Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».
ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τρίτη, 4 Ιουλίου 2017

Ο ρωμαλέος κ. Υπουργός

Γράφει ο
Τάσος Παπαδόπουλος
Είναι απορίας άξιο, πώς ένας ακαδημαϊκός δάσκαλος εκφράζει απόψεις που δεν στέκουν σε καμιά λογική προσέγγιση και βγάζουν κάθε πολίτη, που έχει σώας τας φρένας του, εκτός εαυτού. Ο λόγος για τον υπουργό Παιδείας που θέλει τους φοιτητές κατόχους μαύρης ζώνης του καράτε, που θα εξοντώσουν τους εμπόρους ναρκωτικών, που κατοικοεδρεύουν και διαθέτουν την πραμάτεια τους ανενόχλητοι, εντός των πανεπιστημίων, ανενόχλητοι λόγω ασύλου.
Τι άλλο θα μπορούσε να σημαίνει η φράση του Κ. Γαβρόγλου ότι το πρόβλημα του εμπορίου ναρκωτικών εντός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, μπορεί να λυθεί από ένα ρωμαλέο φοιτητικό κίνημα, καλώντας τους φοιτητές να σπεύσουν να πιαστούν στα χέρια με τους εμπόρους ναρκωτικών, προκειμένου «να λύσουν το πρόβλημα από μέσα» όπως είπε.

Τον ακαδημαϊκό-υπουργό δεν τον συγκίνησε η κραυγή αγωνίας, που εκφράστηκε από 471 υπογραφές φοιτητών, που έκαναν έκκληση στην Πολιτεία να ενσκήψει στο πρόβλημα της ανομίας, που κυριαρχεί εντός των πανεπιστημιακών χώρων.
ΟΙ ακαδημαϊκές ελευθερίες άραγε μέχρι που φθάνουν; Μέχρι της πλήρους κατάλυσης του νόμου εντός των δήθεν ελεύθερων πανεπιστημιακών χώρων;
Βεβαίως ο κ. Υπουργός με την προτροπή, βρείτε τα μόνη σας στην πανεπιστημιακή κοινότητα, που θέλει να δικαιολογήσει την κατεδάφιση του νόμου Διαμαντοπούλου, που καταργούσε το άσυλο της ανομίας, θέλησε να δικαιολογήσει την απόφασή του, που επαναφέρει την κάθε λογής παραβατικότητα εντός των Πανεπιστημίων.
Θα ήταν καλό να γνωρίζει ο κ. Γαβρόγλου, ότι δια στόματος της κ. Γλύκατζη-Αρβελέρ ακούσαμε στο παρελθόν, πως η ίδια αντιμετώπισε στο παρελθόν απόπειρα κατάληψης  του πανεπιστημίου της Σορβόννης την περίοδο που υπήρξε Πρύτανης.
Είπε σε τηλεοπτική εκπομπή, ότι όταν ενημερώθηκε από τους φύλακες του γαλλικού πανεπιστημίου, ότι γίνεται κατάληψη τους απάντησε να τηλεφωνήσουν στην αστυνομία προκειμένου να επέμβει για να εκκενώσει τα κτίρια. Ο αρχηγός της αστυνομίας δεν πείσθηκε από την προτροπή των υπευθύνων της φύλαξης και κάλεσε στο τηλέφωνο την ίδια την Πρύτανη η οποία του επιβεβαίωσε την απόφασή της. Έτσι κι έγινε. Η αστυνομία επενέβη και οι καταληψίες αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν ήσυχα κι ωραία.
Στη χώρα μας πριν από λίγο καιρό είχε γίνει γνωστό, ότι εντός του Πολυτεχνείου υπήρχε χώρος, μπορεί να υπάρχει και σήμερα ποιος ξέρει, μη ελεγχόμενος από την διοίκηση του Ιδρύματος, εντός του οποίου είχε εγκατασταθεί εργαστήριο κατασκευής μολότοφ.
Και τώρα τα βράδια, που γίνονται εφορμήσεις από το Πολυτεχνείο των κάθε λογής μπαχαλάκηδων, είναι πολύ πιθανόν τα «πολεμοφόδια» να βρίσκονται σε κρυψώνες εντός του Ιδρύματος, προκειμένου να χρησιμοποιηθούν εναντίον των «εχθρών» αστυνομικών.
Αυτά όλα κατά τον κ. Υπουργό είναι αφορισμοί από κάποιους αρθρογράφους, που τα προσπερνά ως άνευ ουσίας περιπτώσεις.
Πέρα όμως από το άσυλο, η επαναφορά του αποτυχημένου παλιού καθεστώτος της συμμετοχής παρατάξεων και όχι ενός προσώπου που καθολικά ψηφίζεται ως εκπρόσωπος των φοιτητών στη διοίκηση του Πανεπιστημίου, επαναφέρει το αλισβερίσι του παρελθόντος, που ήθελε τους κομματικούς φοιτητές να συναλλάσσονται με τους υποψηφίους Πρυτάνεις, ζητώντας ανταλλάγματα του τύπου διδακτορικά έτοιμα, άνευ κόπου και εργασίας.
Για αυτού του τύπου τις συναλλαγές, κατά τον κ. Υπουργό φταίνε όχι μόνο οι φοιτητές, αλλά και οι καθηγητές. Γιατί άλλο η συμμετοχή, που είναι θεμιτή και άλλο η συναπόφαση την οποία προκρίνει ο υπουργός Παιδείας, κλείνοντας έτσι το μάτι σε κάθε λογής αθέμιτες συναλλαγές.
Βεβαίως δεν είναι οι αλλαγές στα Πανεπιστήμια, που μας πάνε  δεκαετίες πίσω, εν ονόματι μιας κακώς νοούμενης ελευθερίας, που καταντάει να είναι ελευθεριότητα, ετοιμάζονται και αλλαγές στα Λύκεια που θα ισχύσουν από τη νέα σχολική περίοδο και που όμως δεν έχουν γίνει γνωστές, μια και το σχετικό νομοσχέδιο βρίσκεται στα χέρια του … Προκρούστη που το επεξεργάζεται.
Είναι δυνατόν ένα παιδί, που θα πάει στην Α’ Λυκείου, να μην ξέρει τι τον περιμένει; Κι όμως είναι, μια και στο υπουργείο δεν έχουν καταλήξει το που θα το πάνε το θέμα. Παράλληλα ετοιμάζουν αλλαγές στη διδακτέα ύλη και ξαναγράφουν τα βιβλία ελληνικών, ιστορίας και θρησκευτικών. Αφαιρούν τον Επιτάφιο του Περικλή και θα δούμε τι άλλο τι, ως περιττή γνώση.
Την ώρα που σε Γαλλία, Βέλγιο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες  προσθέτουν τα ελληνικά, στην Πατρίδα μας τα αφαιρούμε, ως περιττά. Φαίνεται ότι η γλώσσα μας και ο πολιτισμός των χιλιετιών που κουβαλάει, θα επιβιώσει μέσω της κατά τα άλλα μισητής Ευρώπης.
Τι άλλο θα ακούσουμε και θα δούμε από τους ανιστόρητους, αγράμματους και ιδεοληπτικούς, που έχουν καταλάβει την εξουσία και το κράτος μαζί, κατασπαταλούν, για να βολέψουν τις παρέες τους, τα χρήματα των φορολογουμένων και ταυτόχρονα πράττουν κάθε λογής πάρεργα, που μας πάνε τόσο πίσω, που σε λίγο θα είναι εντελώς αδύνατο να προσεγγίζουμε ακόμη και τις τέως ανατολικές χώρες, που πρόσφατα εντάχθηκαν στην  ευρωπαϊκή οικογένεια…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου