Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2022

Απειλούν τη Β. Σιούτη μετά το ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ που έκανε στο ΣΥΡΙΖΟσκυλο του Spiegel

Μερικές μέρες μετά το ξεβράκωμα του ΣΥΡΙΖΟσκυλου που γράφει συνεχώς ανθελληνικές μαλ@κίες στο Spiegel (τελευταία για δήθεν νεκρή 5χρονη στον Έβρο) άρχισαν τα τρολ του ΣΥΡΙΖΑ να απειλούν την Βασιλική Σιούτη και μάλιστα να της τονίζουν ότι είναι μητέρα και πρέπει να προσέχει!!!
@vassioutiΑΦαίνεται ότι το ρεπορτάζ για Έβρο & Spiegel ενόχλησε. Δεν περίμενα κάποιοι να ενοχληθούν τόσο που να με στοχοποιήσουν. Αρχικά με διαστρεβλώσεις και ψέματα, αλλά τώρα πέρασαν στις έμμεσες απειλές και στον εκφοβισμό μου ως μητέρα με διάφορα μηνύματα. Αυτή είναι η κόκκινη γραμμή μου

Κι επειδή εγώ δεν έχω ούτε πρεσβείες, ούτε υπηρεσίες, ούτε άλλα κέντρα να με στηρίζουν, εννοείται ότι θα απευθυνθώ στις νόμιμες αρχές της χώρας, από την στιγμή που απειλούμαι με μηνύματα που μου υπενθυμίζουν ότι είμαι μητέρα και δεν πρέπει να ενοχλώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου