Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Ιωάννης Μ. Ασλανίδης Αντγος ε.α 
Επίτιμος Δκτης Σ.Σ.Ε - 

Συνηθίζεται κάθε χρόνο την παραμονή της επετείου Εθνικής μας εορτής, να ερωτώνται οι νέοι μας, υπό τύπου «ΓΚΑΛΟΠ», για διακωμώδηση των γνώσεων των, για βασικά εθνικά θέματα.

Αυτά τα σημεία αγαπητοί μου πατριώτες δεν διακωμωδούν την αμάθεια των νέων, αλλά διεκτραγωδούν το δράμα της παιδείας του νεοέλληνα. Και! Από την άλλη πλευρά πόσο υποβαθμίστηκαν τα Α.Ε.Ι.

Με καμία δύναμη δεν φταίνε οι μαθητές σε τίποτε. Φταίνε κατά πρώτον οι δάσκαλοι οι οποίοι εξάγουν στην κοινωνία δήθεν μορφωμένους πολίτες, που όμως δεν γνωρίζουν στοιχειώδη από την πρόσφατη έστω ιστορία της πατρίδος και κατά δεύτερον οι κατά καιρούς αρμόδιες εξουσίες του υπουργείου Παιδείας, οι οποίες με τις μεταρρυθμίσεις επί μεταρρυθμίσεων, το μόνο που επέτυχαν ήταν να συνωστίζονται όλοι οι μαθητές στα «φροντιστήρια» και στα «ιδιαίτερα» με αποτέλεσμα η δωρεάν παιδεία να γίνει αβάσταχτο οικονομικό φορτίο για τους γονείς και οι μαθητές να μην γνωρίζουν τα στοιχειώδη από την Ιστορία της πατρίδος των. Σκέψου τα Γκάλοπ να πήγαιναν και στα δύσκολα ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΣΩΚΡΑΤΗ, Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ, ΑΠΟΣΤΟΛΟ ΠΑΥΛΟ, τι θα άκουγαν τ’ αυτιά μας.

Ας λάβει υπ’ όψιν σοβαρά την κατάσταση αυτή, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας,δηλ. την τραγική εικόνα που υπάρχει από απόψεως προγραμμάτων διδασκαλίας. Σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη εποχή πρέπει να διδάσκεται στα σχολεία μας η Ελληνική παιδεία, διότι στην χώρα μας έχουν έλθει πολλοί αλλοδαποί και για να παραμείνουν οι Έλληνες ως Έλληνες και οι αλλοδαποί να γίνουν Έλληνες, ένα βασικό στοιχείο χρειάζεται να διδάσκονται Ελληνική παιδεία και Ελληνική γλώσσα.

Διδασκόμενοι σωστά την Ελληνική παιδεία, δύναται ν’ αποτελέσουν νέο αίμα στο Ελληνικό στοιχείο, αλλιώς εάν δεν υπάρχει σωστή Ελληνική παιδεία, οι μετανάστες αυτοί, αντί ν’ αφομοιωθούν από το Ελληνικό στοιχείο δια της Ελληνικής Παιδείας, θ’ αφομοιώσουν και τους εναπομείναντες Έλληνες.

Σε κάποιες περιόδους της Ελλάδος με προοδευτικές Κυβερνήσεις λαϊκιστών, επεκράτησε το σύνθημα, όχι Ελληνική παιδεία αλλά:”….κάθε πόλη και Πανεπιστήμιο…” με αποτέλεσμα των Πανεπιστημίων των οποίων ουκ έστι αριθμος, ακόμη και στα Χωριά.

-Αυτά όλα έγιναν με την δικαιολογία της οικονομικής ενίσχυσης της επαρχίας αφ’ ενός και την μόρφωση σε πανεπιστημιακό επίπεδο όλων των Ελλήνων. Χωρίς να λάβουν υπ’ όψιν άλλα δημιουργικά επαγγέλματα, Γεωργία κτηνοτροφία, τεχνίτες, Επαγγελματίες, Επιχειρηματίες κ.λ.π.

- Επί του θέματος αυτού πιστεύω ότι, δεν έγινε ποτέ μία αξιόλογη μελέτη στην Χώρα μας, με προδιαγραφές, πόσα Πανεπιστήμια χρειάζονται και σε ποιο επίπεδο πρέπει να βρίσκονται, με ονόματα, πολύ θετικό, των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων.

-Μάλιστα! Φθάσαμε στο σημείο, για να λειτουργούν όλα αυτά τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, με βάση το δέκα(10), να εισέρχονται με βαθμό εισόδου δύο(2) και τρία(3)

-Πρέπει οι υπεύθυνοι να παραδειγματιστούν, διότι η τραγέλαφη αυτή ιστορία των Πανεπιστημίων μας, δημιούργησε σοβαρά και ανυπέρβλητα προβλήματα.

-Δειγματικά! παρακάτω παραθέτω, αριθμό των εισακτέων, ετησίως κατά Σχολή:

*Σχολή Διοικητικής Επιστήμης και τεχνολογίας Καβάλας 285 ετησίως και καλυφθήκαν μόνο 69 θέσεις.

*Δασολογίας, Περιβάλλοντος και φυσικών πόρων Ορεστιάδος 230 ετησίως, καλύφθηκαν μόλις 7 θέσεις.

*Σχολή Γλώσσης και Φιλολογίας Παρευξείνιων χωρών, Κομοτηνής, 196 ετησίως, καλύφθηκαν 88 θέσεις.

*Σχολή Μηχανικών Περιβάλλοντος Ξάνθης 116 ετησίως, εκαλύφθησαν 52 θέσεις.

* Σχολή Μαθηματικών Σάμου 305 ετησίως, εκαλύφθησαν μόνο 5 θέσεις.

*Σχολή Μηχανικών ορυκτών πόρων Κοζάνης 185 ετησίως, εκα- λύφθησαν μόνο 3 θέσεις.

*Ανάλογα και σε άλλα Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.

- Από την Μελέτη των ανωτέρω, δημιουργείται μία πολύ σοβαρή ερώτηση:

- Αυτοί οι τόσοι πολλοί μας νέοι, μετά την αποφοιτηση των και μετά την Στρατιωτική του θητεία στο Στράτευμα, που θα απορροφηθούν επαγγελματικά και πως θα κάνουν οικογένεια; Ασχολείται κανείς; Δυστυχώς όχι!!!!

- Έγινε επίσης μεγάλο θέμα και μάλιστα με πηγαίους τίτλους στις Εφημερίδες ότι, η Στρατιωτική Σχολή των Ευελπίδων υπολείπεται στους ει σακτέους κατά 103 εισακτέους.

- Σας ενημερώνω ως παλαιός Διοικητής της Σ.Σ.Ε. ο τρόπος αυτός εισαγωγής, προτάθηκε, από το τμήμα μελετών της Σ.Σ.Ε. εδώ και πολλά χρόνια και με το εξής βασικό για τους εισακτέους, ό,τι o διαχωρισμός στα όπλα και στα σώματα, να γίνεται στην Σχολή των Ευελπίδων και όχι από τις εισαγωγικές εξετάσεις των.

- Εις ότι αφορά τις Ένοπλες Δυνάμεις, σας ενημερώνω ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις δεν υπολείπονται στελεχών, αλλά στρατευσίμων μαχητών. Αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα.

Προτάσεις

α. Να περιορισθούν τα Πανεπιστήμια στα αναγκαία, να δοθούν σ’ αυτά ονόματα των Αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων και να μην υπάρχει θέμα μειώσεως της βάσεως για συμπληρωθεί ο προβλεπόμενος αριθμός.

β. Να μελετηθεί και να διαφημιστεί, για εισαγωγή φοιτητών, από άλλα κράτη.(Οικονομία και διάδοση της Ελληνικής Παιδείας).

γ. Εις ότι δε αφορά τις Ένοπλες Δυνάμεις. Οι νέοι να κατατάσσονται σε ηλικία 18 ετών και αμέσως, μετά το τέλος των εισαγωγικών εξετάσεων στα Α.Ε.Ι. Και η θητεία με τα σημερινά δεδομένα, θα πρέπει να είναι 18 μήνες για τους Ανδρες και 12 μήνες για τις Γυναίκες.(Αυτό πιστεύω θα μειώσει και την Παραβατικότητα των Νέων μας).


<< Επιδίωξη των πολλών η ηδονή, των ολίγων η δόξα, των δε επιλέκτων η αρετή>> (ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ)

Ιωάννης Μ. Ασλανίδης

Αντγος ε.α

Επίτιμος Δκτης Σ.Σ.Ε

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου