Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

Ανεκδοτάκιας: "Μια γυναίκα ξυπνάει στις 4 την νύχτα και δεν βρίσκει τον άντρα της στο κρεβάτι…"

Μια γυναίκα ξυπνάει στις 4 την νύχτα και δεν βρίσκει τον άντρα της στο κρεβάτι (οι οποίοι είναι 20 χρόνια παντρεμένοι)
Σηκώνεται και τον ψάχνει στο σπίτι…
Τον βλέπει να κάθεται στην κουζίνα με ένα μπουκάλι ουίσκι και ένα δάκρυ να κυλάει από τα μάτια του…
-Αγάπη τι έχεις;; Τι έπαθες;;;
-Θυμάσαι πριν 20 χρόνια που εγώ ήμουν 18 και εσύ 16 και κάναμε έpωτα για πρώτη φορά στην κρεβατοκάμαρα των γονιών σου;;..
-Ναι αγάπη μου θυμάμαι..
-Θυμάσαι επίσης που ο πατέρας σου μου είπε πως είτε θα σε παντρευτώ είτε θα πάω φυλακή που κοιμήθηκα μαζί σου ενώ ήσουν ακόμα ανήλικη;;
-Ναι αγάπη μου, το θυμάμαι.. Αλλά γιατί είσαι έτσι;;;
-Σήμερα θα είχα αποφυλακιστεί….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου