Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Σαμποτάζ..Δέν θέλουν η Ελλάδα να προοδεύει


Ελληνικά οχήματα για ακραίες συνθήκες που... κόλλησαν στην γραφειοκρατία.
Τελικά οι Έλληνες δεν κατασκευάζουμε μόνο αυτοκίνητα.
Κατασκευάζουμε και πολλά επαγγελματικά οχήματα, κάτι που γνωρίζουν κυρίως οι παλαιότεροι. Διαβάζοντας βιβλιογραφία σχετικά με το θέμα αυτό Πυροσβεστικά, στρατιωτικά και οποιοδήποτε άλλο όχημα μπορεί να κατασκευαστεί και στην Ελλάδα... διαπιστώνουμε πως η χώρα μας διέθετε βαριά βιομηχανία. Δυστυχώς πολλές μικρές βιομηχανίες έβαλαν λουκέτο, κάτι που δεν θα αναλύσουμε, το πως και το γιατί, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.Το θέμα που βγάλαμε στην δημοσιότητα σχετικά με τα τρία ελληνικά αυτοκίνητα (Korres Project 4, Pony, Replicar Hellas) και με ερώτηση προς τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα έκανε αίσθηση. Ωστόσο αυτό που περιμένουμε είναι να δούμε και τι θα γίνει στο μέλλον προκειμένου να τα δούμε να κυκλοφορούν και στους δρόμους. Κάτι ανάλογο φαίνεται πως ισχύει και με επαγγελματικά οχήματα που αν κυκλοφορούσαν θα βοηθούσαν σημαντικά στην οικονομία, πολλές εταιρείες αλλά και οργανισμούς.
Τελικά... μπορούμε να φτιάξουμε κάθε είδους όχημα!!! Μήπως να ψαχτούν κάποιοι γιατί και που κολλάει το θέμα;
Τελικά... μπορούμε να φτιάξουμε κάθε είδους όχημα!!! Μήπως να ψαχτούν κάποιοι γιατί και που κολλάει το θέμα;


Οχήματα για τα... πάντα!
Tο εργοστάσιο της Namco στην Θεσσαλονίκη το έχουμε επισκεφτεί αρκετές φορές. Λογικό, καθώς το αυτοκίνητο που όλοι οι Έλληνες θέλουμε να κατασκευαστεί, το θρυλικό Pony, βρίσκεται πολύ κοντά Πρωτότυπα οχήματα που φτιάχτηκαν από ελληνικά χέρια στην Θεσσαλονίκη... στην υλοποίησή του, αρκεί να ξεπεραστούν τα... γραφειοκρατικά προβλήματα. Αυτό που οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν είναι πως η εταιρεία Namco κατασκεύαζε αλλά και μπορεί να το κάνει και σήμερα επαγγελματικά οχήματα για όλες σχεδόν τις χρήσεις. Από οχήματα για πολλαπλές χρήσεις, στρατιωτικά, πυροσβεστικά κ.ά.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε οχήματα που βρίσκονται στο εργοστάσιο της Namco και θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν σε διάφορούς τομείς. Κατασκευάστηκαν την περίοδο 1985 - 1990 αλλά δεν κατάφεραν ποτέ να περάσουν τη γραμμή παραγωγής. Κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η αντοχή σε ακραίες συνθήκες και η χρηστικότητα τους.

Διαβάστε επίσης:
Και τώρα τι κύριε Τσίπρα; Θα συνεχίσουμε τον... ύπνο;


Το Αgricar είναι ένα σύγχρονο... τρακτέρ. Έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, κάνει ότι μπορεί να κάνει το τρακτέρ, κουβαλά 2 τόνους ωφέλιμο φορτίο και διαθέτει τεράστια δύναμη έλξης (μέχρι 2 μεγάλα τρέιλερ, στο σύνολο 42 τόνοι). Μπορεί να κινηθεί στο δρόμο ακόμα και με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.
Το Αgricar είναι ένα σύγχρονο... τρακτέρ. Έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, κάνει ότι μπορεί να κάνει το τρακτέρ, κουβαλά 2 τόνους ωφέλιμο φορτίο και διαθέτει τεράστια δύναμη έλξης (μέχρι 2 μεγάλα τρέιλερ, στο σύνολο 42 τόνοι). Μπορεί να κινηθεί στο δρόμο ακόμα και με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.

 
Το Milicar είναι ένα διπλοκάμπινο όχημα, αντίστοιχο του Reo. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μεταφορά προσωπικού ή να γίνει ανατρεπόμενο. Υπάρχει σε εκδόσεις 4x4 και 6x6. Αρχικά είχαν φτιαχτεί 5 κομμάτια για τον στρατό αλλά ποτέ δεν παραδόθηκαν...
Το Milicar είναι ένα διπλοκάμπινο όχημα, αντίστοιχο του Reo. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μεταφορά προσωπικού ή να γίνει ανατρεπόμενο. Υπάρχει σε εκδόσεις 4x4 και 6x6. Αρχικά είχαν φτιαχτεί 5 κομμάτια για τον στρατό αλλά ποτέ δεν παραδόθηκαν...

 
Το Multi-Trac είναι επίσης ένα πρωτότυπο όχημα το οποίο απευθύνεται σε όσους κάνουν βαριές δουλειές και κινούνται σε δύσκολα εδάφη. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε εταιρίες ηλεκτρισμού, τηλεφωνικές εταιρίες ακόμα και σε ορυχεία.
Το Multi-Trac είναι επίσης ένα πρωτότυπο όχημα το οποίο απευθύνεται σε όσους κάνουν βαριές δουλειές και κινούνται σε δύσκολα εδάφη. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε εταιρίες ηλεκτρισμού, τηλεφωνικές εταιρίες ακόμα και σε ορυχεία.

 
Το Milicar μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ανατρεπόμενο όχημα...
Το Milicar μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ανατρεπόμενο όχημα...

 
Το Pyrcar είναι ένα πρωτότυπο ειδικό όχημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πυρόσβεση πυρκαγιών σε δασικές εκτάσεις με δύσκολη πρόσβαση. Μπορεί να φτιαχτεί ως 4x4 αλλά και ως 6x6. Ένα από τα πλεονεκτήματα που έχει είναι πως διαθέτει ανοξείδωτο κάδο και σωληνώσεις γεγονός που σημαίνει πως μπορεί να εφοδιάζεται και με θαλασσινό νερό.
Το Pyrcar είναι ένα πρωτότυπο ειδικό όχημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πυρόσβεση πυρκαγιών σε δασικές εκτάσεις με δύσκολη πρόσβαση. Μπορεί να φτιαχτεί ως 4x4 αλλά και ως 6x6. Ένα από τα πλεονεκτήματα που έχει είναι πως διαθέτει ανοξείδωτο κάδο και σωληνώσεις γεγονός που σημαίνει πως μπορεί να εφοδιάζεται και με θαλασσινό νερό.

 
Το πίσω μέρος από το Pycar το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κατάσβεση πυρκαγιών...
Το πίσω μέρος από το Pycar το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κατάσβεση πυρκαγιών...

 
Namco Hellas: Υπάρχει και πρέπει να ζωντανέψεις και πάλι για να ενεργοποιηθεί και πάλι η βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα...
Namco Hellas: Υπάρχει και πρέπει να ζωντανέψεις και πάλι για να ενεργοποιηθεί και πάλι η βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα...

 

Ο αψιδωτός άξονας είναι ένας αντίστοιχος που συναντούμε στο Unimog. Χρησιμοποιείται σε οχήματα που έχουν κατασκευαστεί για πολύ βαριές εργασίες ενώ η απόσταση από το έδαφος (σχεδόν 1 μέτρο) βοηθά στην αποφυγή χτυπημάτων. Κύριο χαρακτηριστικό του η αντοχή.
Ο αψιδωτός άξονας είναι ένας αντίστοιχος που συναντούμε στο Unimog. Χρησιμοποιείται σε οχήματα που έχουν κατασκευαστεί για πολύ βαριές εργασίες ενώ η απόσταση από το έδαφος (σχεδόν 1 μέτρο) βοηθά στην αποφυγή χτυπημάτων. Κύριο χαρακτηριστικό του η αντοχή.
http://www.zougla.gr/automoto/article/elinika-oximata-gia-akres-sin8ikes-pou-kolisan-stin-grafiokratia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου