Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020

ΣΚΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΜΟΔΙΣΤΡΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΓΟΥΣΤΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΠτΔ. "ΓΑΤΑΚΙ" ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΗΣ Η .. ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ

Η εικόνα ίσως περιέχει: 4 άτομα, άτομα στέκονται
Θέλω να πιστεύω ότι το κουσούρι που άφησε η περατζάδα από τα χαριτωμένα στέκια των κουλτουροαριστερούληδων...
(ΚΚΕ εσ., ΔΗΜΑΡ κ.λπ.) είναι μόνο ενδυματολογικό. Οψόμεθα. Θ.Τ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου