Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

Απαγωγή Μαρκέλλας – Ανατpιχιαστική εξέλιξη: Η 34χρονη που την κακοποίησε είχε βιάσει την ίδια της τη μητέρα

Ξεκινάει η δίκη για απαγωγή Μαρκέλλας

Απαγωγή Μαρκέλλας: Η 34χρονη που κακοποίησε τη μικρή, ύστερα από χορήγηση ναρκωτικών ουσιών, είχε βιάσει και την ίδια της τη μητέρα.

Η ανατριχιαστική αυτή εξέλιξη προκύπτει από τη δικογραφία, την οποία φέρνει στο φως το protothema.gr, σύμφωνα με την οποία η δράστρια είχε βιάσει ακόμη και την ίδια της τη μητέρα, αφού πρώτα την ξυλοκόπησε.

Η μητέρα της 34χρονης, μιλώντας για την κόρη της, αναφέρεται στη γενικότερη προβληματική συμπεριφορά της, τις σεξουαλικές της διαστροφές, τη σκληρότητα προς το παιδί της, αλλά και την ξαφνική οικονομική άνεση που απέκτησε.

Μάλιστα, η μητέρα της δράστριας, την ημέρα της απόπειρας βιασμού σε βάρος της, αναγκάστηκε να καλέσει την αστυνομία, καταγγέλλοντας την κόρη της Ειρήνη Μούρθου.

Σημαντικό ενδιαφέρον παρουσιάζει και η κατάθεση του πρώην συζύγου της 34χρονης, μέσα από την οποία αποδεικνύεται, με έναν τρόπο, η ύπαρξη συνεργού στην απαγωγή της Μαρκέλλας, καθώς όπως υποστηρίζει ο άντρας η κατηγορούμενη είχε συνάψει σχέσεις με έναν εύπορο γύρω στα 40 έτη και χωρίς δουλειά μπορούσε να κινείται με άνεση.

Σημειώνεται πως μαζί με την 34χρονη παραπέμφθηκε να δικαστεί κι ένας άντρας 41 ετών, που φέρεται ως συνεργός στις πράξεις αρπαγής της Μαρκέλλας.

Σε άλλο σημείο της δικογραφίας, προέκυπτε ότι ο άντρας-συνεργός ενίσχυε οικονομικά τη δράστρια, επικοινωνούσε τόσο πριν όσο και μετά την αρπαγή τακτικά μαζί της, ενώ είχε στην κατοχή του ποσότητα κοκαΐνης.

Όπως κατέθεσε η μητέρα της κατηγορούμενης «αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα στον γάμο, κυρίως οικονομικά και προσωπικά, καθώς μου έλεγαν ότι δεν είχαν τα απαραίτητα έσοδα για να ζήσουν όπως θέλουν. Σε μια από τις τελευταίες επισκέψεις μου, τον Σεπτέμβριο του 2019, ο άντρας της μου είπε ότι εκδίδεται και ότι έχει εξωσυζυγική σχέση με άλλον» και συμπληρώνει «θυμάμαι να με εγκαταλείπουν οι δυνάμεις μου και τότε με βίασε κολπικά με δονητή».

Στη συνέχεια ισχυρίζεται για την κόρη της «μου είπε να κάνω μπάνιο το παιδί της. Δέχθηκα, δεν βγήκε από το μπάνιο, είπε ότι θα κάτσει να βλέπει. Μου είπε να ξεντυθώ να μπω κι εγώ για μπάνιο μαζί της, να της κάνω εγώ μπάνιο, να της τρίψω τα γεννητικά όργανα κατά τη διάρκεια του μπάνιου και μετά να μου το κάνει αυτή. Φυσικά αντέδρασα και αρνήθηκα. Εκείνη μου επιτέθηκε, μου τραβούσε τα ρούχα να με ξεντύσει με το ζόρι. Μετά από αυτό έφυγε και γύρισε στο σπίτι με άλλη γυναίκα».

Και προσθέτει «είπα στην κόρη της ένα παραμύθι και αποκοιμήθηκε. Αποκοιμήθηκα κι εγώ δίπλα της. Ήρθε αργότερα μέσα στη νύχτα και με τραβούσε να σηκωθώ. Για μην ξυπνήσει το παιδί έφυγα από το δωμάτιο και την ακολούθησα. Με χτύπησε και ξαναπροσπάθησε να με βιάσει, καθώς την χτυπούσα κι εγώ και αντιστεκόμουν. Την επόμενη μέρα το μεσημέρι δεν άντεξα άλλο και κάλεσα το 100. Στους αστυνομικούς που ήρθαν δεν είπα τίποτα για τον βιασμό μου. Ντρεπόμουν να πω ότι με βίασε η κόρη μου».

Απαγωγή Μαρκέλλας: Το ένστικτο της μητέρας της 34χρονης ότι το έκανε η κόρη της

Για την απαγωγή της Μαρκέλλας, σημείωσε «για την υπόθεση της Μαρκέλλας δεν είχα καμία πληροφορία, δεν είχα επικοινωνία με την κόρη μου αυτό το χρονικό διάστημα όμως σαν από μητρικό ένστικτο όταν είδα την εξαφάνιση του παιδιού στην τηλεόραση, το μυαλό μου πήγε σε εκείνη», ενώ όσον αφορά την ξαφνική οικονομική άνεση που απέκτησε η κόρη της, τόνισε «τον Νοέμβριο του 2018 χώρισε. Mετά ήταν υπερβολικά χαρούμενη. Εμφάνισε μια οικονομική ευχέρεια αφύσικη. Μου είπε ότι έχει σχέση με κάποιον πολύ ισχυρό οικονομικά. Μου έκανε εντύπωση η οικονομική της ευχέρεια, συνδυαστικά με το γεγονός ότι είχε παραιτηθεί από τη δουλειά της».

«Τον Φεβρουάριο του 2020 μου είπε ότι δεν ήθελε το παιδί της», ισχυρίζεται τέλος η γυναίκα για την κόρη της.

Από την πλευρά του, ο πρώην σύζυγός της κατέθεσε ότι η 34χρονη είχε εκφράσει την επιθυμία να δώσει το παιδί της σε ίδρυμα, το οποίο είχε καταλήξει να είναι μελαγχολικό και να μην μιλά λόγω της αρρωστημένης κατάστασης που βίωνε με τη μητέρα του.

«Κάναμε περιστασιακή χρήση ναρκωτικών», παραδέχεται ο ίδιος, ο οποίος αναφέρεται εκτενώς στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζαν αλλά και στις διαστροφές της 34χρονης.

«Το 2018 έμεινα άνεργος. Χρωστούσαμε δυο ενοίκια και το ρεύμα», υποστηρίζει και προσθέτει «παλαιότερα, κατά τη διάρκεια του σεξ, μού είχε ζητήσει τη συμμετοχή τρίτου ατόμου, άλλοτε άντρα άλλοτε γυναίκας».

Σχετικά με την ύπαρξη εύπορου συντρόφου της κατηγορούμενης, είπε «τον Ιανουάριο του 2020, πρώην γείτονας με καλεί και μου λέει ότι εμφανίζεται με χρήματα, γουναρικά και άνεση και ότι στο σπίτι μπαίνει ένας φαλακρός, ηλικίας 40-45 ετών με στυλάκι γυμναστηρίου που οδηγούσε τζιπάκι», ενώ δεν παρέλειψε να μιλήσει και για την ημέρα που βρήκε σε άθλια ψυχολογική κατάσταση την πεθερά του, επιβεβαιώνοντας έτσι την κακοποιητική φύση της συμπεριφορά της δράστριδας.

Όπως υπογράμμισε η Ανθούλα Ανάσογλου, δικηγόρος της οικογένειας της Μαρκέλλας, «σε λίγες ημέρες ξεκινάει μία δική ορόσημο, θεωρώ, για τα ελληνικά δεδομένα. Δύο κατηγορούμενοι μία γυναίκα και ένας άντρας. Η γυναίκα ένα αδίστακτο πρόσωπο, η οποία επί μέρες αναζητούσε θύμα σεξουαλικής κακοποίησης στο internet, σε σελίδες που φιλοξενούν εγκαταστάσεις ορφανοτροφείων και παιδικών κατασκηνώσεων. Δε δίστασε να προχωρήσει σε αρπαγή ανηλίκου για να ικανοποιήσει τις ανήθικες ασχολίες της. Δε δίστασε να χορηγήσει ναρκωτικά στο ανήλικο κορίτσι για να κάμψει τις αντίστασεις του. Και δε δίστασε να προχωρήσει σε ασελγείς πράξεις εις βάρος του ανηλίκου. Η κατηγορούμενη είχε αρχίσει τη σαδιστική της δράση καιρό πριν. Και ζούσε ανενόχλητη και συνεχίζε ανενόχλητη. Γιατί κανένας δεν την κατήγγειλε. Στο εδώλιο επίσης του κατηγορουμένου θα βρεθεί και συνεργός της, ο άνθρωπος με τον οποίον πειραματιζόταν για να ικανοποιήσουν τις σεξουαλικές φαντασιώσεις. Ο άνθρωπος που ήξερε ότι οι κατηγορούμενοι κρατάει όμηρο το ανήλικο κορίτσι και δεν ειδοποίησε ποτέ την αστυνομία. Η πολιτική αγωγή θα είναι εκεί παρούσα για να ακουστεί φωνή του παιδιού και μαζί οι φωνές πολλών παιδιών που δε βρέθηκαν ποτέ».

Ξεκινάει η δίκη για απαγωγή Μαρκέλλας

Πηγή: protothema.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου