Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021

Γεωργιάδης: Πάντα εκπλήσσομαι με την υποκρισία της Αριστεράς στην Ελλάδα

 Ο  Άδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξή του στον Realfm 97,8 δήλωσε ότι “έχω συνηθίσει αυτές οι δύο εφημερίδες να πετούν λάσπη εναντίον μου από την πρώτη στιγμή. Για τα περαιτέρω, γιατί δεν απαντώ πια σε αυτούς απευθείας γιατί δεν έχει νόημα, έχει νόημα να απαντάς σε κάποιον, να κάνεις διάλογο. Αυτοί οι άνθρωποι έχουν εργολαβία εναντίον μου, θα ασχοληθεί περαιτέρω ο δικηγόρος μου και θα υπάρχει νομική ενέργεια”.

Μιλώντας στον Νίκο Χατζηνικολάου και στον Αντώνη Δελλατόλα ανέφερε σχετικά με την καταδίωξη στο Πέραμα ότι “πάντα εκπλήσσομαι με την υποκρισία της Αριστεράς στην Ελλάδα. Με κατηγορεί η Αριστερά στην Ελλάδα ότι το tweet μου, το υποστηρικτικό των αστυνομικών, είναι παρέμβαση στη δικαιοσύνη και ότι είμαι απαράδεκτος. Τα δελτία Τύπου του κ. Σπίρτζη ότι πρόκειται περί ακροδεξιάς πράξης και μακελειού δεν είναι παρέμβαση στη δικαιοσύνη; Κοροϊδευόμαστε; Ένα μείζον γεγονός, το τοποθετείται η κοινωνία. Εγώ δεν είμαι αρμόδιος υπουργός, άρα δεν έχω αποφασιστικό λόγο σε αυτή την υπόθεση. Παραμένω όμως βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου. Σε ένα ζήτημα που απασχολεί την κοινωνία έχω την νομική δυνατότητα αλλά και την υποχρέωση να εκφράζω τη γνώμη μου”.

“Η γνώμη μου στην προκειμένη περίπτωση δεν έχει να κάνει με την ουσία του περιστατικού, που θα κριθεί πράγματι από τη δικαιοσύνη με βάση τους νόμους που ισχύουν, αλλά στη μεγάλη συζήτηση στο πώς τοποθετούμαστε έναντι της αστυνομίας και ποια είναι τα όρια της αστυνομικής χρήσης βίας σε μια δημοκρατία. Γιατί εδώ, ξαφνικά προσπαθεί να περάσει κάποιο κομμάτι της κοινωνίας μια υπόθεση ότι εδώ ήταν ένα ασήμαντο περιστατικό που κακώς η αστυνομία παρενέβη. Όχι, δεν ήταν ασήμαντο το περιστατικό” πρόσθεσε.

“Όταν πέφτουν 38 σφαίρες και οι δύο βρίσκουν τον άτυχο νέο που πέθανε, είναι απολύτως προφανές ότι δεν σημάδευαν προς τους ανθρώπους. Γιατί αν σημάδευαν τρεις ανθρώπους σε ένα αυτοκίνητο με 38 σφαίρες, δεν θα ζούσε κανείς από τους τρεις και πάρα πολλές σφαίρες από τις 38 θα ήταν πάνω τους. Άρα και μόνο από τον αριθμό των σφαιρών και των σφαιρών που χτύπησαν τον άτυχο αυτόν νέο, να συλλυπηθούμε την οικογένεια του, αποδεικνύεται ότι δεν στόχευαν προς αυτούς. Το να μπούμε σε μια συζήτηση, αν η αντίδρασή τους ήταν υπερβολική ή όχι, εγώ δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσα εάν αυτοκίνητο ερχόταν προς τα πάνω μου και εγώ ήμουν με μηχανή” περιέγραψε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Η απάντηση του Άδωνι Γεωργιάδη στην Έφη Αχτσιόγλου

“Η κ. Αχτσιόγλου πολύ ωραία τα λέει τώρα στην αντιπολίτευση, συμμετείχε όμως να θυμίσω σε μια κυβέρνηση που αύξησε τον φόρο στα καύσιμα. Εμείς, έχουμε διευρύνει τα κριτήρια στο επίδομα θέρμανσης, έχουμε αυξήσει το επίδομα θέρμανσης από την εποχή ΣΥΡΙΖΑ, έχουμε μειώσει μια σειρά φόρων – όχι τους φόρους στα καύσιμα – αλλά δεν έχουμε αυξήσει τους φόρους στα καύσιμα. Η κ. Αχτσιόγλου είναι μια υπουργός που στην κυβέρνησή της είχε μικρότερο επίδομα θέρμανσης από εμάς, σε λιγότερους δικαιούχους, είχε αυξήσει τον φόρο στα καύσιμα και όλους τους άλλους φόρους” τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων.

“Ως αντιπολίτευση ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει” συμπλήρωσε. “Σίγουρα η κ. Αχτσιόγλου με το παρελθόν που έχει η κυβέρνησή της δεν μπορεί να μας κουνάει το δάχτυλο” υπογράμμισε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου