Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Ολοταχώς προς την κοσσοβοποίηση της Θράκης -Είδος προς εξαφάνιση οι Χριστιανοί-Οι ευθύνες της Εκκλησίας


d218917906a6bde

Του Μάνου Χατζηγιάννη

Για πρώτη φορά από το 1974, η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης θα εκπροσωπηθεί στο νεοσυσταθέν εθνικό κοινοβούλιο από τέσσερις μειονοτικούς βουλευτές και χωρίς Χριστιανό εκπρόσωπο.

Μετά την τελική διαμόρφωση των αποτελεσμάτων των εκλογών της Κυριακής εκλέγονται στη Ροδόπη, από τον ΣΥΡΙΖΑ ο μικροβιολόγος Μουσταφά Μουσταφά και ο οδοντογιατρός Αϊχάν Καραγιουσούφ και από το ΠΟΤΑΜΙ ο δικηγόρος Ιλχάν Αχμέτ. Στην Ξάνθη επανεκλέγεται από τον ΣΥΡΙΖΑ, ο φαρμακοποιός Χουσείν Ζεϊμπέκ.

Μετά από αυτό το αποτέλεσμα ποιός είναι στα αλήθεια η μειονότητα;

Τέσσερις μουσουλμάνοι βουλευτές και κανένας Χριστιανός, εκ των πραγμάτων απαντούν στην ερώτηση.

Οι λιγοστές εθνικές και πατριωτικές φωνές προειδοποιούν επί χρόνια πως οδηγούμαστε σε κοσσοβοποίηση της Θράκης, αλλά η ένοχη σιωπή των πολιτικών μας έφερε τα σημερινά αποτελέσματα.

Άφησαν τη Θράκη μας στη μοίρα της ή καλύτερα στα νύχια της Τουρκίας, αφού όσο οι Έλληνες πολιτικοί “αγρόν ηγόραζαν” το τουρκικό προξενείο, οι τουρκικές μυστικές υπηρεσίες και εν γένει η τουρκική πολιτική σάρωναν το μεινοτικό μουσουλμανικό πληθυσμό.

Όσα δεν μπορούσε το ελληνικό κράτος να προσφέρει στη θρησκευτικη΄μειονότητα τα προσέφερε και με το παραπάνω η Τουρκία.

Βέβαια πολύ σημαντικό λόγος που το χριστιανικό στοιχείο δεν κατάφερε να διασφαλίσει εκπροσώπηση για την επόμενη κοινοβουλευτική περίοδο είναι και οι στρεβλώσεις του εκλογικού νόμου.

Το μήνυμα όμως είχε σταλεί από τις περσινές ευρωεκλογές όταν σε Ξάνθη και Ροδόπη το Κόμμα Ισότητας Ειρήνης και Φιλίας (DEB) είχε κάνει κάτι παραπάνω από αισθητή την παρουσία του και σε συνάρτηση με ένα ποσοστό αποχής κοντά στο 45% στην περιοχή, τα κομμάτια του παζλ ενώνονταν και δημιουργούσαν την εικόνα της νέας ημέρας στην περιοχή. Μιας νέας μέρας χωρίς Ελλάδα;

Όλα δυστυχώς προς τα εκεί συγκλίνουν. Ιδιαιτέρως δε μετά το πρόσφατο παράδειγμα του Κοσσόβου. Ζήτημα το οποίο μπορεί να αποτελέσει ιδανικό…μπούσουλα για όσους ορέγονται “ανεξάρτητη Θράκη”….

Η ευθύνη της εκκλησίας

Τεράστια όμως είναι και η ευθύνη της Εκκλησίας. Για να κάνει τον φιλολαϊκό και δήθεν προοδευτικό ο Μητροπολίτης Μαρωνείας & Κομοτηνής κατά την ενθρόνισή του αποκάλεσε την Κομοτηνή με τουρκικό όνομα, Γκιουλμουτζίνα! Αλλά αυτό είναι ίσως σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στη γενικότερη στάση των Μητροπολιτών της Θράκης.

Η στενή συνεργασία τους-για να μην πούμε υπακοή- με τον Γενικό Γραμματέα Θρησκευμάτων Καλαντζή είχε τις σημερινές συνέπειες. Το ποίμνιό τους όχι απλά συρρικνώνεται, αλλά τείνει να εξαφανιστεί και εκείνων η έννοια είναι να γίνει το τμήμα Ισλαμικών Σπουδών στη Θεολογική του ΑΠΘ!

Κατά τα άλλα είναι γραφικός και οπισθοδρομικός ο Άνθιμος που αντιστέκεται.

Ή είναι υπερβολικός ο Πειραιώς που ακόμη και σε πρόσφατη συνέντευξη΄του προειδοποιούσε : «Οδηγούμαστε σε κοσσοβοποίηση της Θράκης» σημειώνοντας πως από τη στιγμη΄που οι 4 Μητροπολίτες της Θράκης υπάγονται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, στο Rum Orthodox της Κωνσταντινουπόλεως όπως το χαρακτήρισε, δεν μπορούν να αρθρώσουν εθνικό λόγο, εννοώντας πως το Φανάρι δίνει λόγο στην Τουρκία και οι υπαγόμενοι σε αυτό Ιεράρχες δεν έχουν ελευθερία λόγου!

Δυστυχώς έχουν δίκιο όσοι υποστηρίζουν πως η Εκκλησία αρχίζει να μετατρέπεται σε φιλανθρωπικό ίδρυμα και να αμελεί συστηματικά και επικίνδυνα το πνευματικό της έργο. Αλήθεια πόσες βαπτίσεις είχαμε στη Θράκη τα τελευταία χρόνια;

agioritikovima.gr

Την δική του απάντηση στο σημερινό άρθρο του ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ με τίτλο «Ολοταχώς προς την κοσσοβοποίηση της Θράκης -Είδος προς εξαφάνιση οι Χριστιανοί-Οι ευθύνες της Εκκλησίας»απέστειλε στην ιστοσελίδα μας ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος. Τηρώντας την δεοντολογία τοΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ δημοσιεύει την απάντηση του Δεσπότη, αλλά δεν μπορεί να μην απαντήσει και στις υβριστικές αναφορές του.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΘΡΑΚΟΛΟΓΟΥΝΤΑ
του μητροπ. Αλεξανδρουπόλεως Ανθίμου
Διάβασα το άρθρο του κ. Μάνου Χατζηγιάννη που δημοσιεύθηκε στο Αγιορείτικο Βήμα στις 22/9/ καιαπόρησα για την ρηχότητα και την προχειρότητα με την οποία ο αρθρογράφος προσπαθεί να ασχοληθεί με σοβαρά θέματα.

Με την παρωχημένη φράση που μεταχειρίζεται «κοσσοβοποίηση της Θράκης» μπορεί εμφανίζεται, στους μεν ανίδεους αναγνώστες ως «ειδικός γεωστρατηγικός αναλυτής», στους δε εκκλησιαστικούς ως προικισμένος με χάρισμα προφητικό και διορατικό, όμως στους σοβαρούς εκτιμητές δημιουργεί ίλιγγο για το μέγεθος της ελαφρότητος.

Με ξάφνιασε όμως η αλαζονεία του αρθρογράφου που ρίχνει ευθύνες στους 4 μητροπολίτες της Θράκης.Τέλος πάντων φτάνει αυτή η εωσφορική έπαρση «ψευδαδέλφων» και φίλων!
Ο μητροπολίτης Μαρωνείας στον ενθρονιστήριο λόγο του, πράγματι αναφέρθηκε στην Κομοτηνή ως «Gumoulzina», όταν εξηγούσε ότι η ονομασία εκείνη αποτελούσε συνέχεια της βυζαντινής ονομασίας «Κουμουτζινά».

Καί έπραξε άριστα!
Η στενή συνεργασία μας με τον Γεν. Γραμματέα (την οποία ο κ. Μ.Χ. με περισσή κακότητα σημειώνει ως «υπακοή»μας στον κ. Καλαντζή), απέδωσε εξαιρετικούς καρπούς στο εθνικό μας θέμα και απεσώβησε πολλές αβλεψίες και μικροσκοπιμότητες. Δυστυχώς δεν μπορώ να εξηγηθώ περισσότερο επειδή τις δημόσιες αναφορές μας (των 4 μητροπολιτών της Θράκης) για τα θέματά μας τα παρακολουθούν κι άλλοι, όμως φευ, με περισσότερη αντιληπτική ικανότητα από τον προχειρολόγο αρθρογράφο.


Την προσφορά του κ. Καλαντζή στο Υπουργείο Παιδείας, κάποτε θα δημοσιοποιήσουμε και θα με ενδιέφερε τότε να μάθω πού θα τρέξουν να κρυφτούν, όσοι τιμητές του θα έχουν διατηρήσει ίχνος τιμιότητος.

Το στέρεο και εθνικά αναγκαίο βήμα της λειτουργίας του Προγράμματος Ισλαμικών Σπουδών, δεν καταδέχομαι πλέον να εξηγήσω σε όσους κοντόφθαλμα και ανοϊκά δεν αντιλαμβάνονται την (με αυτόν τον τρόπο), διακοπή του ομφάλιου λώρου του μουσουλμανικού πληθυσμού της Θράκης με την εγκληματική μήτρα που γεννάει τζιχαντιστές και τους εξαποστέλει εγκάθετα στον πλανήτη.

Η πνευματική σχέση των μητροπόλεών μας με το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τα Πάθη του, δεν μας στερεί την ελευθερία του λόγου, αλλά, μας φιλτράρει το λόγο και μας διδάσκει να βυθίζουμε τη γλώσσα μας στο μυαλό, πριν μιλήσουμε ή γράψουμε.

Υπάρχουν πράγματα που οφείλουμε «να σηκώσουμε στην πλάτη μας» οι 4 μητροπολίτες, ακόμα κι όταν μας προκαλούν και μας αμφισβητούν κάποιοι πατέρες και αδελφοί μας.

Όσοι αδελφοί ρώτησαν κάποιον από εμάς, τους εξηγήσαμε και κατάλαβαν. Οι άλλοι, όπως ο αρθρογράφος Μ.Χ. ας επαίρονται κι ας μεγαλαυχούν πάνω στις αποκλειστικές δάφνες της φιλοπατρίας τους. Εξάλλου αν δεν υπήρχαμε εμείς οι 4 προδότες, πώς θα διακρίνονταν εκείνοι οι γνήσιοι και άγρυπνοι φρυκτωροί;Πώς θα ξεχώριζαν οι μαντρόσκυλοι της Πατρίδος και της Πίστεώς μας;

Προβληματίζομαι πάνω στην δογματική άποψη του αρθρογράφου, ότι η Εκκλησία στη Θράκη μετετράπη σε φιλανθρωπικό ίδρυμα και ότι αμελούμε το πνευματικό μας έργο. Γιατί άραγε η Ορθόδοξη Εκκλησία μας δημιουργεί τέτοιους χριστιανούς, οι οποίοι προτεσταντίζοντας πιστεύουν ότι το ράσο που φοράμε δεν χαράζει τα ευεργετικά του στίγματα επάνω στο σώμα και στην ψυχή μας;
Σχετικά περί του εκλογικού αποτελέσματος στους Νομούς της Θράκης, παραπέμπω σε παλαιότερο άρθρο μου όπου ανέλυσα την εκλογική συμπεριφορά της μειονότητος και το DEP. Δεν ξέρω αν ο αρθρογράφος μπορεί «να διαβάσει» την ανάλυση εκείνη, που δεν ταυτίζεται βεβαίως με την πρόχειρη και αλαζονική γραφίδα του.


Για την οποία ίσως, στο ραγδαία εξελισσόμενο μέλλον της περιοχής μας, η Εκκλησία τον συγχωρέσει, όμως η Πατρίδα μας δεν θα μπορεί να το κάνει.

ΣΧΟΛΙΟ ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ:   Μας είπε «μαντρόσκυλα της Πίστεως και της Πατρίδος», χαρακτήρισε την αγωνία μας για θέματα πίστεως και πατρίδος «εωσφορική έπαρση «ψευδαδέλφων», μας κατηγόρησε για προχειρότητα, για αλαζονεία μέχρι και για προτεσταντισμό και ο οχετός δεν έχει τέλος. Παρόλα αυτά παρακάμπτουμε τους χαρακτηρισμούς και αναφέρουμε τα εξής στον Δεσπότη, που εξεμάνη με την γραφίδα μας, η οποία όσο και αν τον ενοχλεί συμπληρώνει 17χρόνια δημοσιογραφικής ζωής για να είναι τόσο… ρηχή όσο την περιγράφει:

-Για κοσσοβοποίηση της Θράκης και για τη στάση των 4 Μητροπολιτών της μίλησε ο Μητροπολίτης Πειραιώς του οποίου τα λόγια μεταφέραμε στο άρθρο. Είναι και ο κ. Σεραφείμ «»μαντρόσκυλο της Πίστεως και της Πατρίδος»;
Ή μήπως είναι σαφώς ευκολότερο να διαρρηγνύουμε τα ιμάτιά μας κατά ενός δημοσιογράφου παρά κατά ενός αδελφού Ιεράρχη;  

-Εντύπωση μας κάνει που αντέδρασε ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος ο οποίος δεν έχει μουσουλμάνικό στοιχείο στην περιφέρειά του και όχι οι υπόλοιποι τρεις Ιεράρχες.
-Την παλαιότερη ανάλυσή του για τη Θράκη και το DEP πρώτο το ΑΓΙΟΡΕΙΤΙΚΟ ΒΗΜΑ την δημοσίευσε τότε, αλλά μάλλον το ξέχασε ο Μητροπολίτης

-Αν και εμείς δηλώνουμε αμαρτωλοί και πάντα επιζητούμε την συγχώρεση της Εκκλησίας, το ποιόν θα συγχωρέσει η Πατρίδα-όπως αναφέρει ο κ. Άνθιμος- και ποιον όχι ας αφήσουμε την ιστορία να το δείξει γιατί από μεγάλα λόγια παραφουσκώσαμε.

-Και κάτι τελευταίο. Ακούγεται κάπως περίεργο να επικαλείται ο κ. Άνθιμος «το ράσο που φοράμε», αφού ήταν ο πρώτος που μίλησε για παπάδες χωρίς ράσο τοποθετούμενος υπερ τη σταδιακής κατάργησής του! 

pentapostagma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου