Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

Γερμανοί-Τούρκοι βίοι παράλληλοι και διαφορετικοί…


Ὡς γνωστόν οἱ Γερμανοί εἰς τό πρόσφατον παρελθόν ἔχουν προκαλέσει δύο παγκοσμίους πολέμους, μέ ἐπίκεντρον τήν Εὐρώπην. Πολλαί πόλεις τῆς Εὐρώπης κατεστράφησαν καί πολλαί χιλιάδες μάνες ἐξ αἰτίας των, ἔθαψαν καί ἔκλαψαν τά παιδιά τους.
Οἱ λαοί τῆς Εὐρώπης ἀντιστάθησαν εἰς τήν ἐπιβολήν καί κυριαρχείαν τῶν Γερμανῶν μεταξύ αὐτῶν ἦσαν καί οἱ Ἕλληνες. Ἐκατοντάδες χιλιάδες εἶναι οἱ Ἕλληνες νεκροί εἰς τά πεδία τῶν
μαχῶν, ὡς καί χιλάδες οἱ νεκροί ἀπό τήν πείναν μέ τήν ἐπικράτησιν τῶν Γερμανικῶν στρατευμάτων. Χιλιάδες τά ἀγγάλματα καί ἔργα τέχνης πού ἐκλάπησαν ἀπό ὅλην τήν Ἑλλάδαν καί μετεφέρθησαν εἰς τήν Γερμανίαν, ὡς ἐπίσης ἔκλεψαν καί τόν χρυσόν ἀπό τήν Τράπεζαν τῆς Ἑλλάδος. Βεβαίως δέν ἔπραξαν τίποτε λιγότερον ἤ περισσότερον ἀπό αὐτό πού ἔπραξαν εἰς τήν Πατρίδα μας, οἱ πρόγονοι των οἱ Ἔρουλοι πρό ἀρκερῶν αἰώνων. Εἰς τούς Ἕλληνας ὀφείλεται ἐν μέρη καί ἡ νίκη τῶν συμμάχων ἔναντι τῆς Γερμανίας. Διὰ τὴν προσφορὰν τῆς Ἑλλάδος ὁ τότε πρωθυπουργὸς τῆς Ἀγγλίας Τσώρτσιλ εἶχεν δηλώσει: ”μέχρι τώρα γνωρίζαμε ὅτι οἱ Ἕλληνες πολεμοῦν σὰν ἥρωες, ἀπὸ δῶ καὶ πέρα θὰ λέμε ὅτι ἥρωες πολεμοῦν ὅπως οἱ Ἕλληνες”. Ὁ δὲ ραδιοφωνικὸς σταθμὸς τῆς Μόσχας ἀπήγγειλεν ὕμνους πρὸς τὴν Ἑλλάδα καὶ συνεχῶς ἐπαναλάμβανεν: ”Ἕλληνες σᾶς εὐχαριστοῦμεν διά τήν βοήθεια σας”.
Ἡ Γερμανία ἐπιθυμεῖ καί ἐπιδιώκει νά κυριαρχήση σήμερον εἰς τήν Εὐρώπην, ὄχι διά μέσου τῆς ἐπιβολῆς τῆς δυνάμεως τῶν ὅπλων, καί τῆς δυνάμεως τοῦ Γερμανικοῦ στρατοῦ, ἀλλά διά μέσου τοῦ οἰκονομικοῦ πολέμου καί τῆς οἰκονομικῆς κυριαρχείας της. Ἡ Γερμανία κατόρθωσεν μετά τόν δεύτερον παγκόσμιον πόλεμον, διά μέσου τῆς διαγραφῆς ἐκ μέρους τῶν συμμάχων, πολλῶν χρεῶν καί ὀφειλῶν της, νά καταστῆ μιά ἰσχυρή βιομηχανική καί οἰκονομική δύναμης. Πράγματι εἰς τήν σημερινήν Εὐρωπαϊκήν Ἕνωσιν, ἐπιβάλλει τάς ἀπόψεις της. Μέ πρόσχημα τήν ἰδικήν οἰκονομικήν ἄνθησιν καί εὐημερίαν παρουσιάζει τόν ἐαυτόν ἡθικόν καί δημιουργικόν καί μέ ὄχημα καί πρόσχημα τήν ἡθικήν ἐπιβάλλει τάς ἀπόψεις της, διά τήν οἰκονομικήν ἐξυγίανσιν τῶν ἄλλων «διεφθαρμένων» κρατῶν. Κάμει παρεμβάσεις εἰς τά ἐσωτερικά τῶν χωρῶν, κάνοντας παροτρύνσεις ποιούς πρωθυπουργούς ἐπιθυμεῖ νά ἐκλέξουν οἱ λαοί. Πρωταρχικῶς τήν οἰκονομικήν παντοδυναμίαν τήν ἐπέβαλεν, εἰς τήν Ἑλλάδα, καί σέ δεύτερον χρόνον τήν Ἰσπανίαν, τήν Ποτρογαλίαν, τήν Ἰταλίαν καί Κύπρον. Σέ ἐμᾶς διαχρονικῶς κείμενη μέ μῖσος ἐναντίον τῆς Ἑλλάδος ἐπέβαλλεν τά μνημόνια μέ τάς ὀλεθρίους καταστροφάς.
Τήν Γερμανίαν ὀφείλομεν νά τήν διαιρέσωμεν σέ δύο λαούς, πάρ΄ ὅτι εἶναι ἕνα κράμα πολλῶν φυλῶν. Ἀπό τήν μίαν πλευράν εἶναι οἱ καλοί, οἱ εὐγενεῖς, οἱ ἄνθρωποι τῶν γραμμάτων, τῶν τεχνῶν, οἱ πολιτισμένοι. Εἶναι οἱ Γεμανοί πού ἔχουν βραβευθεῖ μέ τό βραβεῖον Νόμπελ εἰς τήν ἰατρικήν, τήν φυσικήν, τήν χημείαν, τήν λογοτεχνίαν κ.λ.π. Ἐπίσης εἶναι ὁ Μπετόβεν, ὁ Στράους, ὁ Βάγνερ ὁ Φρόϊντ, ὁ Νίτσε. Ὅλοι οἰ πνευματικοί ἄνθρωποι τῆς Γερμανίας εἶναι εὐγνώμονες πρός τήν Ἔλλάδα, διά τήν προσφοράν της. Ἀπό τήν ἄλλην πλευράν εἶναι οἱ βάρβαροι, οἱ ἄγριοι οἱ ἀπολίτιστοι, οἱ κτηνοβάτες, καθ΄ὅτι ὡς ἔχουν δηλώσει οἱ ἴδιοι ὑπάρχουν 150.000 Γερμανοί πού κτηνοβατόνται μέ ζῶα, καί ὅπως λέγουν κάνουν τήν κτηνοβασίαν μέ τήν σύμφωνην γνώμην τῶν ζώων. Τό δέ ἐρώτημα πού τίθεται εἶναι τό ἐξῆς, πῶς εἶναι δυνατόν νά ὑπάρχουν εἰς τήν Γερμανίαν δύο κόσμοι. Ἀπό τήν μίαν οἱ πολιτισμένοι καί οἱ πνευματικοί καί ἀπό τήν ἄλλην οἱ ἀπολίτιστοι καί οἱ ἄγριοι. Μήπως εἰς τούς πολιτισμένους Γερμανούς καί γενικῶς τούς Βορείους λαούς, κυκλοφορεῖ καί Ἑλληνικόν αἶμα ἀλλά καί Ρωμαϊκόν. Τήν ἀπάντησιν τήν δίδει ἡ ἀρχαιολογική σκαπάνη. Oἱ Μινωΐτες Κρῆτες ἦσαν ἐκεῖνοι ποὺ πρῶτοι πάτησαν τὸ πόδι τους στὸ Νὸρτ Φρίσλαντ τῆς νῦν Γερμανίας. Κι αὐτὸ συνέβη κατὰ τὸ 1300 π.Χ. Τὴν παραπάνω ἀνακοίνωση ἔκανε ὁ καθηγητὴς Ἐθνολογίας καὶ Ἱστορίας τοῦ Πολιτισμοῦ, Hans-Peter Durr (Χὰνς Πέτερ Ντύρ), τὸν Ἀπρίλιο τοῦ 2008!.. Ἀλλά μήπως καί πολλαί ὁνομασίαι εἶναι Ἑλληνικῆς προελεύσεως ὅπως : Ἡ Βιέννη ἀπὸ τὴν Βιάννου τῆς Κρήτης, ἡ Βρέμη ἀπὸ τοὺς κατοίκους τοῦ Βρεμίου ὅρους (νῦν Βέρμιο Ἠμαθίας), ἡ Καρινθία (ἀπὸ τὴν Κορινθία), ἡ Ἀλεμανία ἀπὸ τοὺς Ἀλαμανοὺς (τῆς Σπερχειάδος), κ.λπ. Ἐκεῖ Βόρεια ὁμιλεῖται μία διάλεκτος, ἡ φριζικὴ (
Εἰς τήν πολυφυλετικήν Γερμανίαν καταγράφονται καί δύο φυλαί. Οἱ Βάνδαλοι καί οἱ Ἔρουλοι. Οἱ Βάνδαλοι ἔδωδαν εἰς τήν παγκόσμιον κοινότητα, ὡς λέξιν καί ὡς ἔννοιαν τόν Βανδαλισμόν. Καί τοῦτο προέκυψεν ἀπό τό ἔτος 455 Μ.Χ ὅταν κατέλαβον τήν Ρώμην καί διά δύο ἐβδομάδες λεηλάτησαν τήν πόλιν καταστρέφοντας κάθε πολιτιστικόν στοιχεῖον τῆς Ρώμης, ἀγγάλματα, ἔργα τέχνης κ.τ.λ. ἀλλά καί σφάζοντας τούς κατοίκους της.
Ἔρουλοι. Ἀπό Troels Brandt, «The Heruls») διαβάζομεν διαβάζομεν διά τούς Ἐρούλους: Οἱ Ἔρουλοι δέν ἦσαν ξεχωριστή ἐθνική ὁμάδα, ἀλλά μοναχικόν… τάγμα! Παιδιά ἡλικίας 15-21 ἐτῶν ἔμπαιναν εἰς τήν ὑπηρεσίαν τοῦ μεγάλου σομάνου, ὁ ὁποῖος ντυνόταν γυναίκα. Κάθε χρόνον ἄφηναν τό σπίτι τους, ἀπό τήν πρωτομαγιά ὡς τό τέλος τοῦ Ὀκτωβρίου, διά νά ἐκπαιδευτοῦν εἰς τά ἔλη ὡς <στρατιῶται τοῦ θεοῦ>. Ὀργανώντουσαν σέ δωδεκαμελεῖς ἀγγέλες, ὑπό τήν ἀρχηγίαν δύο <λύκων> καί μυούνταν εἰς τελετάς πού περιελάμβαναν μυσταγωγίαν ὑπό τήν ἐπήρειαν ναρκωτικῶν, ἀνθρωποθυσίας, καί ὁμοσεξουαλισμόν. Ἔπιναν ἕνα κοκτέϊλ ναρκωτικῶν ἔβαφαν τό κορμί τους μόβ, χόρευαν πολεμικούς χορούς ντυμένοι μέ ἀρκουδοτόμαρα καί λυκοτόμαρα καί ξεχυνόντουσαν σάν διάβολοι στό σκοτάδι. Πηγή <ΤΟ ΒΗΜΑ> ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/08/2007 00:00
Οἱ Ἔρουλοι τό 267 Μ.Χ ἔκαμαν ἐπιδρομήν καί εἰς τήν Ἑλλάδαν, ἦλθον ἀπό πολύ μακριά καί ἐκεῖ ἐπέστρεψαν. Ἡ ἐπιδρομή ἦταν τρομακτική, κατέστρεψαν, λεηλάτησαν, ἔκαψαν ὅλην τήν Ἑλλάδα. Ἐλελήλατησαν τήν Σπάρτην, τήν Κόρινθον, τό Ἄργος τό Βυζάντιον, τήν Σκῦρον, τήν Λήμνον. Ἔφθασαν καί εἰς τήν Ἀθήναν καί τήν ὁποίαν πυρπόλυσαν. Σώθηκεν εὐτυχῶς ἡ Ἀκρόπολις, ὁ ναός τοῦ Ἡφαίστου, τό ρολόϊ τοῦ Ἀνδρόνικου Κυρρήστου(ἀέρηδες), τό Πάνθεον καί ἐλάχιστα ἄλλα. Τό θέατρον τοῦ Ἡρώδη τοῦ Ἀττικοῦ εἶχεν σκεπήν, ἦτο ἡ μεγαλυτέρα τῆς ἐποχῆς του, καί τήν ὁποίαν ἔκαψαν.
Ἀπό τόν μεγάλον Ἱστορικόν τοῦ Βυζαντίου, Προκόπιον τῆς Καισαρείας (500-570)Μ.Χ διαβάζομεν διά τούς Ἐρούλους εἰς τό: DE BELLO GOTHICO -ΓΟΤΘΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
Οἵτινες δὲ ἀνθρώπων εἰσὶν Ἔρουλοι καὶ ὅθεν Ῥωμαίοις ἐς ξυμμαχίαν κατέστησαν ἐρῶν ἔρχομαι. ὑπὲρ μὲν Ἴστρον ποταμὸν ἐκ παλαιοῦ ᾤκουν πολύν τινα νομίζοντες θεῶν ὅμιλον, οὓς δὴ καὶ ἀνθρώπων 6.14.2 θυσίαις ἱλάσκεσθαι ὅσιον αὐτοῖς ἐδόκει εἶναι. νόμοις δὲ πολλοῖς οὐ κατὰ ταὐτὰ τοῖς ἀνθρώπων ἑτέροις ἐχρῶντο. οὔτε γὰρ γηράσκουσιν οὔτε νοσοῦσιν αὐτοῖς βιοτεύειν ἐξῆν, ἀλλ’ ἐπειδάν τις αὐτῶν ἢ γήρᾳ ἢ νόσῳ ἁλῴη, ἐπάναγκές οἱ ἐγίνετο τοὺς ξυγγενεῖς αἰτεῖσθαι 6.14.3 ὅτι τάχιστα ἐξ ἀνθρώπων αὐτὸν ἀφανίζειν. οἱ δὲ ξύλα πολλὰ ἐς μέγα τι ὕψος ξυννήσαντες καθίσαντές τε τὸν ἄνθρωπον ἐν τῇ τῶν ξύλων ὑπερβολῇ, τῶν τινα Ἐρούλων, ἀλλότριον μέντοι, ξὺν ξιφιδίῳ παρ’ 6.14.4 αὐτὸν ἔπεμπον. ξυγγενῆ γὰρ αὐτῷ τὸν φονέα εἶναι οὐ θέμις. ἐπειδὰν δὲ αὐτοῖς ὁ τοῦ ξυγγενοῦς φονεὺς ἐπανῄει, ξύμπαντα ἔκαιον αὐτίκα τὰ ξύλα, ἐκ τῶν 6.14.5 ἐσχάτων ἀρξάμενοι. παυσαμένης τε αὐτοῖς τῆς φλογὸς ξυλλέξαντες τὰ ὀστᾶ ἐν τῷ παραυτίκα τῇ γῇ ἔκρυπτον. 6.14.6 Ἐρούλου δὲ ἀνδρὸς τελευτήσαντος ἐπάναγκες τῇ γυναικὶ ἀρετῆς τε μεταποιουμένῃ καὶ κλέος αὑτῇ ἐθελούσῃ λείπεσθαι βρόχον ἀναψαμένῃ παρὰ τὸν τοῦ ἀνδρὸς 6.14.7 τάφον οὐκ εἰς μακρὰν θνήσκειν. οὐ ποιούσῃ τε ταῦτα περιειστήκει τὸ λοιπὸν ἀδόξῳ τε εἶναι καὶ τοῖς τοῦ ἀνδρὸς συγγενέσι προσκεκρουκέναι. τοιούτοις μὲν ἐχρῶντο Ἔρουλοι τὸ παλαιὸν νόμοις.
Πολλοί δέ ἀπό αὐτούς τούς ανθρώπους εἶναι οἱ Ἔρουλοι, καί οἱ ὁποῖοι ἐγκατέστησαν συμμαχίαν μέ τούς Ρωμαίους ἐρχόμενοι μέ αὐτούς σέ διαπραγματεύσεις. κατοικοῦσαν ἀπό παλαιόθεν πέραν τοῦ Ἴστρου ποταμοῦ, ἐπίστευον εἰς πολλούς θεούς καί εἰς αὐτούς ἐφαίνετο ὅτι ἦτο εὐσεβές διά νά τούς ἐξευμενίσουν νά κάμουν ἀνθρωποθυσίας. Νόμους δέ πολλούς δ΄αὐτά, δέν ἐχρειάζοντο ἀπό ἄλλους ἀνθρώπους. Κατά τήν διάκειαν τῆς ζωῆς των δέν ἐπιτρεπόταν οὔτε νά γεράσουν οὔτε νά ἀσθενήσουν, ἀλλά ἐπειδή, ὅταν κάποιος ἐξ αὐτῶν ἤ γήρασκεν ἤ νοσοῦσεν ἀναγκαστικῶς ζητοῦσεν ἀπό τούς συγγενεῖς του ὅτι τάχιστα πρέπει νά τόν ἐξαφανίσουν ἀπό τούς ἀνθρώπους. Αὐτοί δέ ξύλα πολλά συσσώρευαν εἰς μεγάλον ὕψος καί τοποθετοῦσαν τόν ἄνθρωπον ὑπεράνω τῶν ξύλων, κάποιον δέ ἐκ τῶν Ἐρούλων ξένον ὅμως πρός αὐτόν μαζί μέ τό ξῖφος του ἔστελλον. διότι δέν ἦτο ὀρθόν κάποιος ἀπό τούς συγγενεῖς νά τόν φονεύση. Ἐπειδή δέ εἰς αὐτούς ὁ φονεύς τοῦ συγγενοῦς ἐπέστρεφεν, ἀμέσως ἔβαζαν φωτιά σέ ὅλα τά ξύλα ἀρχίζοντας ἀπό χαμηλά. Ὅταν ἡ φωτιά ἔσβηνεν συνέλλεγον τά ὁστᾶ καί τά ἔκρυπτον μέσα στήν Γῆ. Μετά τόν θάνατον κάποιου Ἐρούλου ἡ σύζυγος του ἀναγκαστικῶς λόγω τῆς γυναικίας ἀρετῆς καί ἐπιθυμόντας νά ἀφίση ἕνα δοξασμένο ὄνομα ὄφειλεν νά φτιάξη βρόχον πλησίον τοῦ τάφου τοῦ ἀνδρός της καί ὄχι εἰς μακρόν χρόνον νά πεθάνη. Ἐάν δέν ἔπραττεν αὐτά ἤταν ἀτιμασμένη καί ἦταν σέ σύγκρουσιν μέ τούς συγενεῖς τοῦ ἀνδρός της. Αὐτοί ἦσαν οἰ νόμοι κατά τῶ πάλαι τῶν Ἐρούλων.
Καθῆκον τῶν εὐγενῶν τῆς ἐπιστήμης καί τοῦ πνεύματος Γερμανῶν εἶναι, ἤ νά ἐκπολιτίσουν τούς συμπατριῶτας των ἤ νά διαχωρίσουν τήν θέσιν των ἀπό αὐτούς.
Τούρκοι. Οἱ δέ Τούρκοι ἦσαν ἐπιδρομεῖς προερχόμενοι ἀπό τά βάθη τῆς Ἀσίας ἀπό τάς στέπας τῆς Μογγολίας ὡς ἄγριες ἐπεκτατικές φυλές ἀνεβασμένοι στά ἄλογα, φορτωμένοι μέ βρῶμα καί μέ ψεῖρες, τό 1453 κατέλαβον τήν Κωνσταντινούπολιν. Μέ τήν πτῶσιν τῆς Κωσταντινουπόλεως ἴδρυσαν τήν λεγόμενην Ὀθωμανικήν αὐτοκρατορίαν. Κατέλαβαν τήν Ἑλλάδα καί ἔφθασαν μέχρι τήν Γενεύη. Ὁ Ἑλληνικός λαός ἔκαμεν πολλάς ἐπαναστάσεις διά νά ἀπελευθερωθῆ ἀπό τήν Τουρκικήν βαρβαρότητα. Οἱ Ἱερεῖς συμμετεῖχον εἰς αὐτόν τόν ἀπελευθερωτικόν ἀγῶνα μεταξύ αὐτῶν καί ὁ Ἱερεύς Ἀθανάσιος Διάκος. Τόν ὁποῖον ὅταν οἱ Τούρκοι τόν συνέλαβαν τόν ἐσούβλησαν ζωντανόν. Ἄλλος Ἱερεύς ὁ Παπαφλέσας εἰς τήν μάχην τοῦ Μανιακίου, τοῦ ἔκοψαν τό κεφάλι. Τόν Πατριάρχην τῆς Κωσταντινουπόλεως Γρηγόριον τόν Ε! τόν κρέμασαν ζωντανόν εἰς τήν κεντρικήν πύλην τοῦ Πατριαρχείου , καί μετά ἔσερναν τό 80 ἐτῶν σεβάσμιον σῶμα του στούς δρόμους γιά τρεῖς ἡμέρας καί στό τέλος τό πέταξαν εἰς τήν θάλασσαν. Εἰς δέ τούς Ἕλληνας πού συνελάμβανον νά ὁμιλοῦν Ἑλληνικά καί ὄχι Τουρκικά ἔκοβαν τήν γλῶσσαν τους.
Ὅταν οἱ Τούρκοι τό 1922 κατέλαβον τά ἀρχαιόθεν Ἑλληνικά ἐδάφη τῆς Μ. Ἀσίας, ἐσφαγίασαν 600.000 ,ἐνῶ περισσότεροι ἀπό 1.500.000 Ἕλληνες ἐξηναγκάσθηκαν νά ἐγκαταλείψουν τάς ἐστίας τῶν προγόνων τους καί νά μεταφερθοῦν ὡς πρόσφυγες εἰς τήν Ἑλλάδα, ἔκαψαν τήν πόλιν Σμύρνην. Μητροπολίτης τότε τῆς Σμύρνης ἦτο ὁ Χρυσόστομος τόν ὁποῖον συνέλλαβον καί διέπραξαν ἐπ αὐτοῦ τά κάτωθει ἐγκλήματα. Τοῦ ξερρίζωσαν τά γένεια, τόν κτύπησαν μέ μαχαίρι πισώπλατα καί εἰς τήν συνέχειαν ὡς λυσσασμένες ἀνθρώπινες ὕαινες τοῦ ἔκοψαν μύτη καί αὐτιά. Εἰς τό πλευρόν τῶν ἀνδρῶν συναγωνίζονταν μαινόμενες τουρκάλες πού ἐνθάρρυναν μέ ἄρες καί κατάρες τούς λυσσασμένους ἄνδρες τους. Ἀφοῦ ἔριξαν χάμω τόν ἱεράρχην καί τόν καταπάτησαν, ὁ ἐπικεφαλής ἀξιωματικός διέταξε χαμάληδες νά σύρουν τό πτῶμα καί ἀφοῦ τό πρόσδεσαν σέ μιά σακαράκα τό ἔβαλαν μπροστά κι ἄρχισε νά τρέχη σβαρνίζοντας τον. Διέπραξαν καί πάλιν μίαν γενοκτονίαν. Τότε εἶχον εἰς τό πλευρόν τους,συνεργάτες καί συμπαραστάτες τούς Γερμανούς. Ἄλλην γενοκτονίαν πού διέπραξαν ἦτο αὐτή τῶν Ἑλλήνων τοῦ Πόντου πού κατοικοῦσαν ἐκεῖ ἀπό τά χρόνια τοῦ Ὁμήρου. Εἰς τάς 19 Μαΐου τοῦ 1919 ὁ Μουσταφά Κεμάλ ἀποβιβάζεται εἰς τήν Σαμψούντα διά νά ξεκινήσει τήν δεύτερην καί πιό ἄγρια φάσιν τῆς Ποντιακῆς Γενοκτονίας, ὑπό τήν καθοδήγησιν τῶν Γερμανῶν καί Σοβιετικῶν συμβούλων του. Μέχρι τήν Μικρασιατικήν Καταστροφήν τό 1922 οἱ Ἑλληνοπόντιοι πού ἔχασαν τήν ζωή τους ἀνέρχονται εἰς τάς 350.000. Καί εἰς ἄλλους λαούς ὡς τούς Ἀρμενίους διέπραξαν γενοκτονίαν. Ἀλλά καί οἱ Γεωργιανοί καί οἱ Σύριοι ἔχουν ὑποστεῖ τά ἴδια ἀπό τούς Τούρκους. Ὅταν κατέλαβον τήν Κωσταντινούπολιν εἰς τήν Ὀρθόδοξην Ἐκκλησίαν τῆς Ἁγίας Σοφίας, τά Ἱερά καί ἀπαραμίλλου κάλους ψηφιδωτά της τά κάλυψαν μέ ἀσβεστοκονίαμα. Ἀπό τό 1453 ἕως καί σήμερον τόν Ἱερόν Ναόν τῆς Ἁγίας Σοφίας πότε τόν κάμουν τζαμί καί πότε μουσεῖον, ἐνῶ συμφώνως μέ τά ψηφίσματα τοῦ Ο.Η.Ε τά μνημεία ἐπανέρχονται εἰς τήν λειτουργίαν διά τήν ὁποίαν εἶχον κατασκευασθεῖ.
Διά τούς Τούρκους σημαίνουσαι καί ἐξέχουσαι προσωπικότηται ἔχουν εἰπεῖ τά κάτωθει:
“Θα προσπαθήσω νά σκιαγραφήσω πολύ σύντομα σέ ἀδρότατες γραμμές τί ἦταν ἡ Τουρκική φυλή καί τί εἶναι σήμερα. Δέν πρόκειται μόνον γιά Μωαμεθανισμόν, ἀλλά γιά Μωαμεθανισμό συνδυασμένον μέ τόν ἰδιόρυθμον χαρακτήραν μιᾶς φυλῆς. Δέν εἶναι οἱ πράοι Ἰσλαμισταί τῶν Ἰνδιῶν, οὖτε οἱ ἰπποτικοί Σαλαδίνοι τῆς Συρίας, οὖτε οἱ πολιτισμένοι Μαυριτανοί τῆς Ἰσπανίας. Ἦταν εἰς τό σύνολον τους ἀπό τήν πρώτην μαύρην ἡμέρα πού μπῆκαν εἰς τήν Εὐρώπην, τό μόνον δείγμα τῆς ἀνθρωπότητας πού ἔδειξεν τήν μεγαλυτέραν ἔλλειψιν ἀνθρωπισμοῦ. Ὁπουδήποτε καί ἀν πῆγαν, μιά πλατιά κηλίδα αἴματος ἔδειχνε τά ἴχνη τοῦ περάσματος των καί εἰς ὅλην τήν ἔκτασιν τῆς κυριαρχίας των ὁ πολιτισμός ἐξαφανιζόταν.”
Γουίλιαμ Γλάδστων – Πρωθυπουργός τῆς Μ. Βρεττανίας.

(William EwartGladstone, 29 Δεκεμβρίου 1809 – 19 Μαΐου 1898)
“Δέν ὑπάρχει περίπτωσις, εἰς τήν Εὐρώπην, τήν Ἀσίαν ἤ τήν Ἀφρικήν, πού ἡ ἐγκαθίδρυσις τῆς Τουρκικῆς κυριαρχίας σέ ἄλλην χώραν, νά μήν εἶχεν σάν συνέπειαν τήν ὑποβάθμισιν τοῦ πολιτισμοῦ. Ἡ Τουρκία ὁπουδήποτε βγῆκε νικήτρια ἔφερεν τήν καταστροφήν.”
Ζώρζ Κλεμανσώ – Γάλλος πρωθυπουργός (1841-1929)
“Όταν οἱ Ὀθωμανοί από τήν στέππαν, βρέθηκαν ἐντός ἀνθρωπίνων κοινωνιῶν μεταβλήθηκαν ἀπό κυνηγούς καί βοσκούς ζώων, σέ κυνηγούς καί βοσκούς ἀνθρώπων. Καθιέρωσαν τόν γενιτσαρισμόν καί ἐπεδόθησαν εἰς τόν συστηματικόν ἐξισλαμισμόν τών ὑποδούλων πληθυσμῶν.”

Ἄρνολτ Τόιμπυ (Toynbee “A study of History”) –
Ἄγγλος ἱστορικός καί Φιλόσοφος (1889-1975)

Φυσικόν εἶναι οἱ Πολιτικοί τῆς Γερμανίας καί ὄχι οἱ Πνευματικοί της ἄνθρωποι νά αἰσθάνονται ὁμόψυχοι μέ τούς Τούρκους, ἔχουν ἕναν κοινόν παρονομαστήν τήν Βαρβαρότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου