Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τρίτη 7 Μαρτίου 2023

Τραγωδία των Τεμπών: Για 5η συνεχή νύχτα είχε βάρδια ο σταθμάρχης της Λάρισας

Ο εργαζόμενος του ΟΣΕ, που έχει προφυλακιστεί για την τραγωδία στα Τέμπη, μετακινήθηκε από τους Νέους Πόρους στην Λάρισα και κλήθηκε να εργαστεί πέντε συνεχόμενα βράδια και μάλιστα εν μέσω αυξημένης –λόγω Καθαράς Δευτέρας– κίνησης

Ενα ακόμα σημαντικό στοιχεία στην εν εξελίξει έρευνα για την τραγωδία των Τεμπών έφερε τη Δευτέρα στη δημοσιότητα το kathimerini.gr και ο Σταύρος Παπαντωνίου.

Οπως προκύπτει από το φύλλο των βαρδιών (φωτογραφία κάτω), ο σταθμάρχης της Λάρισας το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου βρισκόταν σε υπηρεσία για πέμπτη συνεχή νύχτα

.

Το φύλλο παρουσίας των σταθμαρχών στο Σταθμαρχείο Λάρισας που δημοσιοποίησε η «Καθημερινή»

Με δεδομένο μάλιστα πως ο εργαζόμενος μετακινήθηκε στο συγκεκριμένο σταθμαρχείο μόλις πέντε ημέρες πριν, καθώς προηγουμένως έκανε υπηρεσία στους Νέους Πόρους, οι πέντε σερί νύχτες υπηρεσίας σε έναν από τους πιο κεντρικούς Σταθμούς της χώρας, με ιδιαίτερα μάλιστα αυξημένη κίνηση κατά το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, δημιουργούν ακόμη περισσότερα ερωτήματα.

Οπως φαίνεται και στο έγγραφο που δημοσιεύει η εφημερίδα, η νυχτερινή υπηρεσία ξεκινάει στις 10 το βράδυ και τελειώνει στις 7 το πρωί, που σημαίνει πως ο προφυλακισθείς σταθμάρχης από τις 24 Φεβρουαρίου έως την νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου που συνέβη το τρομερό δυστύχημα δούλευε κάθε νύχτα σε έναν σταθμό όπου εργαζόταν για μόλις πέντε ημέρες.

Ο υπεύθυνος για τις βάρδιες και, κυρίως, για το γεγονός ότι τοποθέτησε έναν «νέο» σταθμάρχη πέντε σερί νύχτες που έπιανε υπηρεσία για πρώτη φορά στον συγκεκριμένο σταθμό, είναι ο επιθεωρητής που τέθηκε σε αργία την Κυριακή.

Από το ίδιο έγγραφο γίνεται σαφές ότι για μία ώρα στον σταθμό υπήρχαν -παγίως- δύο σταθμάρχες καθώς η απογευματινή βάρδια σχολούσε στις 11 το βράδυ και ο σταθμάρχης της νυχτερινής βάρδιας έπιανε δουλειά στις 10. Ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο προηγούμενος σταθμάρχης είχε ολοκληρώσει την βάρδια του πριν από το χρονικό σημείο που θα είχε τη δυνατότητα να διορθώσει το μοιραίο λάθος.

Τέλος, το ρεπορτάζ σημειώνει πως μία ώρα πριν το τραγικό συμβάν ο σταθμάρχης φέρεται να είχε κάνει ξανά το ίδιο λάθος με τοπικό τρένο, που, ευτυχώς, διορθώθηκε καθώς το αντιλήφθηκε ο μηχανοδηγός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου