Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ - Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

xristianismos
Ιωάννης Μ. Ασλανίδης Αντγος ε.α
. Επίτιμος Δκτης της Σ.Σ.Ε.

- Τις μέρες αυτές οι Χριστιανοί εορτάζουν την μεγαλύτερη εορτή της Χριστιανοσύνης. Αξίζει τον κόπο, έστω συμπερασματικά ν’ αναφερθούμε για την σχέση του Ελληνισμού με την Ορθοδοξία.
- Η προσφώνηση που ο αείμνηστος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χριστόδουλος, απηύθυνε στον Πάπα, κατά την επίσκεψή του στο παρελθών, στην Πνύκα, ήταν κατά κοινή ομολογία, ένα λαμπρό πολιτικό-θρησκευτικό κείμενο. Θα μπορούσε άνετα να συγκριθεί με την προσφώνηση που είχε απευθύνει αργότερα ο τότε Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Στεφανόπουλος στον Πρόεδρο των Η.Π.Α. Κλίντον. Η εύστοχη και ευγενική τόλμη και των δυο αυτών προσφωνήσεων έδωσαν στην Ελληνική κοινωνία την αίσθηση ότι εκφράζεται η συλλογική της αξιοπρέπεια, που αγνοείται οδυνηρά και σκόπιμα από τον επίσημο σήμερα Κυβερνητικό λόγο.
- Έχει μεγάλη σημασία για την ψυχολογία και το φρόνημα κάθε λαού, να τον εκφράζουν οι ηγέτες του, με απεριόριστη καταγγελία των ταπεινώσεων που έχει υποστεί και να απαιτούν απ’ τους αυτουργούς τουλάχιστον αίτηση συγνώμης.
- Η πίστη του Ελληνικού λαού στην θρησκεία του είναι βαθειά
ριζωμένη μέσα του, στηρίζεται στα θεμελιώδη κείμενα της χριστιανικής εκκλησίας, που καταγράφουν μόνο ιστορικές αλήθειες όχι θεωρητικές αρχές ή ιδεολογικές διακηρύξεις. «Εωράκαμεν τοις οφθαλμοίς ημών…» και «εθεασάμεθα και αι χείρες ημών εψηλάφησαν». Ιδρυτική επομένως αφετηρία της χριστιανικής εκκλησίας είναι η εμπειρική αμεσότητα.
- Η άρρηκτη πίστη του Έλληνα στην θρησκεία του απορρέει από την ιστορική αλήθεια καταγεγραμμένη στα Ευαγγέλια, έρχεται να βεβαιώσει ότι ο Ιησούς Χριστός πραγμάτωσε ιστορικά την αγάπη ως τρόπο ελευθερίας από τον θάνατο.
Σε μια τελευταία συνέντευξη, ολίγον προ του θανάτου του, ο σύγχρονος σοφός Βυζαντινολόγος Σερ Στίβεν Ράνσιμαν, που δημοσιεύτηκε στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ την 5 Νοε. 2000, μεταξύ άλλων είπε:… «… χαίρομαι με την σκέψη ότι στα επόμενα 100 χρόνια η Ορθοδοξία θα είναι η μόνη Ιστορική Εκκλησία που θα υφίσταται. Η Αγγλικανική Εκκλησία είναι σε πολύ κακά χάλια. Η ρωμαιοκαθολική χάνει συνεχώς έδαφος…)
-Σε άλλο μέρος της συνέντευξής του επίσης είπε: …Πολύ αμφιβάλλω ότι θα έχουμε ποτέ πραγματικά ενωμένη την Ευρώπη ή και όλο τον κόσμο. Πιστεύω όμως ότι στο πρόβλημα της Ενότητος των λαών, η Ορθοδοξία προσφέρει μία αρίστη επίλυση, επειδή κατ’ αρχάς δεν προβάλλει τον εθνικισμό και έχει βάση την Αλήθεια και την Αγάπη.
-Η Παναγία! που έφερε στον κόσμο τον Θεάνθρωπο Χριστό, είναι η εικόνα της απεριόριστης θείας αγάπης. Έτσι μάθαμε και μ’ αυτό τον τρόπο μεγαλώσαμε τόσο εμείς όσο και οι παλαιότεροι από εμάς. 
Παράδοση που ξεκινά εδώ και περίπου δύο χιλιάδες χρόνια λίγο μετά δηλαδή από την γέννηση του Χριστού, όταν ο Απόστολος Παύλος ήλθε στην Ελλάδα και δίδαξε στο ανήσυχο πνεύμα των Ελλήνων αυτό που από μόνοι τους επιθυμούσαν να οριστικοποιήσου το τέλος των παλαιών θεών και να εγκολπωθούν την ύπαρξη του ενός μοναδικού και αληθινού Θεού.
-Το Χριστιανικό στοιχείο αναμείχθηκε με το ελληνικό, που βρισκόταν τους τελευταίους προ Χριστού αιώνες σε παρακμή και έψαχνε για μια νέα ταυτότητα ή όπως μας εξηγεί ο Γρηγόριος Νύσσης τελούσε σε διαρκή κατάσταση εγκυμοσύνης, χωρίς να κατορθώνει να τεκνοποιήσει.
-Ο καρπός της ζωογόνου αυτής ένωσης έμελλε να μεγαλουργήσει με την δημιουργία ενός ιδιαίτερου πολιτισμού που διαρκεί μέχρι σήμερα και καλείται ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ. 
Πως! Ενώθηκε η αρχαιοελληνική σοφία του αρίστου και τέλειου με την χριστιανική του εναρέτου και της αγάπης.
-Σήμερα ο άνθρωπος σε πολλά έχει ξεφύγει από το πλαίσιο της Ελληνοχριστιανικής ζωής. Μέσα στις δύσκολες ώρες που περνάμε καθημερινά, το άτομο αναπτύσσεται λανθασμένα και γίνεται ένα ξεπερασμένο γρανάζι το απρόσωπου συστήματος που κανείς δεν ελέγχει. Η κυριαρχία του ανωνύμου και η ταύτιση του κακού με την εξουσία και την δύναμη είναι σε κάθε βήμα μπροστά μας.
-Ένας ολοκληρωμένος αντιανθρωπισμός, που αποσυνθέτει και αντικειμενοποιεί τον άνθρωπο, βρίσκεται σε εξέλιξη.
-Οι υπάρχοντες υγιείς τύποι που υπηρετούν το καλό των πολλών, θεωρούνται ξεπερασμένοι ή συνθλίβονται από τους παθολογικούς που υπηρετούν τα συμφέροντα των ολίγων.
-Πρέπει λοιπόν ο Άνθρωπος να επανέλθει στις ρίζες του, εάν θέλει να έχει μέλλον, στην γεμάτη αγάπη και πίστη θρησκεία του, που επεκτάθηκε όχι γιατί καταπιέζει, αλλά το αντίθετο, γιατί στην ανθρώπινη σχετική ελευθερία αντέτεινε την θεία την απόλυτη ελευθερία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου