Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2022

Οι εγκληματικές καταλήψεις σχολείων

 

Η ανοχή των καταστροφών της Παιδείας με τις καταλήψεις, συνεπάγεται αναμβιβόλως

Καταστροφή και εξαφάνιση του εθνους μας

Μόνος τρόπος διάσωσης του ελληνισμού και της κοινωνικής ανόρθωσης η αυτοστιγμή καταστολή κάθε κατάληψης,

και η διαγραφής από το λεξιλόγιό μας της λέξης «κατάληψη»”

Γράφει ο                                                             

Νίκος Αναγνωστάτος

«Όποιος παραμελεί την παιδεία στα νειάτα του,

χάνει το παρελθόν και θεωρείται νεκρός για το μέλλον»

Ευριπίδης

Οι απαράδεχτες και καταστροφικές καταλήψεις των σχολείων έχουν δυστυχώς καταστεί ενδημική νόσος. Επί πλέον όλοι οι αρμόδιοι, από το Υπουργείο μέχρι τον δημοσιογράφο και τον απλό πολίτη, τις βλέπουν και τις ακούουν ως ένα συνθισμένο γεγονός, αφού κάθε χρόνο αυτή την εποχή οι μαθητές ασύδοτοι και μοιραίοι, κατασστρέφουν το ίδιο τους το μέλλον και την  ύπαρξή τους ως Έλληνες, χωρίς να το συνειδοτοποιούν.

Ακόμη και οι πλέον σοβαροί δημοσιογράφοι, ως οιονεί διαμορφωτές της κοινής γνώμης, απλά προβληματίζονται όχι για τις καταλήψεις αλλά για τις φθορές που προκαλούνται στα σχολεία και ποιος ενδεχομένως είναι υπεύθυνος. Για την καταστροφή της κοινωνίας και της εξαφάνισης του μέλλοντος του έθνους μας, που είναι το αποτέλεσμα της καταστροφής της παιδείας, καθεύδουν όλοι τον ύπνο του δικαίου, ωσάν να μην συμβαίνει τίποτα: Θλιβερό, απογοητευτικό; ή μοιραίο και αναπότρεπτο πλέον; Ο απόλυτος μηθριδατισμός; Αλήθεια τόσο χαμηλά έχουμε κατέβει τη σκάλα προς την άβυσσο;

Η αυθαίρετη ήγεμονία της αριστεράς, όντες οι κυρίως υπεύθυνοι αυτής της θλιβερής κυριαρχίας τους, βρίσκονται μακρυά από κάθε λογική και υπευθυνότητα, λειτουργούν ακόμη με τα πρότυπα του μεσαίωνα, μη αντιλαμβανόμενοι ότι με τέτοιες ενέργειες εξολοθρεύουν τον ίδιο τους τον εαυτό, την οικογένειά τους και ολόκληρο τον ελληνισμό για τον οποίο όφειλαν να αισθάνονται υπερήφανοι αντί ωλετήρες της.

Τα θλιβερά γεγονότα που δυστυχώς επαναλαμβάνονται χωρίς ιδιαίτερο ποροβληματισμό, μας υποχρεώνουν να παραθέσουμε την πιο πάνω σοφή ρήση του αρχαίου μας τραγικού, μπας και συγκινηθούμε, μπας και ξυπνήσουμε από τον λήθαργο που έχουμε περιπέσει. Η ρήση αυτή του αρχαίου τραγωδού, σημαίνει οτι παρόμοια προβλήματα είχαν και την εποχή εκείνη μεταξύ τους οι Έλληνες και πιβεβαιώνει έτσι, με τον δυσάρεστο αυτό τρόπο, την αδιάκοπη κληρονομική συνέχιια της πρόέλευσής μας από τους αρχαίους Έλληνες,

Ο διακεκριμένος προοδευτικος αρχαίον μας τραγικός, ο Ευριπίδης όπως είναι γνωστό, εξέφρασε την σοφή αυτή ρήση, διότι από τότε διαπίστωσε ότι ο Έλληνας ξεχνά γρήγορα την ιστορία του και συνεχίζει να πράττει τα ιδια λαθη, αγνοώντας τις προηγούμενες τραγικές πολλές φορές συνέπειες των ίδιων αυτών λαθών και προτρέπει με την ρήση τους αυτή τους συνΈλληνες,να γνωρίσουν την ιστορία γεινκότερα έτσι διδασκόμεναστε από την ιστορία, για να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια λάθη. Όμως ως γνήσιοι κληρονομικοί συνεχιστες των αρχαίων Ελλήνων, ακολουθούμε δυστυχώς για μια ακόμη φορά  τα προαιώνια ελαττώματά μας, αντί να μελετήσουμε τον τρόπο και τη διαδικασία ελατώσεως τουλάχιστον, αν όχι εξαλήψεως αυτών των καταστροφικών χαρακτηριστικών μας ως Έλληνες, όχι μόνο συνεχίζουμε αλλά και μεγεθύνουμε, κατά ένα τρόπο, αυτά μας τα ελαττώματα. «Η παιδεία είναι ένας δεύτρεος ήλιος», είχε πει ο μέγιστος φιλόσοφος Πλάτων.

Ο Αδαμάντιος Κοραής, ο μεγάλος αυτός Έθνεγέρτης, που έζησε στην Ευρώπη την εποχή του διαφωτισμού, με σημαντικό ρόλο και τεράστιες προσφορές στην επαναστατημένη Ελλάδα με τις διασυνδέσεις του, ασχολήθηκε σε βάθος με την αξία και σημασία της παιδείας, με την χαρακτηριστική του ρήση, ότι «Πολιτεία που δεν έχει για βάση της τηνΠαιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Είναι αδήριτη ανάγκη επομένως να καταλάβουν οι αρμόδιοι, με πρώτο τον Πρωθυπουργό και την Υπουργό Παιδείας, ότι η Παιδεία είναι η βάση, είναι τα θεμέλεια όπου στηρίζεται κάθε κοινωνική εξέλιξη, αναγκαία στον διεθνή ανταγωνισμό, αλλά και ανόρθωση του μορφωτικού επιπέδου του Έλληνα, έτσι ώστε να μπορεί να σταθεί ισάξια και ανταγωνιστικά δίπλα στους προηγμένους ευρωπαίους. Δεν αναφέομαι στους καθηγητές διότι έχουν πέσει θύματα της δήθεν εξέλιξης και λοιπά συνθήματα της αριστερά καταρχήν, αλλά και διότι είναι και αυτοί θύματα της επιεικώς ελλιπούς διαχρονικά παιδείας που επέδρασε ως χιονιστιβάδα φθάσαμε στην σημερινή θλιβερή κατάσταση.

Η πρώτη ενέργεια είναι να χαρακτηριστεί η κατάληψη, η κάθε κατάληψη, ως ιδιώνυμο αδίκημα και να κατασταλεί αμέσως κάθε κατάληψη, ως οιονεί Γόρδιος Δεσμόςνα κοπεί αμέσως, αδιαφορόντας για κάθε δυσαρέσκεια των πρωτοστατούντων αριστερών και να είναι σίγουροι ότι θα τύχουν της επιδοκιμασίας κάθε λογικού και οικογενειλαρχη Έλληνα.

Νίκος Αναγνωστάτος                                                                                

e-mail: nanagnostatos@gmail.com

thiakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου