Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

ΘΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΕΤΕ… «Οι προδότες ήταν μάλλον μαθητές μας…» Η συγκλονιστική επιστολή μιάς Μακεδόνισας Δασκάλας προς την Διδασκαλική Ομοσπονδία, για την ανυπαρξία της για την Μακεδονία…!

Είμαι δασκάλα,
το Σάββατο μου έστειλε η ΔΟΕ μια ανακοίνωση να αγωνιστούμε για την μη αξιολόγηση. 
Τους απάντησα:...
Καλοί μου συνάδερφοι,
στις αρχές του 20ου αιώνα οι δάσκαλοι και οι δασκάλες με κίνδυνο της ζωής τους έδιναν μάχη για τα ιδανικά τους, στην Μακεδονία.
Η Παιδεία ήταν αυτή που σήκωσε ένα μεγάλο βάρος από τον Μακεδονικό Αγώνα.
Ελληνίδες δασκάλες σκοτωθήκαν ακόμα και μέσα στα σχολεία (Λίλη Βλάχου, Σουλτάνα Κανδηλιάρη) προσυπογράφοντας με το αίμα τους όσα πίστευαν κι όσα δίδασκαν στα ελληνόπουλα.
Και τώρα στις αρχές του 21ου αιώνα, που η Μακεδονία μας προδίδεται ξανά , τι κάνουν οι Έλληνες δάσκαλοι;
ΔΕΝ οργανώσαμε συλλαλητήρια.
ΔΕΝ κάναμε στάσεις εργασίας.
ΔΕΝ οργανώσαμε ημερίδες και διαλέξεις σε γονείς και παιδιά, για την Μακεδονική ιστορία.
ΔΕΝ κάναμε εκδηλώσεις, θεατρικά, γιορτές, αφιερώματα στην Μακεδονία.
Το συνδικαλιστικό μας όργανο διαμαρτύρεται μόνο για μισθούς , για αξιολογήσεις, για λιγότερες ώρες.
Ποιες είναι οι αξίες που υπηρετούμε;
Ποια ιδανικά;
Λυπάμαι διπλά σήμερα, πρώτον για την προδοσία της Μακεδονίας και δεύτερον γιατί οι προδότες ήτανε μάλλον μαθητές μας.
Με θλίψη
Μ. Π.
Μακεδόνισσα Δασκάλα
stoxos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου