Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 5 Απριλίου 2024

ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΕΙΡΑ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ... ΜΕ 1 ΜΥΡΙΟ "ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ Η ΨΥΧΗ"Τέμπη: Εκδικάζεται η πρώτη αγωγή συγγενών θύματος – Διεκδικούν αποζημίωση ύψους 1 εκατ. ευρώ

Συζητήθηκε ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών η πρώτη αγωγή συγγενών θύματος της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών με την οποία αξιώνουν συνολικό ποσό αποζημίωσης 1.000.000 ευρώ για την ηθική βλάβη και την οδύνη που υπέστησαν από την απώλεια του δικού τους ανθρώπου.

Της Άννας Κανδύλη

Η αγωγή την οποία έχουν καταθέσει οι συγγενείς του ελεγκτή που έχασε τη ζωή του στο σιδηροδρομικό δυστύχημα, στρέφεται κατά του ΟΣΕ και της εταιρείας Hellinic Train.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης κατάθεσε ως μάρτυρας ο πραγματογνώμονας, Επαμεινώνδας Μπούρας, που προτάθηκε από την οικογένεια του θύματος.

Όπως είπε αναφερόμενος στις συνθήκες του δυστυχήματος, η αμαξοστοιχία Intercity 62 μετά την αναχώρησή της από τον σταθμό της Λάρισας μπήκε στη γραμμή καθόδου «χωρίς να έχει λάβει αλλαγή με τηλεγράφημα, χωρίς να εφαρμοστεί ο γενικός κανονισμός» αφού ο μηχανοδηγός είναι υποχρεωμένος να ακινητοποιήσει την αμαξοστοιχία.

Για τον μοιραίο σταθμάρχη της Λάρισας επισήμανε πως δεν ενεργοποίησε την αυτόματη χάραξη ως όφειλε. «Πιστεύω ότι ο σταθμάρχης είχε ξεχάσει να επαναφέρει το κλειδί στην κανονική του θέση. Από ό,τι γνωρίζω είχε τοποθετηθεί στη θέση αυτή πριν από έναν μήνα…μέχρι την αποχώρηση από τον σταθμό Λάρισας εφαρμόστηκαν οι κανόνες. Από εκεί και πέρα δεν εφαρμόστηκε τίποτα». Κατά τον μάρτυρα δε εάν είχε υλοποιηθεί η σύμβαση 717 για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, το δυστύχημα δεν θα είχε συμβεί.

Πρόεδρος: Ξέρετε τι προκάλεσε έκρηξη ;

Μάρτυρας: Είμαι σίγουρος ότι στην εμπορική αμαξοστοιχία κάποια εύφλεκτη ύλη υπήρξε. Δεν γνωρίζω πια. Πρέπει να συνεχιστούν οι αναλύσεις να δούμε το υλικό.

Πρόεδρος: Ποιος όφειλε να κάνει αποκατάσταση των βλαβών που υπήρχαν;

Μάρτυρας: Ο ΟΣΕ

Πρόεδρος: Όταν δεν υπάρχουν αυτοματοποιημένα συστήματα πώς εφαρμόζεται ασφάλεια;

Μάρτυρας: Χειροκίνητα.

Το «κενό» στις συνομιλίες
Σύμφωνα δε με τον μάρτυρα, από τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες των οποίων έλαβε γνώση, προκύπτει ένα κενό 10 λεπτών και 30 δευτερολέπτων.

«Υπάρχει ένα κενό, από τη στιγμή που φεύγει το τρένο και παραβιάζει το φωτόσημο. Εγώ δεν ξέρω ποιος είναι στις απομαγνητοφωνήσεις. Από εκεί δεν υπάρχει καμία απομαγνητοφώνηση. Δεν ξέρω εάν έχει γίνει. Δεν υπάρχει μία συνομιλία εκεί. Δεν υπάρχει στις απομαγνητοφωνήσεις που έλαβα εγώ γνώση» εξήγησε ο πραγματογνώμονας.

Ο μάρτυρας απαντώντας σε ερωτήσεις δικηγόρων των εταιρειών τόνισε ότι δεν γνωρίζει εάν έγινε εξαρχής κατάσχεση των συνομιλιών επισημαίνοντας πως «θα έπρεπε να γίνει. Δεν ξέρω εάν έχει γίνει».

Με την έναρξη της διαδικασίας οι δικηγόροι της Hellenic train και του ΟΣΕ επανέφεραν τα αιτήματα αναβολής της συζήτησης μέχρι την ολοκλήρωση της ποινικής έρευνας της υπόθεσης.
Υποστήριξαν δε πως δεν υπάρχει υπαιτιότητά τους για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών και πως η ευθύνη βαραίνει τον σταθμάρχη της Λάρισας. Η απόφαση του δικαστηρίου αναμένεται το επόμενο διάστημα.

enikos.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου