
"Βράζουν" οι κάτοικοι του ανατολικού Αιγαίου από τις καθημερινές αφίξεις αλλοδαπών, οι οποίοι απλώς αποβιβάζονται στις ακτές των νησιών μας χωρίς καν να χρειάζονται την συνδρομή του ΛΣ...
Έτσι κατά την διάρκεια της επίσκεψής του, στην Σάμο ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότης Μηταράκης, έγινε αποδέκτης νέων έντονων αποδοκιμασιών από αγανακτισμένους πολίτες, οι οποίοι βλέπουν το νησί τους να γίνεται αποικία αλλοδαπών. Εκατοντάδες ήταν όσοι βρέθηκαν από νωρίς σήμερα το πρωί στη θέση Ζερβού και αποδοκίμασαν τον υπουργό κατά την άφιξή του Συνοδευόμενος από τον ειδικό γραμματέα Πρώτης Υποδοχής, κ. Μάνο Λογοθέτη ο υπουργός επισκέφθηκε το ΚΕΦΑ στο Βαθύ όπου είχε επαφές με την διοίκηση του κέντρου καθώς επίσης και με την υπηρεσία Ασύλου. Στη συνέχεια, στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Σάμου υπήρξε συνάντηση του υπουργού και με τον αντιπεριφερειάρχη Σάμου, κ. Βασίλη Πανουράκη, τον δήμαρχο Δυτικής Σάμου κ. Αλεξάνδρο Λυμπέρη ,σωμάτων ασφαλείας, παρουσία του Βουλευτή Σάμου,κ. Χριστόδουλου Στεφανάδη. Στη συνέχεια είχε επαφή με τον δήμαρχο ανατολικής Σάμου Γιώργος Στάντζο. Ο δήμος Ανατολικής Σάμου σχολίασε σχετικά: “Ο νέος Υπουργός ήρθε στο Δήμο , στο Δήμο που πλήττεται. Ενωμένοι και αποφασισμένοι στις θέσεις μας, δέσμευση του το οριστικό κλείσιμο του ΚΥΤ της Σάμου. ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ σε 10 ημέρες πάλι εδώ, στο ΔΗΜΟ μας. Προχωράμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ στις ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου