι άνθρωποι - έστω και αν υστερούν σε εμπειρία - έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν με την όρεξη και τις ιδέες τους, αλλάζοντας τα «κακώς κείμενα», κατέρχομαι στις Δημοτικές εκλογές του τόπου μου με τον Ανεξάρτητο Συνδυασμό ΕΝΩΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ με επικεφαλής τον Κύριο Σταμούλη Γρηγόριο και με  την βεβαιότητα ότι μπορώ να στέκομαι πάντα δίπλα στο συμπολίτη μου δίδοντας σθεναρά μάχες για την προάσπιση των δικαιωμάτων μας και μιας καλύτερης πόλης, την οποία όλη αξίζουμε.
                                                                         
Γεωργία-Παγώνα Οικονόμου
ΔικηγόροςΥποψήφια Δημοτική Σύμβουλος ΕΝΩΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου