Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2022

Δημοκρατική Κοριοκατάνυξη

Κώστα  Δημ  Χρονόπουλου 

(Αρθρογράφου –Σχολιογράφου)

Είναι πρόδηλο πως αποκτήσαμε νόμιμους «Κοριούς». Κοριάσαμε μάλιστα σε σημείο κορεσμού. Απαιτείται επειγόντως θεσμική                              α π ε ν τ ό μ ω σ η /κ ο ρ ι ο κ τ ο ν ί α, με ειδικά αντιυποκριτικά εντομοκτόνα. (Σ.Σ Πάντως το ξεκόριασμα είναι κάτι το δυσεπίτευκτο). Υποκλοπές /παρακολουθήσεις/συνακροάσεις/κοριοί/επισυνδέσεις (νέος όρος ταυτοσήμαντος; ) κ.ο.κ αποτελούν ανακουφιστικές «Δημοκρατικές οάσεις» πολιτευόμενων.

Δυστυχώς «πιάσαμε –πολιτικάντικους – κοριούς» , αλλά αντί να τους αντιμετωπίσουν (ως οφείλουν) οι εκάστοτε εξουσιαστές μας, «παριστάνουν τον ψόφιο κοριό» (ή «κάνουν την πάπια») οι … ίδιοι, προκειμένου να δημιουργήσουν την εντύπωση πως τίποτα το μεμπτό /σάπιο δεν συμβαίνει στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας –ΚΔΠολιτεύματος /
«Δημοκρατίας». Όλες αυτές οι επισφαλείς –πλην νόμιμες – για το πολιτικοκοινωνικό κλίμα «επισυνδέσεις» (όπως και οι διασυνδέσεις

και η διαφθοροδιαπλοκή) φαίνεται πως επισυμβαίνουν ως απόρροια δημοκρατικού εξελικτικού εκφυλισμού, ο οποίος , συνακόλουθα, συνεπάγεται την αιτιολογημένη αγανάκτηση των συνειδητοποιημένων πολιτών. Καθώς και την περαιτέρω απαξίωση του πολιτικού συστήματος.

Αναντίλεκτα είναι αναγκαίες οι νόμιμες παρακολουθήσεις της ΕΥΠ, ιδίως για ζητήματα που άπτονται /συνδέονται με την εθνική ασφάλεια. Σαφώς και οι ξένοι δεν νομιμοποιούνται /δικαιούνται να το ζητούν ή και να το απαιτούν, για ημέτερους πολιτικούς ή πολίτες.

Εναγωνίως, επιζητείται η ρίψη «άπλετου φωτός» ώστε να «λάμψει η αλήθεια» και οι ένοχοι να αποκαλυφθούν και να τιμωρηθούν. (Συν) επικουρικά θα γίνει και εξεταστική επιτροπή (!...).

Πάντως, το βασικό, άμεσο, καίριο ερώτημα, παρέμεινε αναπάντητο επί του παρόντος (λέτε και του μέλλοντος;): Γιατί έγινε η συγκεκριμένη παρακολούθηση; Για εθνικούς, ιδιωτικούς, ή απλώς πολιτικής σκοπιμότητας λόγους;. Δεν γνωρίζω. Είμαι όμως σίγουρος πως το πρώτο αποκλείεται. Αυτό το συμπεραίνω από την φράση του κου Πρωθυπουργού ο οποίος το χαρακτήρισε ως «ανεπίτρεπτο λάθος που αν το γνώριζε ο ίδιος ποτέ δεν θα το επέτρεπε». Συνεπώς ….

Την όλη υπόθεση περιπλέκουν και τα παρακάτω:

1.    «Πρέπει να αλλάξει αμέσως το μοντέλο συγκεντρωτικής άσκησης εξουσίας, που έφθασε στα όριά του». Δεν είναι κάπως όψιμη – και εξόχως υποκριτική διαπίστωση; Τα όρια έχουν εδώ και 10ετίες ξεπεραστεί, όταν οι  (υπερ) εξουσίες συγκεντρώθηκαν στο πρόσωπο του τότε Πρωθυπουργού (Σ.Σ Μήπως δεν το ενθυμείται ο κύριος που έκανε τη δήλωση;).

2.    «Όλα έγιναν νόμιμα, αλλά η ΕΥΠ υποτίμησε την πολιτική διάσταση της συγκεκριμένης ενέργειας. Ήταν τυπικά επαρκής, όμως πολιτικά μη αποδεκτή. Ήταν λάθος».

Υποθέτω πως η –κάθε- ΕΥΠ δεν –πρέπει να –κάνει ή να ασχολείται με την πολιτική. Άρα ……

3.    Επί 3 μήνες εγένοντο παρακολουθήσεις . Δηλαδή υπήρξε επαρκής χρόνος να διεξαχθεί ενδελεχής έρευνα ως προς το αν ήταν ιδιωτικού ή εθνικού ενδιαφέροντος . Και αφού δεν ήταν εθνικού (όπως προανέφερα) δεν θα έπρεπε να είχε έγκαιρα /άμεσα τερματιστεί; Τι διερευνούσαν –ή τι … απολαύαναν οι συνακροατές κοριοχειριστές; .

4.    «Ζούμε σε έναν επικίνδυνο κόσμο, και ως Δημοκρατία, είμαστε υποχρεωμένοι να ισορροπούμε ανάμεσα στην ασφάλεια του τόπου και των πολιτών και στην προστασία των θεμελιωδών αρχών που προστατεύουν την ιδιωτική σφαίρα και το απόρρητο των επικοινωνιών». Προφανώς καλούμαστε να γίνουμε: (Δημοκρατικά πάντοτε) Ισορροπιστές /Ακροβάτες (!).

Αναρωτιέμαι: Αν αντί της ευεπίφορης σε ρίσκο /κίνδυνο εξισορρόπησης, επιλέξουμε τη διαφάνεια, τη νομιμότητα, τις αξίες, το ήθος, την αρετή, τον αλληλοσεβασμό, μήπως πάμε καλύτερα (από ότι μέχρι τώρα) ;.

5.    Τι τάχα σημαίνει : «Νόμιμο Λάθος». Είναι αντιδιασταλτική έννοια /όρος του … «παράνομου λάθους»;. (Σ.Σ Συνειρμικά θυμίζει:

Ι. «Το ηθικό και το νόμιμο»….

ΙΙ. Τον –απαγορευμένο , αντικοινωνικό και επικίνδυνο τζόγο - ο οποίος απαγορεύεται και τιμωρείται, αν λαμβάνει χώρα, μόνον σε ιδιωτικές λέσχες. Στα υπο κρατική επίβλεψη και άδεια καζίνο όχι (;).

Συνεπώς: Ηθική, αξιακή, δημοκρατική, χριστιανική, ή και εννοιολογική διάσταση, δεν υφίστανται πρακτικά. Αντίθετα πρυτανεύει η συμφεροντολογική σκοπιμότητα η οποία ενδύεται τον μανδύα –φύλλο συκής – της … νομιμότητας.

Αλήθεια έχουν ακούσει οι σπουδαγμένοι κρατούντες /εξουσιαστές μας τίποτα περί: α ξ ι α κ ώ ν προταγμάτων ; Δεν νομίζω!.

  

ΥΓ Φοβούμαι ότι οι πολιτικοί μας είναι αποφασισμένοι να μας …. «ταράξουν στην νομιμότητα» - των παρακολουθήσεων ; -  (αφού πρώτα μας ανταριάσουν με την πολιτικάντική τους σκοπιμότητα).  

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου