Η έρευνα που ανακοινώθηκε στις 11 Ιουνίου επικεντρώνεται σε τεχνικά θέματα και πιο συγκεκριμένα στους ηλεκτρονικούς περιοριστές ταχύτητας (κόφτες), στη νόμιμη ή όχι τοποθέτηση και χρήση των φίλτρων περιορισμού των μικροσωματιδίων, σε τεχνικά ζητήματα σχετικά με την τεχνολογία του συστήματος που ψεκάζει τα καυσαέρια πριν αυτά περάσουν στον καταλύτη (SCR), καθώς και στις δεξαμενές AdBlue.
Νωρίτερα, η VW ανακοίνωσε ότι «παγώνει» τα σχέδια της σχετικά με την ανέγερση μίας νέας μονάδας συναρμολόγησης, αιτιολογώντας την απόφασή της λόγω της περιορισμένης ζήτησης νέων μοντέλων που έφερε η πανδημία του Covid-19.
Το ύψος της επένδυσης αρχικά είχε υπολογιστεί στα 1,3 δισεκ. ευρώ, με την παραγωγή να ξεκινούσε το 2022, με την συναρμολόγηση των νέων VW Passat και Skoda Superb, έχοντας στόχο τα 300.000 οχήματα ετησίως.
Ωστόσο η παραπάνω απόφαση βρήκε έντονες αντιδράσεις από τα γερμανικά συνδικάτα λόγω κυρίως της κατάργησης των ατομικών ελευθεριών, αλλά και της στρατιωτικής εισβολής στη Συρία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου