Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023

Άννα Φόνσου: Δεν δέχομαι την παρένθετη μητέρα, τη μισώ αυτή τη γυναίκα που δίνει το παιδί

Στην τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια και τις παρένθετες μητέρες, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, η Άννα Φόνσου, σε συνέντευξη που παραχώρησε.

Η γνωστή ηθοποιός περιέγραψε ότι έχει πολλούς φίλους που είναι ομοφυλόφιλοι, και ανέφερε ότι, ενώ συμφωνεί με την υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια, διαφωνεί με το να αποκτούν παιδί μέσω παρένθετης μητέρας.

Άννα Φόνσου: Έχω αντίρρηση οι ομοφυλόφιλοι να κάνουν παιδιά με παρένθετη μητέρα

«Οι πιο πολλοί φίλοι μου είναι ομοφυλόφιλοι. Έχουν χιούμορ, μου αρέσουν και οι μεγαλύτερες φυσιογνωμίες στην Ελλάδα ήταν ομοφυλόφιλοι. Εγώ έχω αντίρρηση, δεν είμαι κανένας φιλόσοφος. Έχω αντίρρηση να κάνουν παιδιά με παρένθετη μητέρα. Δεν μπορείς να μου στερήσεις εμένα τη μητρότητα, γιατί εσύ μπορείς να βάλεις εύκολα μία να σου κάνει ένα παιδί και να το μεγαλώσεις. Έχουν λύσει πάρα πολλά προβλήματα οι ομοφυλόφιλοι. Θα βρούνε τον τρόπο να έχουν παιδάκι. Έχω αντίρρηση γιατί το παιδί μεγαλώνει, θα πάει στο σχολείο και τα παιδιά είναι πολύ σκληρά, να το κοροϊδεύουν και να του λένε ποια είναι η μαμά σου και ποιος ο μπαμπάς σου», είπε αρχικά η Άννα Φόνσου, μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινό ΣουΣου».

«Έχει τύχει με δύο φίλους μου που υιοθέτησαν ένα παιδάκι μόλις γεννήθηκε. Όταν μεγάλωσε και πήγε στο σχολείο, του έλεγαν “έχεις δύο γκέι και ποιος είναι ο μπαμπάς σου και ποιος η μαμά σου”. Το παιδί έπαθε βαριά κατάθλιψη, είναι με φάρμακα πάρα πολλά χρόνια και τώρα έχει επέμβει μία δομή να τους το πάρουν γιατί το παιδί δεν θέλει να είναι εκεί, τους βλέπει εχθρούς του. Είναι 12 χρονών», συνέχισε η ίδια, περιγράφοντας μία ιστορία ανθρώπων που βρίσκονται στο φιλικό της περιβάλλον.

«Δεν κάνουμε βήματα με το να στερήσουμε στις γυναίκες να γεννάνε. Τι βήμα είναι αυτό; Από τότε που γεννήθηκα εγώ και εσύ, μας λένε “α να παντρευτείτε, να κάνετε παιδάκια”. Δεν πρέπει να το στερήσουν αυτό. Ε όχι, για να αφήσουμε τους γκέι να γεννάνε; Να υιοθετήσουν και να το πούνε στο παιδί αμέσως, να υπάρχουν ψυχολόγοι και να του πούνε “εμείς σε πήραμε, η μαμά σου και ο μπαμπάς σου δεν υπάρχουν”. Αυτό το δέχομαι, δεν δέχομαι την παρένθετη μητέρα. Τη μισώ αυτή τη γυναίκα που δίνει το παιδί. Δεν έπαθε τίποτα που 9 μήνες μέσα στον οργανισμό της μεγάλωνε έναν άνθρωπο; Τόσο εύκολα το δίνει, αν της δώσουν διαμέρισμα και λεφτά; Δεν μπορώ να το δεχτώ. Στη νομοθεσία έφτασαν στο να παντρεύονται και παντρεύονται», τόνισε κλείνοντας τη σχετική τοποθέτησή της η Άννα Φόνσου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου