Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

ΘΡΗΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ. Μεγαλοοικονόμου: "Η πολιτική μου διαδρομή τελείωσε, ίσως ήμουν πολύ καθαρή για πολιτικός" Την ΕΘΝΙΚΗ σου ΒΡΩΜΙΑ την έκανες πάντως ψηφίζοντας την ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ συμφωνία Τσίπρα - Ζαεφ. ΒΙΝΤΕΟ

theodora-ne1«Θεωρήστε κατά 99,9% γιατί ποτέ ακόμη και στον ατόφιο χρυσό δεν γράφει 1000 βαθμούς, ότι θα γυρίσω στις επιχειρήσεις μου» είπε η κυρία Μεγαλοοικονόμου. 

Το τέλος της πολιτικής της διαδρομής ανακοίνωσε το πρωί της Τετάρτης η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου λίγες ώρες μτεά την αποχώρησή της από τον ΣΥΡΙΖΑ....
  «Τελείωσε η πολιτική μου διαδρομή. Ίσως ήμουν πολύ καθαρή για να είμαι πολιτικός» υποστήριξε η ανεξάρτητη πλέον βουλευτής στον ΣΚΑΪ.  «Θεωρήστε κάτα 99,9% γιατί ποτέ ακόμη και στον ατόφιο χρυσό δεν γράφει 1000 βαθμούς, ότι θα γυρίσω στις επιχειρήσεις μου» πρόσθεσε.  Δίνοντας μια αιτιολογία της απόφασής της είπε «για να σταδιοδρομήσεις πρέπει να έχεις "μπάρμπα στην Κορώνη". Και αυτό είναι που γράφω στην επιστολή μου στον πρωθυπουργό»  Η κυρία Μεγαλοοικονόμου επανέλαβε, ξανά, ότι συνέβη κάτι που την προσέβαλε από συναδέλφους της του ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζοντας ότι την απόφασή της την είχε πάρει «από τις 15-20 του μήνα, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών».  Διέψευσε, επίσης, αυτό που ακούγεται από τον ΣΥΡΙΖΑ ότι ήθελε να ελέγξει το ψηφοδέλτιο στον Πειραιά λέγοντας «δεν έχω τέτοιες ικανότητες. Δεν το έκανα όταν ήμουν το 151. Πήγα ως απλός βουλευτής και έμεινα απλή βουλευτής».  «Τώρα είναι ώρα για ξεκούραση» κατέληξε η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου