Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΡΩΔΙΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Γράφει ο Υποναύαρχος Φενέκος Στέλιος

Ακούσαμε με προσοχή τις αγορεύσεις των Βουλευτών για την υπόθεση των πυρομαχικών.
Η ΝΔ ενώ κατάφερε να θέσει τους σημαντικότερους προβληματισμούς για την υπόθεση αυτή, με σημαντικά επιχειρήματα, εν τούτοις δεν κατάφερε το πλήγμα που επιθυμούσε, στην παράδοξη αυτή κυβερνητική συμμαχία.
Και σ’ αυτό φταίει η απουσία στρατηγικής για την υποστήριξη της επερώτησης και συντονισμού των ομιλητών. Αντί να επικεντρωθούν στα συγκεκριμένα θέματα, όπου είχαν ισχυρότατη
επιχειρηματολογία, διεύρυναν το πεδίο αντιπαράθεσης αναφερόμενοι σε όλη τη θητεία του υπουργού Άμυνας, δίνοντάς του την ευκαιρία να πετάξει τη μπάλα στην εξέδρα.
Ο κάθε Βουλευτής δεν επικεντρώθηκε σε ένα μόνο ζήτημα, ώστε να παρουσιάσουν διεξοδικά κάθε πτυχή, και οι περισσότεροι μίλησαν σχεδόν για όλα χωρίς να είναι συντονισμένοι. Έτσι έκαναν υπέρβαση του χρόνου ομιλίας τους και έχασαν το τακτικό πλεονέκτημα που τους έδιναν αφενός η πληθώρα ομιλητών και αφετέρου η δευτερολογία .
Υπάρχει κάποιος που να διαμορφώνει τη στρατηγική στη ΝΔ ή λέει ο καθένας ότι θέλει;
Η απολογία Καμμένου (γιατί περί απολογίας πρόκειται), όπως ήταν αναμενόμενο, ήταν αποπροσανατολιστική, θολή, με αποσπάσματα από έγγραφα στα οποία δεν υπάρχει πρόσβαση, κατάθεση εκ νέου των ίδιων εγγράφων που τα έχουμε ξαναδεί και έχουν εντοπισθεί τα προβλήματά τους, καθώς και τα προβλήματα εγκυρότητας των πιστοποιητικών και νομιμότητας του πληρεξουσίου. Ο ανεκδιήγητος, απείλησε με στρατοδικείο τους πάντες, στρατιωτικούς και πολίτες, λες και είμαστε σε χούντα, με τον ίδιο σε ρόλο “Συνταγματάρχη”.
Η γραμμή άμυνάς του να ρίξει λάσπη παντού, επί δικαίων και αδίκων, με επίκεντρο τον Παπαδόπουλο και το παρελθόν του, με αυθαίρετη διασύνδεση διάσπαρτων φωτογραφιών, ταξιδιών κλπ, για να κατηγορήσει για διαπλεκόμενες σχέσεις τον κ. Μητσοτάκη και την κ. Γεννηματά , ήταν χυδαία και βρωμερή .
Είχε σκοπό να στρέψει την συζήτηση αλλού, να δείξει ότι και οι άλλοι τα ίδια έκαναν. Όλα αυτά δείχνουν την ποιότητα του ανδρός, που δεν αξίζει να είναι υπουργός Άμυνας της χώρας.
Είναι εξαιρετικά επικίνδυνος, χωρίς ηθικούς ενδοιασμούς, για την λειτουργία της Δημοκρατίας και για την χώρα μας!

Ο κ. Τσίπρας τείνει όλο και περισσότερο να μοιάζει στον κ. Καμμένο, υποδυόμενος κατ’ επανάληψη τον ρόλο του υπερασπιστή του. Καταφέρνει να αποδείξει ότι μοιράζονται κοινές αξίες και πρακτικές. Έμεινε πιστός στη γραμμή άμυνας του κ. Καμμένου, και την ενίσχυσε ακόμη περισσότερο, πετώντας τη μπάλα εκτός γηπέδου για να μην τη ξαναβρούμε.
Η κ. Γεννηματά ήταν πολύ συγκεκριμένη και μεθοδική, και κατάφερε να επικεντρωθεί σε συγκεκριμένα ζητήματα, να τα φωτίσει με τα στοιχεία που επικαλέσθηκε και με τα επιχειρήματα που ανάπτυξε.
Ο κ. Θεοδωράκης αρκέστηκε να δώσει assist στην κ Γεννηματά, που όμως δεν καταγράφηκε στη στατιστική του! Προτίμησε να έχει δεύτερο ρόλο και να αναφερθεί στο σύνολο των λαθών του κ. Καμμένου στη διάρκεια της ως τώρα θητείας του, και σε άλλα θέματα εθνικού ενδιαφέροντος .
Η παρουσία του κ. Λεβέντη ήταν χάσιμο χρόνου, εκτός τόπου και χρόνου στη κυριολεξία, μπέρδεψε την κοινοβουλευτική διαδικασία με προεκλογική ομιλία.
Καταλήγοντας, το σημαντικότερο της σημερινής συζήτησης ήταν η ντροπή που νοιώσαμε όλοι μας, όταν ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Βουλής την παρουσία μαθητών Λυκείου στο θεωρείο, οι οποίοι παρακολούθησαν την παρωδία αυτής της κοινοβουλευτικής διαδικασίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου