Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020

Και όμως η Rita Wilson έδωσε το τηλέφωνό της στο Instagram - «Είμαι στ’ αλήθεια εγώ. Στείλτε μου μήνυμα…»-

Μια κίνηση που ενδεχομένως να μετανιώσει σύντομα έκανε η Rita Wilson.

Η ελληνικής καταγωγής Αμερικανίδα τραγουδίστρια, η οποία βρίσκεται σε καραντίνα λόγω κοροναϊού με τον διάσημο ηθοποιό σύζυγο της, Tom Hanks, έδωσε τους διαδικτυακούς της φίλους και θαυμαστές τον αριθμό του κινητού της τηλεφώνου.

 Συγκεκριμένα, δημοσίευσε στον προσωπικό ένα βίντεο με το οποίο προέτρεπε όλο τον κόσμο να επικοινωνήσουμε μαζί της μέσω μηνυμάτων, προκειμένου να περάσει ευχάριστα τον χρόνο της όσο βρίσκεται κλεισμένη στο σπίτι.

«Κοντεύει να σας στρίψει; Έχετε να μου προτείνετε τραγούδια για τη λίστα της Καραντίνας μου; ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΜΗΝΥΜΑ! (310) 299-9260 – Σας δίνω τον αριθμό του κινητού μου!! Είμαι στ’ αλήθεια εγώ. Στείλτε μου μήνυμα έτσι ώστε να μπορώ σας πω τι ετοιμάζω, πότε θα έρθω να παίξω στην πόλη σας (μόλις έρθει εκείνη η ώρα που θα επιτρέπεται να βγούμε από τα σπίτια μας), κι έτσι μπορούμε να είμαστε σε επαφή» , έγραψε χαρακτηριστικά στη λεζάντα που το συνόδευε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου