Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020

Μάγδα Φύσσα: Δεν ήμουν ενήμερη για την πρόταση Βαρουφάκη. Κόκκαλο ο Γιάνης με το ΕΝΑ μου ΝΙ

Μάγδα Φύσσα: Δεν ήμουν ενήμερη για την πρόταση Βαρουφάκη

Με δήλωσή της η κυρία Μάγδα Φύσσα αναφέρει ότι δεν ήταν ενήμερη για την πρόθεση του κ. Βαρουφάκη να την προτείνει για πρόεδρο της Δημοκρατίας και ότι την πληροφορήθηκε από τα μέσα ενημέρωσης...
  Η κ. Φύσσα ευχαριστεί τον κ. Βαρουφάκη, ωστόσο όπως λέει δεν μπορεί να αποδεχτεί την πρότασή του, γιατί έχει αφιερώσει τις δυνάμεις της στην ολοκλήρωση της δίκης της Χρυσής Αυγής και διότι δεν ασχολείται με την πολιτική.  Ολόκληρη η δήλωση της κυρίας Φύσσα έχει ως εξής:  «Πληροφορήθηκα από τα μέσα ενημέρωσης την πρόθεση του κ. Βαρουφάκη να με προτείνει για το αξίωμα του Προέδρου της Δημοκρατίας. Τον ευχαριστώ πολύ για την εξαιρετικά τιμητική αυτή πρόταση, για την οποία δεν ήμουν ενήμερη, αλλά δεν μπορώ να την αποδεχτώ. Αφ’ ενός διότι έχω αφιερώσει όλες μου τις δυνάμεις στην ολοκλήρωση της δίκης της ναζιστικής οργάνωσης, η οποία έχει ιδιαίτερη σημασία για μένα προσωπικά αλλά και για τη δημοκρατία στον τόπο μας, αφ’ ετέρου διότι έχω ξεκαθαρίσει και στο παρελθόν ότι δεν ασχολούμαι με την πολιτική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου