Το ΠΡΩΤΟ σου χρέος εχτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το ΔΕΥΤΕΡΟ, να φωτίσεις την ορμή και να συνεχίσεις το έργο τους. Το ΤΡΙΤΟ σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο σου τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει. Νίκος Καζαντζάκης «ΑΣΚΗΤΙΚΗ».

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΦΘΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟΙ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΝΟΜΑΡΧΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
ΤΕΡΜΑ ΣΤΑ ΤΕΡΠΙΤΙΑ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΑΝΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΛΑΖΟΝΙΚΟΙ ΚΕΝΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙΣΑΡΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΠΡΟΟΔΟ ΕΝΩ ΤΟΣΕΣ ΤΕΤΡΑΕΤΙΕΣ ΕΦΕΡΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ.

Παρασκευή 19 Μαΐου 2023

Τσίπρας: Νέο άνοιγμα στους ψηφοφόρους Κασιδιάρη -«Υπάρχουν και λαϊκοί άνθρωποι που παρασύρθηκαν»!

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας παραχώρησε συνέντευξη στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή «Πρωινό μας» με τη Φαίη Σκορδά.

Ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ μίλησε, μεταξύ άλλων, για το φλερτ με τους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής, στους οποίους έκανε νέο άνοιγμα, λέγοντας: «Εγώ θα λέω τα "πιστεύω" μου, ρόλος μου είναι να ανοίγω δρόμους και μυαλά. Πολλή σπέκουλα έχει πέσει. Τους 600.000 ανθρώπους που ψήφισαν Χρυσή Αυγή τούς θεωρούμε όλους φασίστες; Η σύγκρουση της Αριστεράς με τον φασισμό είναι βαθιά ιδεολογική. Πρέπει να προσεγγίσουμε τους ανθρώπους που κάποτε ψήφισαν Χρυσή Αυγή που παρασύρθηκαν, το ταξικό τους συμφέρον είναι από εδώ».

Τα βασικά σημεία της συνέντευξης του Αλέξη Τσίπρα:

«Ανακάλυψα ότι σε αυτές τις εκπομπές της ψυχαγωγίας γίνονται ουσιαστικές συζητήσεις και γι' αυτό σκέφτομαι να κάνω περισσότερες συνεντεύξεις με εσάς.
Να δώσετε πολλά χαιρετίσματα στη μαμά σας. Είναι στο target group μου. Βέβαια, το φόρτε του ΣΥΡΙΖΑ είναι στα νεανικά κοινά. Αλλά υπάρχει πολύ μεγάλη αγάπη από τους ηλικιωμένους».

Για τις εκλογές

«Οι εκλογές είναι η γιορτή της Δημοκρατίας. Εγώ έχω πολύ καλή σχέση με τη λαϊκή ετυμηγορία και δεν με τρομάζει ποτέ. Η επαφή με τον κόσμο μού αρέσει, δεν αντέχω να είμαι κλεισμένος στο γραφείο.
Η λέξη "ασφάλεια" είναι μια δύσκολη λέξη. Σου δίνει, όμως, δύναμη η επαφή με τον κόσμο. Άλλο να σου δείχνουν κάποιες μπάρες μετρήσεων, κι άλλο να μιλάς με τον κόσμο. Εγώ σε πολλές ομιλίες μου μίλησα από στήθους, χωρίς χαρτιά και ότοκιου».

«Με τον κ. Μητσοτάκη δεν είμαστε κολλητοί, ούτε φίλοι. Είμαστε πολιτικοί αντίπαλοι. Είναι ένας πολιτικός που έχει ένα μπακράουντ και του έχουν έρθει όλα πιο εύκολα στη ζωή του, χωρίς να πως ότι δεν είναι ικανός άνθρωπος, αλλά 4 χρόνια έβγαλε μια έλλειψη ενσυναίσθησης. Έχουμε πολιτικές διαφορές. Εγώ δεν πιστεύω ότι το κράτος δεν παίζει κρίσιμο ρόλο σε τέτοιες εποχές, ο κ. Μητσοτάκης πιστεύει πως όλα τα λύνει η αγορά.
Έτσι είναι η πολιτική αντιπαράθεση. Στην Ελλάδα του 2023 η πολιτική είναι πιο πολιτισμένη συγκριτικά με τη δεκαετία του '80. Τότε υπήρχαν μπλε και πράσινα καφενεία, τσακώνονταν οικογένειες. Δεν έχω πρόβλημα να συζητήσω μαζί του, όπως και στο debate κατά τη διάρκεια της ανάπαυλας συζητάγαμε. Είμαι πολιτικός αντίπαλος, δεν είμαι εχθρός.

Μου σχολίασε για μια συνέντευξη που είχα δώσει στην κυρία Μπάρκα και μου είπε ότι ήμουν καλός. Του απάντησα "σε αντιγράφω"».

Για τον Σαββόπουλο

«Τον Διονύση Σαββόπουλο τον εκτιμώ. Κάθε άνθρωπος μπορεί να έχει τη δική του πολιτική άποψη και να την εκφράζει. Είναι δικαίωμά του. Είδα πως υπήρξε μια μεγάλη κριτική από πολιτικούς του ΣΥΡΙΖΑ και ίσως να είναι δικαιολογημένη.
Και να έχει αλλάξει, είναι δικαίωμά του, κι αν είναι φίλος του κυρίου Μητσοτάκη, καλά κάνει και τον στηρίζει, γιατί τώρα είναι μια δύσκολη για τον κ. Μητσοτάκη.
Κάποιοι καλλιτέχνες δεν μπορούσαν να βγουν να μιλήσουν δημόσια, γιατί υπήρχε μπούλινγκ».

Για τις γυναίκες και τα ομόφυλα ζευγάρια

«Δεν έγινε τώρα ξαφνικά μια έκρηξη με τη βία κατά των γυναικών. Τώρα βρέθηκε ένα θετικό κλίμα και βγαίνουν και μιλούν οι γυναίκες. Μετά όμως τι γίνεται; Θεωρώ ότι κάναμε κάποια σημαντικά πράγματα και φτιάξαμε ειδικά γραφεία στα Αστυνομικά Τμήματα για να μπορούν να κάνουν καταγγελίες οι γυναίκες, αυτό το συνέχισε και η κυβέρνηση Μητσοτάκη. Το δεύτερο είναι πως εισαγάγαμε στους Ποινικούς Κώδικες την έννοια ότι δεν πρέπει να υπάρχει η απόδειξη του βιασμού, αλλά να μην υπάρχει συναίνεση.
Εγώ μπορώ και μιλάω στα παιδιά μου και είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να τους εξηγήσεις.
Δεν μπορεί το κράτος να ορίζει ποιος αγαπάει ποιον. Για το σύμφωνο συμβίωσης, παρά τις αντιδράσεις, είμαι περήφανος που το κάναμε.
Το επόμενο βήμα μετά το σύμφωνο συμβίωσης είναι η αναγνώριση του πολιτικού γάμου για τα ομόφυλα ζευγάρια. Επόμενο βήμα θα είναι η υιοθεσία παιδιών».

Για τους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής

«Εγώ λέω τις απόψεις μου, τα "πιστεύω" μου, θέλω να ανοίγω δρόμους και να ανοίγω και μυαλά. Όσους ψήφισαν Χρυσή Αυγή τούς θεωρούμε όλους φασίστες; Οι 600.000 για κάποιους λόγους ψήφισαν τη Χ.Α. Είναι θέμα και άγνοιας και αντίδρασης και ότι είναι κάτι αντισυστημικό. Η σύγκρουση της Αριστεράς με τον φασισμό είναι βαθιά ιδεολογική».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου