Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Μήκους 42,4 χιλιομέτρων Εγκαινιάστηκε στην Κίνα η μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα του κόσμου, μήκους 42,4 χλμ.



http://static.doldigital.net/webstatic/43FDCCF1232C1755B90158018ED940F4.jpgΠαραδόθηκε στην κυκλοφορία στην Κίνα η μεγαλύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο, η οποία άνετα θα μπορούσε να φιλοξενήσει έναν μαραθώνιο (42,195 χιλιόμετρα), καθώς εκτείνεται στο εκπληκτικό μήκος των 42,4 χιλιομέτρων. 
Συνδέοντας το λιμάνι του Τσινγκντάο με το βιομηχανικό προάστιο Χουανγκντάο, στον κόλπο του Ζιαονζού, η γέφυρα θα μπορούσε εύκολα να υπερκαλύψει το κανάλι της Μάχγης, που στο στενότερο σημείο του έχει πλάτος 32 χιλιομέτρων.

Είναι κατά τέσσερα χιλιόμετρα μακρύτερη από την προηγούμενη κάτοχο του παγκόσμιου ρεκόρ, τη http://static.doldigital.net/webstatic/4CFFAB52A50323472E7647DBB1AE3D8B.jpgγέφυρα της λίμνης Ποντσαρτρέιν, στη Λουϊζιάνα των Ηνωμένων Πολιτειών.

Για να χτιστεί χρειάστηκαν τέσσερα χρόνια κοπιαστικής εργασίας και σύμφωνα με τον κινεζικό Τύπο κόστισε περισσότερα από 1,07 δισεκατομμύρια ευρώ. Διαθέτει έξι λωρίδες κυκλοφορίας, συγκρατείται από 5.200 πυλώνες, ενώ, με τους 450.000 τόνους χάλυβα και τα 2,3 εκατομμύρια κυβικά μέτρα σκυροδέματος που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή της, είναι είναι ικανή να αντέξει ένα σεισμό μεγέθους οκτώ βαθμών.

Τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης ανακοίνωσαν ότι η γέφυρα πέρασε με επιτυχία τις κατασκευαστικές δοκιμασίες και είναι πανέτοιμη να υποδεχτεί περισσότερα από 30.000 αυτοκίνητα ημερησίως, μειώνοντας ως και κατά 30 λεπτά τη διαδρομή για την μετακίνηση των επιβατών http://static.doldigital.net/webstatic/8EA663FB9094749810DBB27F4C3289FD.jpgαπό την μία πλευρά στην άλλη.

Παρόλα αυτά, δεν θα συνεχίσει για πολύ να κατέχει την παγκόσμια πρωτιά. Το 2009, η Κίνα ξεκίνησε την ανοικοδόμηση μιας γέφυρας η οποία θα συνδέει τη νότια επαρχία Γκουανγκντόνγκ, τον κύριο βιομηχανικό τομέα της Κίνας, με το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο. Πάντως, μόνο τα 35 χιλιόμετρα της κολοσσιαίας κατασκευής που αναμένεται να παραδοθεί στο κοινό το 2016 θα βρίσκονται πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας.

Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου