Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

ΒΙΝΤΕΟ-Ρόμπα έκανε ο Μαλέλης με τον ΣΥΡΙΖΑίο Κοτρώτσο: Σε προσέλαβα σε δουλειά και μου μιλάς έτσι;

«Περίμενα άλλη συμπεριφορά από ένα πρόσωπο που σας έχω προσλάβει, που σας έχω βοηθήσει προσωπικά» είπε φανερά εξοργισμένος ο Σταμάτης Μαλέλης
Οι συνεχείς διακοπές για ερωτήσεις του παρουσιαστή της ΕΡΤ Σεραφείμ Κοτρώτσου προς τον υπεύθυνο επικοινωνίας του Κινήματος Αλλαγής Σταμάτη Μαλέλη ήταν η αφορμή του άγριου καβγά που ξέσπασε στον αέρα της εκπομπής.


Ο Σταμάτης Μαλέλης κατά τη διάρκεια της εκπομπής φανερά εκνευρισμένος θύμισε στον Σεραφείμ Κοτρώτσο ότι τον έχει προσλάβει και ότι εξ αυτού του λόγου θα περίμενε καλύτερη συμπεριφορά.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο Σταμάτης Μαλέλης έκανε λόγο για εμπάθεια του παρουσιαστή της εκπομπής προς το πρόσωπό του, λέγοντας ότι συνεχώς τον διακόπτει και του κάνει ερωτήσεις δίχως σεβασμό. «Δεν με σέβεστε. Έχετε εμπάθεια. Διακόπτετε συνεχώς. Δεν είστε στο σπίτι σας, είστε στην ΕΡΤ. Δεν θα μου μιλάτε έτσι. Μου συμπεριφέρεστε έτσι, ενώ μου οφείλετε όσα μου οφείλετε. Περίμενα άλλη συμπεριφορά από ένα πρόσωπο που σας έχω προσλάβει, που σας έχω βοηθήσει προσωπικά. Δεν θα μου κάνετε μαθήματα. Παίζετε παιχνίδια. Με προσβάλλετε προσωπικά, θα προσέχετε πώς μιλάτε», είπε φανερά εξοργισμένος ο Σταμάτης Μαλέλης.

«Φωνάζετε και προσβάλλετε. Σας έχω τιμήσει και είστε πολλές φορές καλεσμένος εδώ. Η συμπεριφορά σας είναι επιεικώς απαράδεκτη. Κύριε Μαλέλη, εκπροσωπείτε ένα κόμμα που δημοσκοπικά είναι στο 6%. Αφήστε να μιλήσω εγώ», είπε ο Σεραφείμ Κοτρώτσος, απαντώντας στον Σταμάτη Μαλέλη.

Το βίντεο της εκπομπής του Σεραφείμ Κοτρώτσου. Ο καβγάς είναι στο 3.10: 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου