Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

ΤΑ ΧΕΙ ΑΥΤΑ Η ΜΑΛ@ΚΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΒΙΕΤΝΑΜ ΣΤΙΣ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ!! Ζητούν από Έλληνες στην Καμπότζη 4.422 ευρώ για να επαναπατριστούν

ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΓΙΑ ΒΙΕΤΝΑΜ ΣΤΙΣ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ!!! ΕΛΕΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΠΛΗΡ¨ΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΜΑΛ@ΚΑΣ ΤΗ ΚΑ@ΛΑ ΤΟΥ!!!

Για μια πτήση από Καμπότζη – Γαλλία ζητάνε από τους Γάλλους υπηκόους 450 ευρώ και για τους Έλληνες που εγκλωβίστηκαν και αναζητούν τρόπο επιστροφής 4.422 ευρώ!

Παγιδευμένοι στην Καμπότζη…

Η πτήση έχει οριστεί για τις 31 Μαρτίου, με τους 4 Έλληνες να κάνουν έκκληση τόσο στις πρεσβείες Ελλάδας και Γαλλίας, όσο και στο υπουργείο εξωτερικών, προκειμένου να μεσολαβήσουν, ώστε τα εισιτήρια να κοστίσουν σ όλους τους επιβάτες το ίδιο, αφού μέχρι να επιστρέψουν στην Ελλάδα, φοβούνται πως θα χρειαστεί να παραμείνουν άγνωστο για πόσο καιρό στη γαλλική πρωτεύουσα.

Όπως αναφέρει στο newsit.gr ο Παναγιώτης Σκαρβέλλης τόσο εκείνος όσο και υπόλοιποι τρεις Έλληνες συνταξιδιώτες του, δεν ζητούν ελεημοσύνη απλά μια καλύτερη αντιμετώπιση ώστε να καταφέρουν να γυρίσουν το γρηγορότερο στην Ελλάδα:

“Κάνεις δεν έχει καταλάβει για ποιο λόγο γίνεται αυτό. Υποθέτω ότι έχουν κάποιες τελευταίες θέσεις στην πτήση για Γαλλία, που τις δίνουν σε εξωφρενική τιμή. Χωρίς καν να ξέρουμε αν θα πρέπει και εκεί να μπούμε σε αναγκαστική καραντίνα με δικά μας έξοδα. Υπάρχει μια γενικότερη αβεβαιότητα και ανησυχούμε τώρα πια” λέει και συνεχίζει: “Είμαστε κλεισμένοι στο χόστελ, όπου μένουμε στη Καμπότζη και προσπαθούμε να πηγαίνουμε σε μέρη που ίσως βρεθεί κάποια λύση. Σήμερα πήγαμε στο αεροδρόμιο να τσεκάρουμε μήπως γίνεται κάποια πτήση, αντικρίζοντας προς απογοήτευσή μας ότι ούτε καν γραφεία αεροπορικών εταιριών υπάρχουν πλέον. Χτες επισκεφτήκαμε την ευρωπαϊκή επιτροπή στην Καμπότζη, η οποία μας παρέπεμψε στην Γαλλική πρεσβεία που ανήκει η Ελλάδα”.

Εκτός από το άγχος της επιστροφής οι τέσσερις Έλληνες έρχονται αντιμέτωποι και με τα μέτρα πρόληψης για τον κορονοϊό στην Καμπότζη

“Πηγαίνοντας εκεί μας είπαν πως δεν μπαίνει κανείς μέσα παρά μόνο με επικοινωνία από τηλέφωνο ή email. Μιλώντας μετά από ώρες αναμονών μας παρέπεμψαν στην Qatar Airlines, η οποία μας είπε ότι υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις σε μια πτήση επαναπατρισμού Γάλλων στην εξωφρενική τιμή των 4000 ευρώ, ενώ οι ίδιοι Γάλλοι δίνουν 450 ευρώ ανά άτομο. Είμαστε σε αδιέξοδο. Επικοινωνούμε συνεχώς με την Ελληνική Πρεσβεία στην Μπανγκόκ, μήπως βρεθεί τρόπος να πάμε προς Ταϊλάνδη με αυτοκίνητο, μάταιο όμως και το σενάριο αυτό, καθώς έκλεισαν και τα χερσαία σύνορα. Απλά ζητάμε μια ασφαλή και μη εξωφρενική λύση για να επιστρέψουμε στις δουλειές μας και τους συγγενείς μας. Τα σύνορα εδώ είναι κλειστά ως τέλος Μαϊού με ενδεχόμενο παράτασης και η βίζα μας σε λίγες εβδομάδες λήγει!”.

Το ταξίδι για τους τέσσερις Έλληνες ξεκίνησε στις 10 Μαρτίου με πρώτο σταθμό το Βιετνάμ

“Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας στις 10 Μαρτίου χωρίς κανένα πρόβλημα και φυσικά πριν αρχίσουν τα προβλήματα με τις απαγορεύσεις εισόδων, κλείσιμο συνόρων κρατών ή ακυρώσεις πτήσεων. Πρώτος σταθμός του ταξιδιού μας ήταν το Βιετνάμ. Την 7η ημέρα, ενώ όλα πήγαιναν πάρα πολύ καλά, αποφάσισε η κυβέρνηση του Βιετνάμ να κλείσει τα σύνορά της σε όλες τις πτήσεις εξωτερικού. Σε μια μέρα, ενώ ήδη βρισκόμασταν στο Ανόι, μας πέταξαν στην κυριολεξία από το ξενοδοχείο γιατί όπως δήλωσαν έκλειναν όλα τα ξενοδοχεία για απολύμανση.

Εκεί φοβηθήκαμε για πρώτη φορά και επικοινωνήσαμε άμεσα με την Πρεσβεία μας που βρίσκεται στην ίδια πόλη, αλλά και με το προξενείο μας στο Χο τσι Μινχ” περιγράφει ο Παναγιώτης Σκαρβέλλης και προσθέτει “Η επιστροφή μας κανονικά ήταν στις 26 Μαρτίου μέσω Σιγκαπούρης με την εταιρεία Scoot. Ο ίδιος ο κύριος Πρέσβης μας είπε να αποχωρήσουμε άμεσα από τη χώρα, πηγαίνοντας στο αεροδρόμιο και να πάρουμε την επόμενη πτήση για Σιγκαπούρη. Πήγαμε στο αεροδρόμιο του Ανόι, όπου εκεί οι Αστυνομικοί μας απαγόρευσαν να μείνουμε το βράδυ δηλώνοντας ότι τα σύνορα του Βιετνάμ από την επόμενη ημέρα θα κλείσουν για όλες τις πτήσεις εξωτερικού. Καταλήξαμε μετά από κόπο και με άδειες πτήσεις στην Καμπότζη όπου ενημερωθήκαμε ότι δεν γίνονται πλέον πτήσεις για οπουδήποτε. Επικοινωνήσουμε με τη γαλλική πρεσβεία, η οποία μας είπε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι γιατί προτεραιότητα της είναι οι Γάλλοι υπήκοοι και όχι οι Έλληνες που υπάγονται εκεί. Βρισκόμαστε στο κενό χωρίς να γνωρίζουμε καν που πρέπει να απευθυνθούμε”.