Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

Μήνυση και αγωγή Σ. Μιωνή κατά Δ. Παπαγγελόπουλου

 Μήνυση και αγωγή για συκοφαντική δυσφήμηση κατά του Δημήτρη Παπαγγελόπουλου κατέθεσε ο επιχειρηματίας Σάμπυ Μιωνής, σημειώνοντας πως ο πρώην υπουργός προέβη σε αήθεις και συκοφαντικές δηλώσεις εναντίον του μετά την πρόσφατη κατάθεσή του στην Ανακρίτρια του Αρείου Πάγου.

Αναλυτικά σε ανακοίνωσή του ο Σάμπυ Μιωνής αναφέρει τα εξής:

«Κατέθεσα σήμερα μήνυση και αγωγή για συκοφαντική δυσφήμηση κατά του πρώην υπουργού Δημήτρη Παπαγγελόπουλου για τις αήθεις και συκοφαντικές δηλώσεις που έκανε εναντίον μου μετά την πρόσφατη κατάθεσή μου στην Ανακρίτρια του Αρείου Πάγου, κα. Κωνσταντίνα Αλεβιζοπούλου, για τη γνωστή υπόθεση της εγκληματικής συμμορίας, η οποία εκβίαζε εμένα, τον συνέταιρό μου, Άγγελο Μεταξά και το δικηγόρο Σταύρο Παπασταύρου.
Γνωστοποιώ επίσης ότι έχω ήδη καταθέσει αγωγή 5 εκατομμυρίων ευρώ κατά των μελών της συμμορίας για την ανυπολόγιστη ζημιά που μου προκάλεσαν. Είναι αυτονόητο ότι μέσω αυτών των νομικών μου ενεργειών δεν αποζητώ τον πλουτισμό μου. Αποζητώ την δικαιοσύνη και την τιμωρία των ενόχων για να μην ξανασυμβεί σε κανέναν αυτό που συνέβη σε εμάς. Και επειδή πιστεύω ότι ακόμα και την απόλυτη κακία πρέπει να την μετατρέπουμε σε κάτι θετικό, δεσμεύομαι να δωρίσω το σύνολο των χρημάτων που θα μου επιδικάσουν τα δικαστήρια στο Χαμόγελο του Παιδιού, στο Σύλλογο για παιδιά με καρκίνο "Ελπίδα" και στην Κιβωτό του Κόσμου».

Υπενθυμίζεται ότι με αφορμή δηλώσεις του επιχειρηματία Σάμπυ Μιωνή για την υπόθεση Νοvartis, έξω από τον Άρειο Πάγο και λίγο πριν την έναρξη της κατάθεσής του, στις 23 Απριλίου, ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Δικαιοσύνης Δημήτρης Παπαγγελόπουλος, σε γραπτή δήλωση που είχε εκδώσει ανέφερε τα εξής: 

«Σήμερα ο Μιωνή, χθες ο Παπαντωνίου συνέχισαν την απεγνωσμένη και μάταιη προσπάθειά τους να ξεπλύνουν τις θηριώδεις μίζες στα εξοπλιστικά και την τεράστια φοροδιαφυγή στην Ελλάδα και να τις εμφανίσουν ως δήθεν σκευωρίες του Παπαγγελόπουλου, όπως και το σκάνδαλο της Novartis»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου