Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023

Μετά την συνεδρίαση της αρμόδιας Επιτροπής στη Βουλής Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ Ουδεμία ευθύνη Καραμανλή αλλά Συριζαίων διοικούντων την Ρ.Α.Σ.

                                              

Γράφει ο

Νίκος Αναγνωστάτος

«Να μην εμπιστεύεσαι τις πρώτες αυθόρμητες αντιδράσεις. Είναι σχεδόν πάντα λάθος», έχει πει ο Ταλεϋράνδος. Μια τέτοια λάθος εντύπωση δημιούργησε η βιαστική και εν πολλοίς λανθασμένη παραίτηση του Υπουργού Κώστα Καραμανλή. Την πρωτόγνωρη αυτή ευαισθησία του κ.Κ.Καραναμλή, εκμεταλλεύτηκε με θράσος και αχαλίνωτη υποκρισία η αντιπολίτευση, προσπαθώντας να πλήξη μια Κυβέρνηση, που έχει καταπλήξει ακόμη και την Ευρώπη και όχι μόνο, με τις μεγάλες της οικονομικές, πολιτικές και διεθνούς κύρους επιτυχίες της.

Μια αντιπολίτευση η οποία εν γνώσει της, αρνείται μια εξόφθαλμη πραγματικότητα, που φοβάται να αντικρίσει την αλήθεια κατάματα, ή έτι χειρότερο, που δεν αντέχει ή δεν την εξυπηρετεί η αλήθεια, δεν μπορεί να την εμπιστευθεί ο ελληνικός λαός.

Μια αντιπολίτευση, η οποία βαυκαλίζεται με τη δίψα της εξουσίας, δεν διστάζει να παραποιεί χονδροειδώς τα γεγονότα, εμπλουτίζοντάς τα με κατάφορα ψεύδη, δεν είναι απλά ανίκανη να κυβερνήσει, είναι επικίνδυνη να βρεθεί στην εξουσία.

Μια αντιπολίτευση η οποία δεν ορρωδεί προ ουδενός, ακόμη και να εκμεταλλευτεί τα ανθρώπινα θύματα και δεν σέβεται τον πόνο των πληγωμένων συγγενών των θυμάτων αυτών, προκαλεί την κοινωνία και την υπόστασή της και της χρειάζεται μια ηχηρή απάντηση αποδοκιμασίας.

Ο ελληνικός λαός έχει εθνική υποχρέωσηνα μελετήσει προσεκτικά τα γεγονότα και να προσέξει τους υπεύθυνους και καθαρούς λόγους, έτσι ώστε να μην πέσει σε κάποιο λάθος που θα οδηγήσει την χώρα μας στην οπισθοδρόμηση και την απαξία.

Οι επόμενες εκλογές, είναι καθοριστικές για τον μέλλον και την προκοπή των Ελλήνων και ένα ενδεχόμενο λάθος, θα την στείλει πίσω στα Μνημόνια και την απαξία, που δύσκολα και με αδικαιολόγητες θυσίες για να επανέλθει.

Αισθάνομαι λοιπόν την ανάγκη, αλλά και την εθνική υποχρέωση, να επανέλθω για να εκθέσω όσο απλά και ξεκάθαρα μπορώ, τα γεγονότα και τις προκύπτουσες ευθύνες.

Και τώρα τα αναμφισβήτητα γεγονότα, οι αρμοδιότητες και οι υπεύθυνοι:

1.- Το δυστύχημα των Τεμπών, είναι άσχετο με την ολοκλήρωση ή μη, της περιβόητης σύμβασης 717,για την οποία θα αποφανθεί η Επιστημονική Επιτροπή.

2.- Αρμόδια και υπεύθυνη για την κίνηση και ασφάλεια των σιδηροδρόμων, είναι η Ανεξάρτητη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, η Ρ.Α.Σ. 

3.- Η ΡΑΣ διοικείται από Δ.Σ. που ορίστηκε το 2017 από την τότε Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με δικά της στελέχη. Παρόλο που η θητεία της έχει λήξει, η κυβέρνηση της Ν.Δ. θεώρησε ορθό, όπως απάντησε σε σχετική ερώτηση ο Υπουργός κ.Γεραπετρίτης, να μην την αλλάξει, για χάρη της δεοντολογίας.. Μήπως αυτό είναι το λάθος της Κυβέρνησης;

4.- Την ευθύνη λειτουργίας, εφαρμογή των κανονισμών και των Πρωτόκολλων, των Σιδηροδρομικών Σταθμών και την τοποθέτηση και έλεγχο των Σταθμαρχών και προσωπικού, έχει η Επιθεώρηση. 

5.- Ο αρμόδιος Επιθεωρητής είναι συνδικαλιστικό στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος όρισε τρεις Σταθμάρχες το βράδυ του δυστυχήματος, εκ των οποίων ο ένας δεν πήγε καθόλου, ο δεύτερος έφυγε μία ώρα πριν της ώρας του της 11ης νυχτερινής και έμεινε ο τρίτος ο πλέον άπειρος για όλη την υπόλοιπη νύχτα.

6.- Ο Επιθεωρητής αυτός, δεν ήλεγξε αν οι Σταθμάρχες ήταν στη θέση τους και αν εκτέλεσαν σωστά τα καθήκοντά τους, αλλά πληροφορήθηκε για το δυστύχημα από την Πυροσβεστική! Συνεπώς αν δεν είχε αδιαφορήσει ο Επιθεωρητής, το δυστύχημα θα αποφευγόταν.

7.- Την τελική αρμοδιότητα και ευθύνη της καλής λειτουργίας των Σταθμαρχών, έχει η ΡΑΣ, η οποία τελούσε σε πλήρη άγνοια.

8.- Ο τοπικός πίνακας, αυτομάτου ηλεκτρονικής ρυθμίσεως των αφιξο-αναχωρήσεων των τρένων, λειτουργούσε κανονικά. Αλλά ο άπειρος Σταθμάρχης που είχαν αφήσει μόνο του, δεν ήξερε να ρυθμίσει την αυτόματη ηλεκτρονική αναχώρηση του Νο 62 επίμαχου δρομολογίου και έλεγχο της σωστής κατεύθυνσης του τρένου και το ρύθμισε χειροκίνητα.

9.- Δρομολόγησε έτσι την Νο 62 αναχώρηση του τρένου, στη γραμμή καθόδου, σε συγκρουσιακή πορεία με το κατερχόμενο εμπορικό τρένο, ο μοιραίος αυτός Σταθμάρχης, δεν είδε ή δεν ήξερε τι βλέπει, ή έτι χειρότερο, εφησυχαστικέ και το έριξε στο πιοτό, ενώ θα μπορούσε να αποτρέψει το δυστύχημα,δυστυχώς κατέληξε στη τραγική αυτή σύγκρουση.

10. Συμπέρασμα: Αν οι αρμόδιοι έκανα σωστά τη δουλειά τους, δεν θα γινόταν το αποτρόπαιο δυστύχημα αυτό! Ο Καραμανλής ουδεμία ευθύνη είχε!

11.- Ο Κώστας Καραμανλής, με στοιχεία και έγγραφα, απέδειξε στη Βουλή, πως και γιατί έγινε το δυστύχημα και προτρέπω όλους όσους δεν την παρακολούθησαν, να την βρουν στο youtube και να την παρακολουθήσουν. Θα ξεκαθαρίσουν όλα!!!

Νικόλαος Αναγνωστάτος

Thiakos.blogspot.com

e-mail: nanagnostatos@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου