Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Ο Εμπορικός Σύλλογος Μεγάρων ενημερώνει για τις καλοκαιρινές εκπτώσεις


Η ελληνική αγορά τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο, προσκαλεί τους καταναλωτές ίσως στις καλύτερες, μεγαλύτερες και ποιοτικότερες θερινές εκπτώσεις. Η οικονομική κρίση φέρνει πραγματικές ευκαιρίες και φθηνές εκπλήξεις σε όλους τους καταναλωτές. Είδη που, λόγω τέλους εποχής, για τους εμπόρους χάνουν την αξία τους, αποκτούν μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία για τους καταναλωτές που, με λιγότερα χρήματα, αγοράζουν περισσότερα και ποιοτικότερα είδη.
Η ΕΣΕΕ πάντα προσδοκά τη βελτίωση του οικονομικού κλίματος και πάντα ελπίζει στη βοήθεια του καταναλωτή, ο οποίος είναι ο μόνος που μπορεί  να βελτιώσει  την έντονη απαισιοδοξία στο λιανικό εμπόριο  καθώς, σε όλη αυτήν την περίοδο δοκιμασίας ο σχετικός δείκτης εκτίμησης των πωλήσεων παραμένει στα πολύ χαμηλά επίπεδα  των -56 μονάδων. Οι βραχυπρόθεσμες προοπτικές των πωλήσεων, επίσης, σημειώνουν επιδείνωση και το 57% των εμπορικών επιχειρήσεων αναμένει μείωση των πωλήσεων το επόμενο διάστημα ακόμα και κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων.
 Είμαστε βέβαιοι ότι για άλλη μια φορά οι καταναλωτές θα στηρίξουν το «πληγωμένο» λιανεμπόριο, ώστε να μπορέσει να ανακοπεί η πτωτική του πορεία.
Καλούμε  το καταναλωτικό κοινό να εκμεταλλευτεί την ευκαιρία, των μεγάλων ποσοστών των εκπτώσεων να συνεχίσει να δείχνει  αμέριστη εμπιστοσύνη στην τοπική αγορά του και πριν φύγει για τις καλοκαιρινές διακοπές του να χαρεί τις αγορές του στα καταστήματα της περιοχής του, που διαθέτουν ποικιλία, επάρκεια, ποιότητα ειδών και βέβαια πολύ χαμηλές τιμές.
Οι Έλληνες έμποροι  από την πλευρά μας έχουμε υποχρέωση και οφείλουμε να σεβόμαστε τον καταναλωτή, να τον προστατεύουμε και να τον ανταμείβουμε για την προτίμησή του στα καταστήματά  μας, ενισχύοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο την μεταξύ μας σχέση.
Κανένας δεν πρέπει να ξεχνά ότι για τον εμπορικό κόσμο, ο καταναλωτής είναι το κλειδί για την επιβίωση, την επιτυχία και την διατήρηση των επιχειρήσεών μας και έτσι τον αντιμετωπίζουμε. Ελπίζουμε ότι θα ανταποκριθούμε όλοι μαζί, στις απαιτήσεις των καιρών, θα αλληλοϋποστηριχτούμε προς όφελος όλων μας και θα προσπαθήσουμε να επιστρέψει επιτέλους το χαμόγελο στα πρόσωπα εμπόρων και καταναλωτών.
Η ΕΣΕΕ στα πλαίσια ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού, επισημαίνει τις ακόλουθες χρήσιμες οδηγίες:
1. Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική στα εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία που αυτά τα προϊόντα εκτίθενται. Η αναγραφή ποσοστού δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στη διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης να αναγράψει ποσοστό. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται με απόλυτη ακρίβεια με την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.
2. Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα που λόγω τέλους εποχής και αλλαγής σεζόν εκποιούνται σε χαμηλότερες τιμές. Σε περίπτωση που πωλούνται ελαττωματικά προϊόντα, οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν με ανάλογη σήμανση τον καταναλωτή, ότι πρόκειται για τέτοιο προϊόν και μόνο σε αυτή την περίπτωση υπάρχει δικαίωμα άρνησης αλλαγής αυτού του είδους. Αλλαγές και επιστροφές προϊόντων γίνονται όπως συνήθως, καθ΄ όλη την διάρκεια του έτους και ανάλογα με την πολιτική που ακολουθεί η κάθε επιχείρηση. Σε περίπτωση άρνησης αλλαγών κατά την διάρκεια των εκπτώσεων, πρέπει να υπάρχει ειδική σήμανση σε εμφανές σημείο του καταστήματος, που να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.
3. Οι καταναλωτές, πριν τις εκπτώσεις, πρέπει να κάνουν έρευνα αγοράς στις βιτρίνες για έλεγχο τιμών, ώστε να διασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή τιμή που προκύπτει μετά την έκπτωση και να ξεχωρίσουν τα καταστήματα που θα πρέπει να εμπιστευτούν. Συνιστούμε στους καταναλωτές να μην παρασύρονται από ευφάνταστες δελεαστικές διαφημίσεις και να μην ενδίδουν στη μάχη τον μεγάλων ποσοστών εκπτώσεων από εταιρείες που «προσφέρουν» μεγάλες εκπτώσεις όλο το χρόνο. Συνήθως, σε αυτές τις περιπτώσεις βρίσκουμε «φουσκωμένες»  τιμές, όπως και απόκρυψη ελαττωματικών και β΄ διαλογής προϊόντων.
4. Οι καταναλωτές πρέπει κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων να καλύψουν πρώτα τις ανάγκες τους, επιλέγοντας για τις αγορές τους πρώτα τα καταστήματα της περιοχής τους, που έχουν αποδείξει επί μακρών την αξιοπιστία τους και έχουν αναπτυχθεί μεταξύ εμπόρων και πελατών σχέσεις σεβασμού, φιλίας και εμπιστοσύνης.
5. Καλούμε τους Έλληνες καταναλωτές να εμπιστεύονται τα οργανωμένα εμπορικά καταστήματα και όχι το κάθε μορφής παρεμπόριο, που παρέχει κακής ποιότητας εμπορεύματα, χωρίς καμία διασφάλιση, εγγύηση και φυσικά χωρίς αποδείξεις και τέλος να μην ξεχνούν το μήνυμα  «καταναλώνω όσα παράγω».
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ &  ΚΑΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου