Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2021

Υπόθεση Λιγνάδη: Τι λέει η μητέρα μάρτυρα - Πώς προσέγγισε τον ανήλικο γιο της ο σκηνοθέτης

 Σοκάρει η καταγγελία της μητέρας ενός εκ των μαρτύρων στην υπόθεση Λιγνάδη, η οποία αναφέρεται στο πώς ο γνωστός ηθοποιός και σκηνοθέτης προσέγγισε τον γιό της.

Συγκεκριμένα, η γυναίκα που μίλησε στην εκπομπή "Αλήθειες με τη Ζήνα" με αλλοιωμένη φωνή, για ευνόητους λόγους, υποστήριξε πως «μία μέρα πήγε στην πλατεία που καθόντουσαν ο γιος μου και ένας φίλος του, τους πλησίασε και τους έδωσε από 20 ευρώ για να αγοράσουν ό,τι θέλουν και στη συνέχεια τους κάλεσε στην παράσταση που έπαιζε τότε και τους πρότεινε μετά την παράσταση να πάνε σπίτι του για φαγητό. Αφού φάγανε και ήπιανε, τους προσκάλεσε στην κρεβατοκάμαρα, εκείνοι αρνήθηκαν και έφυγαν από το σπίτι».
«Τότε ο γιος μου ήταν 17 με 18 χρονών και ο φίλος του ήταν πιο μικρός», είπε ακόμη η γυναίκα. «Μετά το περιστατικό μου είπε αμέσως τι έγινε. Μου είπε "μαμά έτσι και έτσι τον γνώρισα και αυτά. Μου φάνηκε λίγο περίεργος και μετά δεν μου ανέφερε κάτι ξανά"», ανέφερε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου