Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Κυριακή 5 Ιουλίου 2020

ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ😦😦Ο Ερντογάν ξεκινά πόλεμο στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία

Στη λίστα των τουρκικών αρχών, εκτός της εταιρείας από το Βόλφσμπουργκ και των θυγατρικών Audi, Porsche και Skoda, βρίσκονται και οι BMW και Mercedes.

Η έρευνα που ανακοινώθηκε στις 11 Ιουνίου επικεντρώνεται σε τεχνικά θέματα και πιο συγκεκριμένα στους ηλεκτρονικούς περιοριστές ταχύτητας (κόφτες), στη νόμιμη ή όχι τοποθέτηση και χρήση των φίλτρων περιορισμού των μικροσωματιδίων, σε τεχνικά ζητήματα σχετικά με την τεχνολογία του συστήματος που ψεκάζει τα καυσαέρια πριν αυτά περάσουν στον καταλύτη (SCR), καθώς και στις δεξαμενές AdBlue.

Νωρίτερα, η VW ανακοίνωσε ότι «παγώνει» τα σχέδια της σχετικά με την ανέγερση μίας νέας μονάδας συναρμολόγησης, αιτιολογώντας την απόφασή της λόγω της περιορισμένης ζήτησης νέων μοντέλων που έφερε η πανδημία του Covid-19.

Το ύψος της επένδυσης αρχικά είχε υπολογιστεί στα 1,3 δισεκ. ευρώ, με την παραγωγή να ξεκινούσε το 2022, με την συναρμολόγηση των νέων VW Passat και Skoda Superb, έχοντας στόχο τα 300.000 οχήματα ετησίως.

Ωστόσο η παραπάνω απόφαση βρήκε έντονες αντιδράσεις από τα γερμανικά συνδικάτα λόγω κυρίως της κατάργησης των ατομικών ελευθεριών, αλλά και της στρατιωτικής εισβολής στη Συρία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου