Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΣΥΡΙΖΑ: «ΤΟ 1821 ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΜΑΖΙΚΕΣ ΣΦΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΝΔΡΑΠΟΔΙΣΜΟΥΣ»

ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΣΥΡΙΖΑ: "ΤΟ 1821 ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΜΑΖΙΚΕΣ ΣΦΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΝΔΡΑΠΟΔΙΣΜΟΥΣ"ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΣΥΡΙΖΑ: «ΤΟ 1821 ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ ΜΑΖΙΚΕΣ ΣΦΑΓΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΝΔΡΑΠΟΔΙΣΜΟΥΣ»

Μπορεί να πήραν 36% και να έγιναν εξουσία (με την έγκριση της Μέρκελ και των υπερατλαντικών σατανάδων…), αλλά οι εθνομηδενιστές του ΣΥΡΙΖΑ δεν αλλάζουν! Παραμένουν σταθεροί στον εθνομηδενισμό της εποχής του 4%!
Έτσι, η επίσημη ιστοσελίδα των ορφανών του Τσαουσέσκου και συνοδοιπόρων των Καμμένων, επέλεξε να παρουσιάσει ως επετειακό κείμενο για την 25η Μαρτίου κείμενο υπό τον τίτλο: «Όσα δεν μας έμαθε το σχολείο για την Επανάσταση του 1821»,
της μαρξίστριας καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Αθηνών, Μαρίας Ευθυμίου.
Η εν λόγω, επαναλαμβάνει όλες τις γνωστές και χιλιοειπωμένες μαρξιστικές αρλούμπες, ότι δηλαδή «ο Παλαιών Πατρών Γερμανός δεν σήκωσε κάποιο λάβαρο με το οποίο και να ξεκίνησε η Επανάσταση», ότι «η ύπαρξη κρυφών σχολείων, όπου εκεί τα παιδιά υποτίθεται ότι μάθαιναν ανάγνωση και γραφή της ελληνικής γλώσσας, ήταν μύθος».
Επιπλέον, υποστηρίζει ότι η άποψη ότι οι Έλληνες ήταν σκλάβοι είναι… μύθος και ότι στην πραγματικότητα ήταν –περίπου- ελεύθεροι:
«Υπήρχαν πράγματι δυνατότητες ελευθερίας σε τοπικό επίπεδο. Υπήρχε τοπική αυτοδιοίκηση. Στα ψηλά βουνά μουσουλμάνοι κάτοικοι δεν υπήρχαν και, έτσι, οι Χριστιανοί ήταν ημι-ανεξάρτητοι. Δηλαδή πλήρωναν ένα φόρο μια φορά το χρόνο και τίποτε άλλο. Το ίδιο συνέβαινε και στα μικρά νησιά, με τη διαφορά ότι οι νησιώτες έπρεπε να στέλνουν και ναύτες για κάποιους μήνες κάθε χρόνο στον Οθωμανικό στόλο, ως ένα είδος φόρου σε εργασία.Στα ημιορεινά, στις πεδινές περιοχές και στις πόλεις τα πράγματα, όμως, ήταν διαφορετικά. Εκεί, οι «άπιστοι» κατοικούσαν δίπλα σε μουσουλμάνους και έπρεπε να προσέχουν την συμπεριφορά τους καθώς οι μη μουσουλμάνοι ήταν υπήκοοι δεύτερης κατηγορίας . Ωστόσο και εκεί η Οθωμανική διοίκηση, μη γνωρίζοντας τους εσωτερικούς θρησκευτικούς κώδικες του καθενός (Εβραίων, Ορθοδόξων, Αρμενίων), άφηνε ένα επίπεδο ελευθερίας ιδίως στην επίλυση των τοπικών διαφορών και δεν ήθελε να αναμιγνύεται σε όλες τις υποθέσεις».
Εν συνεχεία, μιλάει για σφαγές που διέπραξαν οι επαναστατημένοι Έλληνες κατά των Οθωμανών… ευεργετών τους:
«Έγιναν μεγάλης κλίμακας βιαιοπραγίες και από τις δύο πλευρές. Σε κάποιες περιπτώσεις –
με βαρύτερη την Τριπολιτσά – οι Έλληνες διέπραξαν μαζικές σφαγές και εξανδραποδισμούς.
Επίσης, συχνά, αθετούσαν τις συμφωνίες παράδοσης και έσφαζαν και σκύλευαν τους παραδοθέντες Τούρκους τους οποίους, προ ολίγου, είχαν διαβεβαιώσει και υποσχεθεί ότι θα σεβαστούν…».
Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου