Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2019

Πρωϊνός Ανεκδοτάκιας. "Ειναι ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ μανταρα κ λεει στη ΓΥΝΑΙΚΑ του…"

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ειναι ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ στο ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ μανταρα κ λεει στη ΓΥΝΑΙΚΑ του…Τρελό γέλιοΕίναι ο Βαγγέλας στο νοσοκομείο οπου μπαινοβγαίνει συνέχεια για διάφορα θεματα υγείας. Διπλα του δε φευγει απο το πλευρο η γυναίκα του. Καποια στιγμη ενω έχει ιδρώσει σηκώνεται αυτη τον πλησιάζει και του σκουπίζει τον ιδρώτα. Ο Βαγγέλας την κοιτά, της πιάνει το χέρι και της λεει: -Να σου πω κάτι; Σε όλες μου τις δύσκολες στιγμές ήσουν πάντα δίπλα μου… Όταν με απέλυσαν ήσουν εκεί, όταν πήρε φωτιά το σπίτι, όταν τράκαρα το καινούργιο αμάξι, όταν χρεοκόπησα κι όταν αρρώστησα ήσουν πάντα δίπλα μου και νομίζω πως…

Πες μου αγάπη μου.» του λέει εκείνη.
Νομίζω πως είσαι πολύ γκαντέμω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου