Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2023

ανεκτέλεστη συμφωνία 717, δεν συμμετέχει στην ευθύνη της τραγωδίας ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Πέντε κομματικά στελέχη της αντιπολίτευσης είναι οι ΕΝΟΧΟΙ

 

                                              Γράφει ο

Νίκος Αναγνωστάτος

Η έντεχνη παραπληροφόρηση αποσκοπεί στην δημιουργία σύγχυση ςστην κοινή γνώμη και έτσι να συγκαλυφθούν οι πραγματικοί υπεύθυνοι, να διαχέεται η ευθύνη, ώστε εύκολα να την αποδίδουν στην Κυβέρνηση κακώς και επομένως διαφεύγουν οι ένοχοι της ανείπωτης αυτής τραγωδίας.   Ο Λένιν είχε πει ότι «ένα επαναλαμβανόμενο ψέμα, γίνεται αλήθεια».

Αδήριτη ανάγκη επομένως η διευκρίνηση των γεγονότων, για να διαφανεί η αλήθεια των γεγονότων, των ενεχομένων και τελικά των υπευθύνων. Τούτο διότι οι πολλές φωνές και οι ανακριβείς, πολλές φορές ψευδείς, αναφορές γεγονότων, έχει αλλοιωθεί η αλήθεια, και ο ελληνικός λαός να μην αντιλαμβάνεται την πραγματικότητα και να επιρρίπτει την ευθύνη primafacie στην κυβέρνηση και τον υπουργό, απολύτως λανθασμένα, αν όχι σκόπιμα. Η πιο κάτω ανάλυση, όχι από ειδικό, αλλά από την παράθεση αντικειμενικών στοιχείων και των συγκεκριμένων γεγονότων, θα αποκαλύψει την αλήθεια και τους πραγματικούς ενόχους. 

  

            Θύμα αυτής της στρεβλωτικής προσέγγισης του τραγικού  δυστυχήματος των Τεμπών, ο πλέον ανεύθυνος, αλλά και πλέον ευαίσθητος, ο υπουργός Κώστας Καραμανλής, για τον οποίον έχουμε όλοι υποχρέωση να ερευνήσουμε να βρούμε την αλήθεια και να τον αποκαταστήσουμε.  

            Η υπόθεση διαιρείται σε δύο κεφάλαια:

            (α) Η περιβόητη σύμβαση 717 για την τηλεδιοίκηση, την πορεία της και τις τυχόν ευθύνες για την καθυστέρηση ολοκλήρωσή της.Η συσταθείσα επιτροπή επιστημόνων, θα διερευνήσει την όλη πορεία και τυχόν σταδιακή εκτέλεσή της, με τους πολύ ή λιγότερο υπευθύνους για την όλη πορεία της και θα προκύψουν αν υπάρχουν ευθύνες , σε ποιους και πόσο και γιατί στον καθένα.

            Δεδομένου ότι ήταν σε όλους γνωστό πόσο και μέχρι που είχε ολοκληρωθεί αυτή η τηλεδιοίκηση, δηλαδή ότι είχε ολοκληρωθεί μέχρι τον σταθμό Λαρίσης, και το δυστύχημα έγινε μετά τον σταθμό Λαρίσης, η μη ολοκλήρωση της 717 σύμβασης για την τηλεδιοίκηση, ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ!Ασχέτως αν θα είχε αποφευχθεί αν είχε ολοκληρωθεί.

            Για το λόγο τούτο, δεν πρέπει να κραυγάζουμε και να αντιδικούμε ποιος και πόση ευθύνη είχε για την μη ολοκλήρωση, διότι έτσι προκαλούμε στρεβλές εντυπώσεις και λανθασμένα συμπεράσματα στον απλό λαό ο οποίος δεν είναι σε θέση, ούτε να γνωρίζει τις λεπτομέρειες αυτές, ούτε αν και ποιος είναι αρμόδιος και τελικά υπεύθυνος. Όλα αυτά θα μας τα αναλύσει και τεκμηριώσει η συσταθείσα Επιτροπή.

            (β) Το δεύτερο κεφάλαιο, όπως παραπάνω καθορίστηκαν, είναι το δυστύχημα αυτό καθ’ εαυτό. Πως έγινε, πως θα μπορούσε νααποφευχθείκαι ποιοι τελικά ευθύνονται. Αυτό είναι που ενδιαφέρει τους πολίτεςκαι όχι η σύμβαση. Τούτο διότι όλα τα χρόνια πριν την ύπαρξη της εν λόγω σύμβασης, τα τρένα κυκλοφορούσαν με αρκετή ασφάλεια χωρίς τέτοιας μορφής τρανταχτά δυστυχήματα.

            Η λειτουργία των σιδηροδρόμων, χωρίζεται και αυτή σε δύο κεφάλαια:

            (α) Τον ρόλο και την ευθύνητου Υπουργείου. Έχει υπό την επίβλεψή του αρκετούς Οργανισμούς και Διευθύνσεις, ένα των οποίων είναι και οι σιδηρόδρομοι. Ο ρόλος και η ευθύνη λοιπόν του Υπουργείου, εντοπίζεται και περιορίζεται στον γενικότερο τρόπο λειτουργίας των σιδηροδρόμων και στις τυχόν βελτιώσεις ή εφαρμογή σύγχρονων συστημάτων λειτουργίας, όπως η σύναψη συμφωνιών σαν την περιβόητη 717 για την τηλεδιοίκηση και παρόμοιας μορφής ανακατατάξεις και εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων και λειτουργίας, αλλά και γρήγορης, έγκαιρης και άνετης διακίνησης των επιβατών, όσον αφορά τις κεντρικές αποφάσεις. Και

            (β) Ο έλεγχος της λειτουργίας των συρμώνκαι γενικότερατην κατανομή, την διασφάλιση των καθηκόντων του προσωπικού, ανήκει στην εσωτερική δομή ιεραρχικής διοίκησης,όπως Διοίκηση, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και την τοπική Επιθεώρηση. Όλη αυτή η εσωτερική δομή, έχει καθήκον την ασφαλή λειτουργία και κατάσταση των συρμών και της υποδομής τους. Ασφαλή, έγκαιρη και αξιόπιστη κίνηση αυτών, σε συνδυασμό με την προσπάθεια άνετης και ευχάριστης υποδοχής και φιλοξενίας των επιβατών. Αυτά σεγενικές γραμμές, αλλά η λειτουργία των σιδηροδρόμων, δεν είναι ευθύνη του Υπουργείου, πέραν της υψηλής επιστασίας, αλλά στην εσωτερική δομή διοίκησης και διάρθρωση του Οργανισμού των Σιδηροδρόμων, όπως εξηγήσαμε.

            Τι συνέβη την μοιραία εκείνη νύχτα; Ο Επιθεωρητής, συνδικαλιστής του ΠΑΣΟΚ, όρισε λέει, τρεις σταθμάρχες να παραμείνουν μέχρι τις 11.00 το βράδυ καιέναν από τις 11.00 μέχρι τις 07.00 το πρωί.

            Τι έγινε μετά; Ο ένας των τριών δεν ήρθε καθόλου, ο έτερος των τριών έφυγε μία περίπου ώρα πριν και έμεινε ο τρίτος, ο μοιραίος άπειρος Σταθμάρχης, ο οποίος έστειλε το μοιραίο τρένο, από την γραμμή καθόδου εν αγνοία του, διότι το κλειδί ήταν γυρισμένο με κατεύθυνση στη γραμμή καθόδου, χωρίς να γνωρίζει πως και πότε είχε γυριστεί.Και έτσι συγκρούστηκαν μετωπικά τα δύο τρένα με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα.

            Η κατανομή ευθυνών και εντοπισμού των ΕΝΟΧΩΝ:

            α.- Ο άπειρος Σταθμάρχης: Είχε προσληφθεί στον ΟΣΕστις 6/2/1989 επί ΠΑΣΟΚ. Με νόμο Ρέππα πήρε μετάταξη σε άλλο φορέα στις 2/5/2011. Στις 14.4.2022 πήρε μετάταξη σε Σταθμάρχη, στη μία από τις 18 που ζήτησε ο ΟΣΕ, μετά από έγκριση της τριμελούς επιτροπής που όρισε η Πρόεδρος του ΡΑΣ, που είχε ορίσει το 2017, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και η ΝΔ την άφησε στη θέση της. Ο πίνακας παρακολούθησης των τρένων στη Λάρισα, λειτουργούσε κανονικά και κάποια στιγμή άναψαν όλα τα κόκκινα λαμπάκια και οι σειρήνες ούρλιαζαν μανιωδώς!!! Ο άπειρος Σταθμάρχης δεν κατάλαβε τίποτε (;;;).Κατά νεότερη πληροφορία ταξιτζή, είχε μεθύσει και έτσι δεν καταλάβαινε τίποτε. Ο Σταθμάρχης λοιπόν είναιο πρώτος και κύριος ΕΝΟΧΟΣ!

            β.- Ο Επιθεωρητής, δεν ενδιαφέρθηκε για την μη προσέλευση του ενός και αγνόησε την πρόωρη αναχώρηση του άλλου, και το σημαντικότερο, πληροφορήθηκε την τραγική σύγκρουση από … την Πυροσβεστική. Είναιο δεύτερος ΕΝΟΧΟΣ!

            γ.- Οι δύο Σταθμάρχες, ο ένας που δεν ήρθε και ο άλλος που αναχώρησε μια ώρα πριν, είναι οι τρίτος και Τέταρτος ΕΝΟΧΟΙ.

            δ.- Η Πρόεδρος του ΡΑΣ, ως εποπτεύουσα τον Επιθεωρητή και την ασφάλεια της λειτουργίας των τρένων, αλλά και εγκρίνουσα τον άπειρο Σταθμάρχη ως ικανό, από τη επιτροπή της, μήπως είναι η Πέμπτη ΕΝΟΧΗ;

            Ο Υπουργός Κώστας Καραμανλής, με ποιο τρόπο και για ποια ευθύνη μπορεί να θεωρηθεί ένοχος;Να πήγαινε ο ίδιος να γυρίσει το κλειδί ή να πήγαινε να ξυπνήσει τον Σταθμάρχη;ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΑΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!!

 

          Νικόλαος Αναγνωστάτος

Thiakos.blogspot.com

e-mail: nanagnostatos@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου