Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022

Ανάγκη βαθύτερης ανάλυσης των αιτίων αυτού του τραγικού φαινομένου Η εγκληματικότητα της νεολαίας μας Η αξιοποίηση της ζωντάνιαςτης, θα την επαναφέρει στον σωστό δρόμο

 

Νίκος Αναγνωστάτος

Τον τελευταίο καιρό, η εγκληματικότητα, έστω μιας μειοψηφίας της νεολαίας μας, παρουσιάζει έξαρση και τούτο, φυσικό είναι, να απασχολεί και να  προβληματίζει όλους μας. Το καίριο ερώτημα είναι πως η φιλειρηνική και ήπια ελληνική κοινωνία, παράγει αυτές τις ακρότητες. Η νεολαία μας, καλώς εχόντων των πραγμάτων, ξέρει να προοδεύει και πολλές φορές να μεγαλουργεί. Είναι ευφυής, είναι δυναμική και αξιοθαύμαστη, όπως αποδείχτηκε  δια μέσου των αιώνων, ξεπερνώντας κάθε εμπόδιο και δυσκολία οποιασδήποτε μορφής και μεγέθους.

            Μια νεολαία με βαθιά πατριωτική συνείδηση και απαράμιλλου θάρρους και λεβεντιάς, όπως το έχει αποδείξει σε πάμπολλες περιπτώσεις της μακραίωνης ταραχώδης και ένδοξης ιστορικής μας διαδρομής. Μια νεολαία νοικοκύρηδων, επιχειρηματιών, επιστημόνων και γενικότερα διακεκριμένων πολιτών, γιατί να συμπεριφέρεται ως ανεύθυνος ταραξίας και παραβάτης;

            Τι έφταιξε λοιπόν και μετατράπηκε η ξεχωριστή αυτή νεολαία μας σε ταραξία, ακόμη και σε εγκληματία κοινού ποινικού δικαίου; Τι ήταν αυτό που την εξοστράκισε από τον δρόμο της λεβεντιάς και της νομιμότητας; Δεν είναι δυνατόν να επέλθει μια τέτοια μεταβολή επί τα χείρω χωρίς κάποιο λόγο, κάποια βασική αιτία, ικανή να αναπλάσει μια ώριμη ισορροπημένη νεολαία.

            Έχουμε λοιπόν υποχρέωση όλοι να το ερευνήσουμε και να

αποκαλύψουμε τις γενεσιουργές αιτίες αυτού του κατήφορου, χωρίς φόβο και πάθος, που λέει και η εκκλησία μας, για να επαναφέρουμε στην οδό της προόδου και προκοπής τηνπαρεκτραπείσα νεολαία μας.

            Χρειάζεται μια νηφάλια όσο και ειλικρινής διερεύνηση των τελευταίων δεκαετιών, διότι η στρέβλωση των αξιών και αρχών μια νεολαίας, απαιτεί αρκετό χρόνο συνεχούς και συνεπούς προσπάθειας, για να έχει αποτελέσματα. Η καταστροφική αυτή προσπάθεια, στηρίζεται στην έντεχνη εκτροπή της λεβεντιάς και της ζωντάνιας της νεολαίας μας, διότι χωρίς τα χαρακτηριστικά αυτά, το όποιο αποτέλεσμα θα ήταν άνευ ουσιαστικής στρεβλωτικής αξίας, ικανή να δημιουργήσει προβλήματα στην ελληνική κοινωνία, όπως είναι ο βαθύτερος σκοπός των ανθελλήνων ιδεοληπτικών εχθρών της κοινωνίας μας.

            Η καλλιέργεια και η μόρφωση, αποτελούν τους κυματοθραύστες αλλοιώσεως των αρχών και αξιών μιας νεολαίας,καθώς και την αποτροπή τηςεπιρροής και προτροπής της σε έκνομες και αντικοινωνικές πράξεις και ενέργειες. Επομένως η έλλειψη καλής και αποδοτικής παιδείας, είναι η γενεσιουργός αιτία και ροπή προς την αταξία, την ανομία, ακόμη και στο έγκλημα. Συγχωρείστε μου να επισημάνω ότι, στην προσπάθεια αυτή, πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζει η λεγόμενη αριστερά και οι εξτρεμιστικές παραφυάδες της. 

Η λεγόμενη «ηγεμονία της αριστεράς», στην ελληνική κοινωνία, ως υπόλειμμα του αποθανόντος κομουνισμού, έχει την μεγαλύτερη ευθύνη αυτής της εκτροπής της νεολαίας μας. Η εκρίζωση λοιπόν αυτής της ηγεμονίας είναι πρώτιστο καθήκον, τόσο της κυβέρνησης όσο και της κοινωνίας και δη των νουνεχών πολιτών. Αυτή τηνματαιότητα που ωθείται, οφείλει να αντιληφθεί η ζωηρή μας νεολαία, όπως τοεπισήμανεο μεγάλος Αϊνστάιν, ότι «Ο ορισμός της ηλιθιότητας είναι το να επιχειρείς για δεύτερη φορά το ίδιο πείραμα, ελπίζοντας να έχει διαφορετικό αποτέλεσμα».

Η Παιδεία λοιπόν, και η σωστή μάθηση της ιστορίας μας, θα αποτελέσει την Λυδία Λίθο πάνω στηνοποία θα συντριβεί κάθε ανθελληνική και αντικοινωνική προσπάθειατων όποιων ανόητων, ασυνείδητων ή και παρασυρμένων, παράσιτων της κοινωνίας μας.«Όλβιος εστίν ιστορίης έσχεν μάθησιν»,έχει πει ο τραγικός μας ποιητής Ευριπίδης.Μόνο με μια σωστή και αποτελεσματική παιδεία, δηλαδή με μια αναμορφωμένη παιδεία, με τη σωστή διαπαιδαγώγηση και διδαχή της ιστορίας μας, η νεολαία μας θα επανέλθει στο ίσιο δρόμο.Διότι τώραη παιδεία μας νοσεί, όπως έχω σημειώσει στο ομώνυμο άρθρο μου, και είναι αδήριτη ανάγκη να αναμορφωθεί.

Το Υπουργείο Παιδείας έχει πλέον τον λόγο και την ευθύνη να βρει τρόπο και μέσο αναμόρφωσης της παιδείας, έτσι ώστε να εμπνεύσει και εμφυσήσει στους δασκάλους- καθηγητές μας, την εν υπνώσει υψιπετή έννοια του «λειτουργού», ώστε: πρώτον, να διδάξουν στη νεολαία μας αρχές, αξίες και ιδανικά της ελληνικής ιστορίας και κουλτούρας, στις οποίες στηρίζεται όλος ο παγκόσμιος πολιτισμός, και δεύτερο, να αποβάλει ως ξένο σώμα, κάθε προσπάθεια αλλοιώσεως του ελληνικού πνεύματος και παραδόσεών μας, της ευταξίας και τον σεβασμό των κανόνων της δημοκρατίας.

Η εδραιωμένη εδώ και σαράντα χρόνια, επικράτηση της θεωρίας της ήσσονος προσπάθειας και του εύκολου κέρδους, αν όχι να τα θέλουμε όλα έτοιμα δικά μας, μέσα από ιδεοληψίες και ουτοπικές θεωρίες αιθεροβατών, καθιστούν την αναμόρφωση της παιδείας πολύ δύσκολη, αν όχι αδύνατη. Τούτο διότι η κακή νοσούσα παιδεία, η απαιδευσία, έχει καταστεί χιονοστιβάδα, που χειροτερεύει την κατάσταση, επειδή οι απαίδευτοι διδάσκαλοι, προερχόμενοι από μια νοσούσα παιδεία, παρέχουν κατ’ ανάγκη, ελλιπή ή λάθος παιδεία στους μαθητές τους.Έτσι κάθε νέα γενιά, είναι χειρότερη από την προηγούμενη, χωρίς επί μέρους ευθύνες πλέον.

Το μυστικό είναι, αφού εντοπίστηκε πλέον το αίτιον, να βρεθεί τρόπος να ξυπνήσει μέσα στο κάθε δάσκαλο καθηγητή, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, το υψηλό αίσθημα καιτην ευθύνη του λειτουργού. Έτσι ο καθηγητής δάσκαλος, να λειτουργήσει πλέον ως γνήσιος λειτουργός, οδηγώντας τη νέα γενιά στην οδό της ατομικής και κοινωνικής ευθύνης,στη κοινωνία της προόδου και της δημιουργίας.

Έτσι η ζωντάνια, η ευφυία και η δραστηριότητα της νεολαίας μας, να μεταβληθεί  σε δημιουργικότητα, πρόοδο και παραγωγή, αντί η  η λεβεντιά τους αυτή, να εκτονώνεται στην αταξία και εγκληματικότητα. 

Ως Πρόεδρος της Πανελλήνιας Συνομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων (ΑΣΓΜΕ), για δεκαπέντε χρόνια, που έχω ζήσει από κοντά τα θέματα και τα προβλήματα της παιδείας, έχω κάνει σχετικές προτάσεις στο Υπουργείο Παιδείας, με την προσδοκία να προσεχθούν.

ΝικόλαοςΑναγνωστάτος

Thiakos.blogspot.com

e-mail: nanagnostatos@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου