Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

ΕΠΊΚΑΙΡΑ


Κώστα  Δημ  Χρονόπουλου 
(Αρθρογράφου -Σχολιογράφου)

1. Εύχομαι κάθε επιτυχία στην κα Π.τ.Δημοκρατίας μας.
    Με την ευκαιρία θα ήθελα να παρατηρήσω ένα επαναλαμβανόμενο -και από την ίδια -λάθος, εκφραστικό/λεκτικό. Πρόκειται για την νεοφανή φράση: "Νέος Πατριωτισμός".
     Μέχρι τώρα είχαμε: "Νέο Πανιώνιο",   "Νέα Καβάλα", κ. α ανάλογα, λόγω σκοπιμοτήτων και δικαστικών, οικονομικών εκκρεμοτήτων ποδοσφαιρικών ομάδων. Όμως "Νέος Πατριωτισμός" είναι κάτι δυσνόητο, δύσπεπτο, ανοίκειο και μη αποδεκτό. Ο Πατριωτισμός/η Φιλοπατρία, δεν είναι μεσήλικας, γηραιός, υπέργηρος και φυσικά καθόλου νέος ή
παλαιός. Υπάρχει ή δεν υπάρχει. Ή είσαι Πατριώτης ή δεν είσαι.  Κάποιες έννοιες -όπως ο Πατριωτισμός -είναι κάτι το αυθυπόστατο, αυθύπαρκτο, αυτονόητο, αψιμυθίωτο (χωρίς χρεία ψιμυθίων όπως πχ "Νέος"). Το πρόθεμα "Νέος" δεν είναι μόνον αχρείαστο, φαιδρό, και αναντίστοιχο , αλλά και ... αυτοακυρωτικό, μειωτικό για την έννοια και το μεγαλείο της Φιλοπατρίας.
2. Η Ιεραρχία σταδιακά έβαλε νερό στο κρασί της, ως προς την προσέλευση των πιστών στους Ναούς και ιδίως στο μυστήριο της Θείας Κοινωνίας.
    Η αρχική σύγχυση θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί αν επιστράτευε απλά επιχειρήματα όπως:
     - "Αφού ο κορωνοιός ευδοκιμεί /μεταδίδεται ευκολότερα σε χώρους συνάθροισης ανθρώπων, καλό θα είναι να αποφεύγεται η προσέλευση πιστών στην Θεία Λειτουργία".
    -Συνιστούσε την καθολική αποχή από τον Εκκλησιασμό όλων και όχι μόνον των ηλικιωμένων. Ανεδαφική και ανεπαρκής προτροπή, γιατί αν οι εκκλησιαζόμενοι νεώτεροι τυχόν προσβληθούν από τον ιό, μοιραία θα τον μεταδώσουν στο σπίτι στους ηλικιωμένους παπούδες, γιαγιάδες και ευπαθείς ομάδες με αναπνευστικά προβλήματα.
    - Η σύσταση των Ιεραρχών όφειλε να είναι η εξής:
     "Ό,τι αποφάσισε η πολιτεία για όλους τους χώρους όπου συναθροίζονται άνθρωποι, το ίδιο θα ισχύσει και για τις Εκκλησίες. (Τόσο απλό και καθόλου αντιχριστιανικό).  Οι Ιεράρχες μας γνωρίζουν -όπως και το ποίμνιο άλλωστε- πως η Θεία Χάρις /παρουσία είναι παντού. Όχι μόνο στις Εκκλησίες.

   Ό ανήμπορος, ο ασθενής, ο κατάκοιτος, ο απομονωμένος φαροφύλακας δεν ανήκει άραγε σους πιστούς , επειδή δεν έχει την δυνατότητα του Εκκλησιασμού;
3. Στον Έβρο έχουμε εισβολή. Οι εισβολείς επιχειρούν να εισέλθουν βίαια στην Ελλάδα, εξοπλισμένοι με μολότοφ, δακρυγόνα, κόφτες, πέτρες κ. α ... ειρηνικά μέσα. Η διεθνής -κυρίως η ευρωπαϊκή κοινότητα, οφείλουν πάραυτα να πάρουν θέση, υπέρ του ελληνικού -ευρωπαϊκού προμαχώνα.
4. Δύο παρενέργειες κορωνοικές:
    α. Ο νόμος  προσφοράς και ζήτησης  της  αγοράς, αντικαταστάθηκε από τον " νόμο προσφοράς και -επιζητούμενης -αισχροκέρδειας".
    β. Αλγεινή εντύπωση προξενεί η άγνοια και αγνόηση- εκ μέρους των επιστημόνων- σχετικά με σοβαρότατες επιπτώσεις του ιού στο γαστρεντερικό με αποτέλεσμα εξαντλητικές διάρροιες.
    Μόνη προειδοποίηση του κοινού, τα καρότσια και οι ουρές στα σούπερ μάρκετ για προμήθεια χαρτιών υγείας.
 
ΥΓ Είναι κρίμα και άδικο, μετά την δεκαετή οικονομική κρίση, να έρχεται ο -φονικός- ιός να μας αποτελειώσει.
      Επιβάλλεται όμως να τον αντιμετωπίσουμε με αλληλεγγύη, ομοψυχία, πειθαρχία, ψυχραιμία. Διαφορετικά το τίμημα θα είναι δυσανάλογα μεγάλο, και δυσβάστακτο! ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου