Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Πρώτοι στις αγορές πλοίων το 2011 οι Έλληνες εφοπλιστές, «παραδίδουν μαθήματα» στις αγορές

Πρώτοι στις αγορές πλοίων από την δευτερογενή αγορά έχουν αναδειχθεί οι Έλληνες εφοπλιστές το 2011 αφού επί συνόλου 256 αγοραπωλησιών μεταχειρισμένων πλοίων έχουν αποκτήσει τα περισσότερα. Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του μεγάλου ναυλομεσιτικού γραφείου Clarkson Research Services, οι Έλληνες έχουν αποκτήσει 29 πλοία και βρίσκονται στην κορυφή της σχετικής κατάταξης ενώ ακολουθούν με 24 οι Κινέζοι και έπονται με μόλις 13 οι Νορβηγοί, με 12 οι Γερμανοί και με 7 οι νοτιοκορεάτες. Τα στοιχεία αυτά αφορούν μόνον το πρώτο δίμηνο και εκτιμάται ότι έχουν βελτιωθεί ακόμα περεταίρω τα μερίδια των Ελλήνων κατά τον Μάρτιο.

Εξάλλου πρωταγωνιστές είναι και στην αγορά των νέων παραγγελιών με το μερίδιο του λέοντα να έχουν τα containerships. Με το πλήθος των παραγγελιών να είναι παρόμοιο πρακτικά οι Έλληνες αγοράζουν ένα ποντοπόρο πλοιο κάθε ημέρα.
Εκμεταλλευόμενοι τις χαμηλές τιμές και την μεγάλη τους ρευστότητα όπως και την πρόσβαση σε δανεισμό που δεν διαθέτουν άλλοι πλοιοκτήτες στον διεθνή ανταγωνισμό, χτίζουν νεότερους στόλους και αναδιαρθρώνουν το δυναμικό τους προς όφελος των ποιο ανταγωνιστικών και κερδοφόρων τύπων πλοίων όπως τα containerships και τα πλοία μεταφορά υγροποιημένου αερίου ( LPG και LNG).
Αυτά βέβαια ισχύουν για τους οξυδερκείς εκείνους εφοπλιστές που δεν βρέθηκαν υπερδανεισμένοι και με πλήθος παραγγελιών στην κορυφή της αγοράς καθώς πολλοί παλεύουν ακόμα με τα απόνερα της κρίσης που ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2008. Σε κάθε περίπτωση οι περιουσίες χτίζονται στα δύσκολα λένε οι παλιοί και όπως φαίνεται οι Έλληνες πλοιοκτήτες ξεκινούν για μια ακόμη φορά από το ναδίρ του κύκλου για να δώσουν μαθήματα στις διεθνείς αγορές.

newscode

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου