Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021

Ο ΣΥΡΙΖΑ και το ψυχολογικό όριο του 19%

 Κατερίνα Γαλανού

Κατερίνα Γαλανού

Ως αυτόπτης μάρτυρας της «σχέσης» του ΣΥΡΙΖΑ με τις εταιρίες δημοσκοπήσεων και τις δημοσκοπήσεις, και με την ιδιότητα του αντιπροέδρου του ΣΕΔΕΑ, ο πρόεδρος της MRB κ. Γ. Μαύρος, βρέθηκε στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής. Με την τεράστια εμπειρία του και στο πολιτικό παιχνίδι πέριξ των δημοσκοπήσεων δεν μάσησε. Ούτε τα λόγια του για τα παλιά. Ούτε όμως για την καινούργια στοχοποίηση του χώρου ως όργανο χειραγώγησης από το καθεστώς Μητσοτάκη.

Μίλησε για την εποχή που ο κυβερνητικός ΣΥΡΙΖΑ αγόραζε τις συνδρομές δυο- δυο, πως πέρασε στη συνέχεια από τη χλεύη των δημοσκοπήσεων, στη «συγνώμη» του κ. Τσίπρα με το sms στο κινητό του και στη νέα ενοχοποίηση τους. Ο κ. Μαύρος είπε αυτό που κατανοούν οι περισσότεροι σοβαροί άνθρωποι που ξέρουν πως δουλεύουν οι επιχειρήσεις. Δηλαδή ότι καμιά εταιρία δεν ρισκάρει να αμαυρωθεί το
όνομα της βγάζοντας μπούρδες δημοσκοπήσεις γιατί την επόμενη μέρα κλείνει.

Χρησιμοποίησε ακριβώς τη λέξη, μπούρδες. Παραδείγματα

εταιρειών που έβγαζαν τέτοιες δημοσκοπήσεις υπήρξαν. Τις έφαγε το μαύρο σκοτάδι και στην Κουμουνδούρου τις γνωρίζουν. Εφόσον λοιπόν ο Χριστόφορος Βερναρδάκης, ο γκουρού των δημοσκοπήσεων και άλλοτε από τα… δεξιά χέρια του Αλ. Τσίπρα, πήρε πόδι - καθώς όλοι του χρέωναν το κάζο με τις δημοσκοπήσεις - ποιος συνεχίζει την παρακαταθήκη του, στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης;

Είναι προφανές ότι χωρίς προεδρική συναίνεση δεν θα έφταναν να ζητήσουν μέχρι εξεταστική. Ε μια στιγμιαία συγγνώμη ζήτησε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, δεν υπέγραψε συμβόλαιο ότι εφ’ όρου ζωής, δεν θα αμφισβητήσει ποτέ ξανά τις δημοσκοπήσεις. Αν ο κ. Μαύρος είναι ακριβής ο ΣΥΡΙΖΑ ως κυβέρνηση δεν ανταποκρίθηκε θετικά στο αίτημα του ΣΕΔΕΑ για τη δημιουργία μιας Αρχής με αυξημένες πρόνοιες εποπτείας της αγοράς των δημοσκοπήσεων.

Υπήρξαν επαφές είπε, με υπουργούς των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ (καλό θα ήταν να ξέραμε και τα ονόματα) και με τον πρώην πρόεδρο της Βουλής Νίκο Βούτση και το ΕΣΡ και το αίτημα του συλλόγου ήταν μια Αρχή η οποία θα περιελάμβανε και την Ελεγκτική Δημοσκοπήσεων. Τους απάντησαν ότι δεν είναι σωστό για όλα τα θέματα να δημιουργούνται Ανεξάρτητες Αρχές.

Ουδεμία έκπληξη! Σιγά μην έφτιαχναν μια ανεξάρτητη αρχή ενώ πάλευαν να «τελειώσουν» με αυτές που ήδη υπήρχαν. Και θα το ξανακάνουν αν έχουν την ευκαιρία όπως επαναλαμβάνει ο Παύλος Πολάκης. Η Αρχή Διαφάνειας και η ΑΑΔΕ είναι υποψήφιες για ...off τη δεύτερη φορά που θα έρθουν για να κυβερνήσουν λένε.

Αυτό που δεν εξηγείται εύκολα είναι το «στράβωμα» του ΣΥΡΙΖΑ συγκεκριμένα με την Opinion Poll και τη δημοσκόπηση στις 31 Μαίου του 2021. Τι ήταν αυτό που τάραξε τόσο τον ΣΥΡΙΖΑ στα ευρήματα εκείνης της έρευνας; Δυσεξήγητο πράγματι αν δει κανείς τις δημοσκοπήσεις των άλλων εταιριών την ίδια περίοδο. Την ίδια εικόνα έδειχναν.

Πριν από την Opinion Poll και την επίμαχη - κατά τον ΣΥΡΙΖΑ - έρευνα δημοσιοποίησε δημοσκόπηση ηΑLCO ( Open- 24 Μαίου ) με τη διαφορά 13,3 μονάδες στην πρόθεση ψήφου με αναγωγή στα έγκυρα και ποσοστά ΝΔ 37,2% και ΣΥΡΙΖΑ 24%. Η Marc (Πρώτο Θέμα – 29 Απριλίου) με τη διαφορά 16,6 %, με αναγωγή επί των εγκύρων, και ποσοστά ΝΔ 39,3% και ΣΥΡΙΖΑ 22,7%.

Η Interview ( Βεργίνα TV) με τη διαφορά στις 15,5 μονάδες και ποσοστά ΝΔ 37 και ΣΥΡΙΖΑ 21,5%.Η δημοσκόπηση της Opinion Poll της 31ης Μαΐου 2021 για την οποία η αξιωματική αντιπολίτευση έστησε ολόκληρη εξεταστική, έδειχνε τη διαφορά 17,4%, με τη ΝΔ στο 37,3% και τον ΣΥΡΙΖΑ στο 19,9%.

Μέσα στον Ιούνιο και μετά τη συγκεκριμένη έρευνα η MARC έδειχνε τη διαφορά στις 16,4% η ALCO στις 12,9 και η Interview 14,8 μονάδες. ALCO (OPEN 22 Ιουνίου) η διαφορά στις 12,9% και ποσοστά ΝΔ 36,9% και ΣΥΡΙΖΑ 24%. Marc (Πρώτο Θέμα – 27 Ιουνίου) η διαφορά στο 16,4% και τα ποσοστά ΝΔ 37,6% και ΣΥΡΙΖΑ 21,2% Interview (Βεργίνα TV- 24 Ιουνίου) Διαφορά 14,8 μονάδες. ΝΔ 37%
και ΣΥΡΙΖΑ 22%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου