Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2022

Το ελληνικό Keraboss Super K πήρε άδεια κυκλοφορίας

 

Μετά από πολλά χρόνια προσπαθειών το made in Greece αυτοκίνητο που βλέπετε έχει όλες τις  πιστοποιήσεις για να κυκλοφορεί ελεύθερο στους ελληνικούς δρόμους.

Το Super K της Keraboss πήρε έγκριση τύπου  και διανοίγει το τοπίο για την ανάδειξη παρόμοιων προσπαθειών και την προώθηση της ελληνικής επιχειρηματικότητας.

Με εκτός δρόμου σχεδίαση το μήκος του αμαξώματος είναι στα 3,37 μέτρα, ενώ υπάρχουν εκδόσεις με δύο ή τέσσερις θέσεις. Τα Super K είναι χειροποίητα, το αμάξωμα τους είναι πολυεστερικό, το σασί γαλβανιζέ και για την δημιουργία τους, η εταιρεία συνεργάζεται με πολλές ελληνικές βιοτεχνίες (αντίστοιχα μικρούς κατασκευαστές).


Την κίνηση αναλαμβάνει ένας  κινητήρας 1.000 κ.εκ. με ισχύ 72 ίππων. Όπως το αναφέρει και η νομοθεσία του ΜΟΙΚ. Ο κατασκευαστικός του τρόπος και τα υλικά του, το καθιστούν κατάλληλο όχημα για τα νησιά και τους επαγγελματίες των rent a car.  Τα υλικά κατασκευής, όπως π.χ το πολυεστερικό αμάξωμα, το γαλβανιζέ σασί,  μένουν σχεδόν αλώβητα από το αλάτι της θάλασσας και ζουν σχεδόν για πάντα, με μια μικρή συντήρηση.

Περισσότερα στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις τιμές πώλησης θα έχουμε μέσα στις επόμενες μέρες.

Μέχρι το αναλυτικό μας ρεπορτάζ να υπενθυμίσουμε πως από το 2008 η Keraboss ξεκίνησε και ολοκλήρωσε την κατασκευή, των πλήρως λειτουργικών πρωτοτύπων οχημάτων. Το 2014 εκδόθηκε το ΦΕΚ του Υπουργείου Μεταφορών για την κατασκευή του.

Ταυτόχρονα υπήρξε αίτηση στο Υπουργείο Οικονομικών, για κατάλληλη νομοθετική/ φορολογική ρύθμιση για τα οχήματα τύπου μικρής σειράς παραγωγής Μ.Ο.Ι.Κ (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής). Την έκδοση πινακίδων κυκλοφορίας από το Υπουργείο Μεταφορών ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2019 και η Περιφέρεια Αττικής εξέδωσε τις πινακίδες το 2022.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου