Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2020

Η Washington Post ζητά την επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα

Θέση υπέρ της επιστροφής των γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα παίρνει Ουάσιγκτον Ποστ. Σε ένα από τα κύρια άρθρα της με τίτλο «Βρετανία δώσε πίσω το σώμα της Ίριδας», η αμερικανική εφημερίδα τονίζει ότι η Ελλάδα θεωρείται ως το λίκνο του δυτικού πολιτισμού και ρωτά ποιος θα ήταν καλύτερα να φιλοξενήσει αυτόν τον πολιτισμό από τους ίδιους τους Έλληνες;

Αφού κάνει εκτενή αναφορά στην ιστορία των γλυπτών, από τη δημιουργία στην Αρχαία Αθήνα έως την κλοπή τους από τον Έλγιν, η WP υποστηρίζει ότι μετά το Brexit η υπόθεση της επιστροφής τους στην Ελλάδα είναι πιο ισχυρή από ποτέ, καθώς η ΕΕ ενδέχεται να ζητήσει από τη Βρετανία να τα επιστρέψει.

Υπεραμυνόμενη της επιστροφής των γλυπτών στην Ελλάδα, η συντάκτρια του άρθρου της Washington Post, διερωτάται: «Γιατί να παραμείνουν τα μάρμαρα στη φύλαξη της χώρας που επιμένει ότι ανήκει μόνο στον εαυτό της;»

«Η Ελλάδα σήμερα θεωρείται ως το λίκνο του δυτικού πολιτισμού και ποιος καλύτερος να φιλοξενήσει αυτόν τον πολιτισμό από τους Έλληνες; Οι Βρετανοί αντιστρέφουν αυτό το επιχείρημα γύρω και υποστηρίζουν ότι ήταν η διορατικότητα τους να αποσπάσουν την Ίριδα (σ.σ. ένα από τα αγάλματα που εκτίθεται ακέφαλο στο Βρετανικό Μουσείο) έδωσε την ευκαιρία σε καλλιεργημένους πολίτες να έρθουν σε επαφή μαζί του», αναφέρεται στο δημοσίευμα.

Η WP επισημαίνει ότι το Μουσείο Ακρόπολης στην Αθήνα είναι το κατάλληλο μέρος για την έκθεση των γλυπτών του Παρθενώνα και ανεξάρτητα από την μακρόχρονη επιρροή της αρχαίας Ελλάδας, οι κάτοικοι της σύγχρονης χώρας  είναι πιο πιθανό από οποιονδήποτε άλλον κυριολεκτικά να είναι τα εγγόνια του Σωκράτη. «Η Αθήνα εξακολουθεί να είναι κυριολεκτικά η Αθήνα», σημειώνει χαρακτηριστικά η WP.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου